"Realtek" Çoklu Ortam Ses Denetleyicisi--kRm

krmpst
27-10-2008, 03:16   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

Beyler format attım otomatik yükledi ses kartını fakat sadece çoklu ortam ses denetleyicisinde problem var.driver ı olduğu halde,tanıttığım halde herseferinde olmuyo..ilk defa böyle birşey oluyo.Sizce sebebi nedir ve nasıl halledebilirim??

Metal_Milita
27-10-2008, 08:03   |  #2  
Metal_Milita avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Ses driverları her zaman sorunlu olur kurulmadığı zaman PCİ device aygıtını da tanımaz bu da Microsoft un KB888111 ses yamasıyla ilgilidir bu yamanında kurulması lazım, yol göstererek driver kurulmuyor, sistemi otomatik tarayarak bulması lazım

krmpst
31-10-2008, 19:48   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Microsoft un KB888111 yide yükledim zaten..ama yinede olmuyo.başka bi çözüm bilen varmı?

egemen1984
11-12-2011, 12:30   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

selamlar bende de aynı sorunlar var .
aygıt yöneticisinden sadece çoklu ortam ses denetleyicisi nde sarı ünlem var.
sürücüyü güncelle , windowsupdate :hayır, yazılımı otomatik yükle dediğimde yüklerken reset atıyor neden acaba ??? ne yapmalıyın
AMD Sempron(tm) Processor 
2800+
1.60 Ghz ,512MB RAM 
Fiziksel Adres Uzantısı
yazıo

egemen1984
11-12-2011, 12:56   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

JAVA yıda o olmadağı için mi yükleyemiyorum acaba şöyle bi yazı çıkıyo yüklerken:
ERROR
Installer: Wrapper. WriteFile (In small chunks) failed with error1117: Bir G/Ç aygıt hatası nedeniyle istek yürütülemedi.

egemen1984
11-12-2011, 13:02   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/nb/A8Sc/UAA_XP32_070816.zip dediğin bu sanırım indiriyorum öyle bi deneyim bakalım :) inş. olur yaw yoksa camdan atıcam pcyi :)

egemen1984
11-12-2011, 13:05   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

o inerken K-Lite Codec Pack yükleyim dedim o da aynı javada ki hatayı verdi sanırım hep bağlantılı bunlar :D