RAR exe çalışmıyor

bakbas
25-10-2008, 00:53   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

 

slm arkadaşlar rar exeyi kuruyorum ama rar exe kurulamadı diyor tekrar tekrar denedim ekle kaldırdan siliniyor ama programfiles içinden silinmiyor

Blacksmith
25-10-2008, 01:19   |  #2  
Blacksmith avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
312 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

unlocker programıyla silemedigin tum dosyaları sılebılırsın..

bakbas
25-10-2008, 01:21   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

ok bir deneyim arkdaşım

bakbas
25-10-2008, 01:35   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

denedim gene aynı şey silmesine sildim de programı kurmuyor şimdi makine  hep hata veriyor WinRaR.exe çıkarılamıyor dedi başka başka sitelerden indirdim  rar ama fyda etmedi gene

SaGoPa KaJMeR.
25-10-2008, 02:16   |  #5  
SaGoPa KaJMeR. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,547 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Verilen hatayı resimli olarak Koyabilirmisin ?   

Blacksmith
25-10-2008, 02:22   |  #6  
Blacksmith avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
312 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

harddıskın kapasıtesı yetersız olabılırmı aceba bi kontrol edermısın ne kadar bos yerın var?kurulacak program tahmınen ne boyutta?birde c:windows ıcınde temp diye bir klasor var onun ıcını kople temızle birde aynı klasor documan and settings/local settingste var bunların ıcını bosalt sılınenı sıl sılınmeyen kalsın ondan sonra bır daha dene cıkartmayı.local settingsde bulamazsan eger o pencerede araclar/klasor secenekleri/gorunum gizli dosyaları gosterı sec uygula tamam de cıkar.

bakbas
25-10-2008, 02:35   |  #7  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008
Blacksmith
harddıskın kapasıtesı yetersız olabılırmı aceba bi kontrol edermısın ne kadar bos yerın var?kurulacak program tahmınen ne boyutta?birde c:windows ıcınde temp diye bir klasor var onun ıcını kople temızle birde aynı klasor documan and settings/local settingste var bunların ıcını bosalt sılınenı sıl sılınmeyen kalsın ondan sonra bır daha dene cıkartmayı.local settingsde bulamazsan eger o pencerede araclar/klasor secenekleri/gorunum gizli dosyaları gosterı sec uygula tamam de cıkar.
HDD gereğinden fazla yer var gereksiz bütn klasörlerin içi temiz gizli dosyalarıda actım fakat sonuc yok :((

SaGoPa KaJMeR.
25-10-2008, 02:41   |  #8  
SaGoPa KaJMeR. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,547 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Şu Konuyu İnceliyebilirisin.

bakbas
25-10-2008, 03:01   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Sildim ben winrarı ama şimdi kurulmuyor fotolarıda yükleymedim buraya

mancukya
25-10-2008, 14:29   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

free registrey scan la temizlik yap.
Ayrica winrar silinemez diye bir sey yok o program zaten ihtiyac halinde calisir winzip gibi kendini baslata eklemez.
Sen rarli dosyayi acmaya calisiyorsun ve dosyami bozuk yada winrari program ekle kaldirmadan yapmayipda c program files den silmeyemi calisiyorsun ?

bakbas
26-10-2008, 03:57   |  #11  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008
mancukya
free registrey scan la temizlik yap.
Ayrica winrar silinemez diye bir sey yok o program zaten ihtiyac halinde calisir winzip gibi kendini baslata eklemez.
Sen rarli dosyayi acmaya calisiyorsun ve dosyami bozuk yada winrari program ekle kaldirmadan yapmayipda c program files den silmeyemi calisiyorsun ?
YORUMLARI OKU ÖLE CVP VER.. bilmiyorsanda okumadan gec gitişte ..ne alakası var yha okadar teknolojiden yoksun birisi deyilim ekle kaldırdan sildim dosyayı programfile den silmiyordu sonra sildim tekrardan kurdum olmadı aynı hatayı verdi sonra tekrardan programfilesin içinde başka bir yeni klasör actım ve onun içine kurdum şimdi çalışıyor

mancukya
26-10-2008, 11:59   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

slm arkadaşlar rar exeyi kuruyorum ama rar exe kurulamadı diyor tekrar tekrar denedim ekle kaldırdan siliniyor ama programfiles içinden silinmiyor

Terbiyesizlik yapma.
Bilmiyen sensin rar.exe diye program yok zaten winrar, winzip, 7zip vs vs diye programlar var daha onu bilmiyorsun birde ahkam kesiyorsun.
Senin gibi kisilere yardim edende hata zaten.
Porgram acikken kaldirmaya kalkmisin bu olmus ayricada ilk yapilan yorumu adam gibi oku ve saygisizlikta yapma.
Teknolejiden yoksul degilsin bilgisayrin b sini dahi bilmiyorsun terbiye konusuna gelince ise snein gibi zatlara yardim etmeye kalkanda hata.

BaLTHaZaR
27-05-2009, 09:06   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

selam arkadaşlar "Local Setting" üzerinde stwp.kgk dosyası var ama bunu bir türlü silmeyi başarmadım siliyorum tekrar beliriyor güvenli modda denemedim yine silinmiyor.