Pokémon

destkop
14-06-2006, 09:29   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2005

 

arkadaşlar uzun aramadan sonra 3d pokemon oyunu buldum bence çok güzel bi oyun grafikleri iyi olmasada bu oyunu aranızda bilen çok az kişi vardır belki hiç yoktur bu yüzden linki verip oynamanızı tavsiye edeceğim.oynadıktan sonra ordaki çimli haritayı nasıl geçeceğimi bana söyleyebilecek varsa lütfen hemen sölesin:D

Son Düzenleme: Simple User ~ 11 Ağustos 2006 20:40
Hatred
15-06-2006, 20:00   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Bi deniyelim nasıl bişeymiş

Karadavut
15-06-2006, 20:10   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
555 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2005

Eskiden bunun gameboy versiyonunu pc'de oynardık yav.Paylaşımın için sağol kadeş.

derindevlet
16-06-2006, 14:36   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

valla millet hala oynuyor ne tufanmış beeeeeee2!!!!!!!!!

ufuks
16-06-2006, 22:03   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Kimi sectiniz.Ben Pikachuuuuuuuuu.Ömrüm boyunca hiç haz almadım pokemonlardan

samet1986
17-06-2006, 13:40   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
944 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Aman ufuk bana pikachu deme. Aklıma, kendini pikachu sanıpta yüksek katlı bi binanın balkonundan atlıyıpta ölen küçük çocuk geliyor. Ne saçma sapan bir çizgi filmdi öyle?
( bana göre )

Faust
17-06-2006, 14:51   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

way be ben de zamanında 3d pokemonu az aramadım eski gameboy oyununu ciddi söylüyorum en az 75 kere bitirdim bakalım şimdi napcam bu arada shaman king in oyununu bulursanız onunda linkini koun lütfen

theironman
17-06-2006, 16:39   |  #8  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
samet1986
Aman ufuk bana pikachu deme. Aklıma, kendini pikachu sanıpta yüksek katlı bi binanın balkonundan atlıyıpta ölen küçük çocuk geliyor. Ne saçma sapan bir çizgi filmdi öyle?
( bana göre )
yok Pikachu uçan bi pokemon da değildi ki mantık hiç kuramıyorum balkondan çocuğun kendini bırakmasına, hani bi uçan pokemonu hayal edip atlasa neyse(!) Zamanında çok tutuldu bu ülkede, ama bitti artık.

ufuks
17-06-2006, 16:46   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
elvis32
samet1986
Aman ufuk bana pikachu deme. Aklıma, kendini pikachu sanıpta yüksek katlı bi binanın balkonundan atlıyıpta ölen küçük çocuk geliyor. Ne saçma sapan bir çizgi filmdi öyle?
( bana göre )
yok Pikachu uçan bi pokemon da değildi ki mantık hiç kuramıyorum balkondan çocuğun kendini bırakmasına, hani bi uçan pokemonu hayal edip atlasa neyse(!) Zamanında çok tutuldu bu ülkede, ama bitti artık.
Belki balkondan atlayıp ölmeyeceği düşüncesi etkili olmuştur elvis.

theironman
17-06-2006, 16:54   |  #10  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Çocuğun neden atladığına mantık yürütmek gereksiz ufuks. Ben de espirisine yazdım zaten.

Faust
18-06-2006, 12:03   |  #11  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Oyun tek kelimeyle berbat...(rezillik, iğrenç, midem bulandı walla bu oyun yüzünden akşam yemeği yiyemedim ya bu kadar mı iğrenç olur)hiç vakit kaybetmeyin bence bunda gameboy versiyonu bin kat daha iyi onu oynayın benden size tavsiye

destkop
27-06-2006, 00:26   |  #12  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2005

abiler bencede iğrenç te gameboy alcaz alamıyoz baba izin vermiyo:D:D:D
Bunun bilgisayar için olanı var mı yaf. ilgili bi site buldum ama ondada dosyalar bozu çıktı içimden siteye neler dedimde işte gerisi pof

nukanta
27-06-2006, 13:06   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

bizim arkadaşlar okulda bu oyunu sürekli oynuyo ben denemedim ama gördüğüm kadarıyla abartılacak bir oyun değil

PoKeMoNsTeR
23-07-2006, 01:10   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2006

saol yaw bende bu oyunu arıyordum...

mehmet237
21-08-2006, 12:13   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

ya arkadaşlar nolur biri cevap yazsın ben oyuna giriyom bembeyaz ekran geliyoÜzgün.size sorularım olcak.msn me kaydin kendinizi nolur[8)].bişeyler sorcam msn adresim mehmet237@hotmail.com     şu garip işaret et işareti haCool

green_eyes
28-08-2006, 10:57   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

siz pokemon meraklısı mısınız? o zaman size bi site veriyim burdan oynayın.ama pek gerçekçi deil ama çok zevkli işte site www.pokemoncrater.com

mazot
07-09-2006, 01:26   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
116 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2006

aradan 8 yıl geçti ama hala izliom

destkop
07-09-2006, 02:31   |  #18  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2005

bakın pokemon game boy oyunlarını seviyorsanız www.pokemoncrater.tr.cx pokemon craterla ilgili ama diğer pokemon oyun ları die bir bölüm var ordan ulaşabilirsiniz.

BeRKeSYuS
11-09-2006, 09:51   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

bakayım nasılmışş :D

BeRKeSYuS
11-09-2006, 09:55   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

acamadım ya nasıl accaz ? :(

turksoftware
11-09-2006, 14:54   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,015 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006


Pokemon Crater ı benım kardes kafayı yemıs gıbı oynuyor.Çok dandık bır oyun bana gore.

BeRKeSYuS
acamadım ya nasıl accaz ? :(
Bende yukardakı 2 sıte de acıldı farklı zamanlarda tekrar denemenızı onerırım...Onay

samedhan
19-01-2007, 13:54   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007
destkop
arkadaşlar uzun aramadan sonra 3d pokemon oyunu buldum bence çok güzel bi oyun grafikleri iyi olmasada bu oyunu aranızda bilen çok az kişi vardır belki hiç yoktur bu yüzden linki verip oynamanızı tavsiye edeceğim.oynadıktan sonra ordaki çimli haritayı nasıl geçeceğimi bana söyleyebilecek varsa lütfen hemen sölesin:D

samedhan
19-01-2007, 13:55   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007
destkop
arkadaşlar uzun aramadan sonra 3d pokemon oyunu buldum bence çok güzel bi oyun grafikleri iyi olmasada bu oyunu aranızda bilen çok az kişi vardır belki hiç yoktur bu yüzden linki verip oynamanızı tavsiye edeceğim.oynadıktan sonra ordaki çimli haritayı nasıl geçeceğimi bana söyleyebilecek varsa lütfen hemen sölesin:D

teocan94
19-01-2007, 18:46   |  #24  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

oyun biraz sade ve herhalde tek bölümden oluşuyor pokemon oyunu olsunda ne olursa olsun 3 ay oynadım fene değil ama hep aynı senaryo

İtacHi_
19-01-2007, 19:27   |  #25  
İtacHi_ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,894 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006

arkadaşlar bu pokemon mudur nedir küçük çocukları etkilio.mesela bi çocuk (küçük bi çocuk) kendini çarizart zannedio ve kendini aşağı atıo babasıda kendini atıo.çocuk adamın üzerine düşüo.adamın kaburgalar kırılıo.yane bu pokemon iyi bir şey değil (küçük çocuklar için geçerli).
Oyuna baktım beyendim güzelmiş paylaşım için sağol .