Program files müzik dosyası şeklinde

hakanli
06-11-2008, 00:02   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

 

Arkadaşlar merhaba bilgisayarımda yüklü olan işletim sistemi xp ancak; bu işletim sistemindeki sistem klasörü program files bir müzik dosyası olarak görünüyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.. Yardımlarınız için şimdiden çok tşk ederim...

Banned
06-11-2008, 00:10   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Kullanımda sorun yoksa takmayın kafaya derim. Sorun sadece görüntüyse öyle devam edin. Sonra sorunu çözmek isterken yenilerine sebeb olup işin ucu formata gitmesin.

hakanli
06-11-2008, 00:18   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Elbette haklısınız ama olaya böyle yaklaşırsak çözüme kavuşamayız hiç :-)

resulsen
06-11-2008, 00:19   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Bişi olmaz dostum bendede sürücüyü öyle görüyodu bi sorun yaratmaz kendiliğinden düzeliyo yanlış hatırlamıyosam

hakanli
06-11-2008, 00:24   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

İlginiz için teşekkür ederim sizlere... uzun bi süredir bu böyle ancak sebebini anlayıp halletmek istiyorum problemi. elbet bunun için yardımlarınız...

hakanli
06-11-2008, 00:30   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Lütfen yardım edin ne yapabilirim..