Pirhanna Sakın Almayın.....

lvntrdn
04-04-2014, 18:13   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2014

 

Ben Aralık 2013 de Piranha Quatro Tab 9.7 tablet aldım. Bir ay sonra ekranda titreme, kayma, klavyenin kendikendine yazma gibi sorunlar çıktı. Cihazı servise gönderdim. Sorun düzeltilerek geri gönderildi. Bir kaç hafta sonra ekranda "system checking" yazısı cıktı ve cihaz acılmadan öylece kaldı. Reset attım, şarjı bitirip tekrar doldurdum ama düzelmeyince bende tekrar servise gönderdim. cihaz geri geldiğinde ekranın sağ üst köşesinde catlak vardı. Gerek kargo ambalajı gerek se orjinal kutusunda hiç bir deformasyon yoktu. Üstelik tabletin ekranı aşağı bakacak şekilde yani kutunun içinde ki yumuşak yüzeye bakacak şekilde konulmuştu. Yani cihaz piranha servisinde kırılmıştı. Bende cihazı aynı kargo ile geri gönderdim. Burada gerek servis numaralarını gerekse müşteri hizmetlerini onlarca defa aramama rağmen hiç bir şekilde ulaşamadım. 1-2 gün sonra servis yapılmıştır denilerek lkargo tekrar bana gönderildi. Cijazı açtığımda hiç bir işlem yapılmadığını hatta ekrandaki çatlağın daha da büyüdüğünü gördüm ve aynı kargo ile birkez daha geri gönderdim. Bu sefer adamlar bana 171 TL ödemem gerektiğini belirten bir mail attılar.

Benim hiç bir hatam yokken, hem sıfır cihazımın ekranının kırdılar, hemde utanmadan benden para istiyorlar. Üstelik dediğim gibi hiç bir şekilde telefonlar ile ulaşılamıyor.

Size tavsiyem siz siz olun asla ama asla piranha dan bir ürün almayın.

akın tstn
04-04-2014, 22:14   |  #2  
akın tstn avatarı
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2014

Kesinlikle katılıyorum Pirhanna almayın arkadaşım da vardı çok dandik ve baya yavaştı ve git git ağırlaşıyordu ... 

Ertugrul53
05-04-2014, 12:47   |  #3  
Ertugrul53 avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
82 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2012

Reeder'in a8 modeli 400 tlden 280 tlye düşmüştü.Aldık performansı fena değildi.Ama ucuz etin yahnisi derler ya aynen o durum var.2 hafta oldu daha cevap gelmedi.Aynı şekilde Hi-level'in tabletinde ekranı bozuldu.(hiç bir şekilde düşmedi veya zarar görmedi)Onuda 2 hafta önce gönderdik.1 ay oldu cevap yok.Cihaz alırken markasının servisine bakın.Yada teknosa gibi servisi mükemmel yerlerden alın.Benim gibi A-101 den alırsanız öyle ortada kalırsınız.