Resimdeki kızı bulabilirmisiniz ..!

Kajmer41
21-01-2009, 08:04   |  #26  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Arkadaşlar bilerek seslisini koymadım sizi o kadar da korkutmak istemedim yani ... Gülüş

Beğenen arkadaşlara teşekkür ediyorum .... Onay

Son Düzenleme: Kajmer41 ~ 21 Ocak 2009 08:05
waybe
21-01-2009, 13:03   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,376 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008
Kajmer41
Nerden tahmin etmiştin ya sallama Hmph
forumda böyle açılan konular genelleikle böyle şaka amaçlı oluyor

bisal link güzel bi kızvar dı yor tıklıyon yazılar falan biraz sonra arkadan inek resmi geliyor yada resimdeki 7 farkı bulmak diye açılıyo sennin resim gibi bakıyon dikkatle sonra korkutucu resimler cıkıyor örn leri var forumda yanii

bilgifrm
21-01-2009, 19:48   |  #28  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
143 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
467

ben yedim numarayı :)  aman ne kızmış evrim geçirmiş bişey nası bişey o öle yaww

PsK_Pc_06
21-01-2009, 20:05   |  #29  
PsK_Pc_06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
753 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ne ilginç ki bana komik geldi :D o ne surat acayip bir şey .... Kahkaha

DarkHellKnightX
22-01-2009, 14:46   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

güzeldi ama bakarbakmaz o resimde kız olmadığını anladım,

gif yapmak için benim favori programım gif movie gear Gülüş

XxXDaRKoXxX
22-01-2009, 21:32   |  #31  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,720 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Böyle resimler için ilk önce Resmin özelliklerine bakarım bu seferde baktım gif çıktı GIF resmi (haraketli, 2 kare) deyince jeton düştü anladım :)

black_satan
23-01-2009, 16:52   |  #32  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

xD tam anlamıyla  berbat bi gacı :D

69 PC 69
24-01-2009, 08:16   |  #33  
69 PC 69 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

iğrençti Kahkaha

Furkan Okutan
21-07-2009, 03:12   |  #34  
Furkan Okutan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
689 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

resmin gif olduğunu anlamamışım kalp krizi geçircektim :D

Adanalı.
21-07-2009, 09:12   |  #35  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Temkinli olmak lazım.

StyleALP
21-07-2009, 09:16   |  #36  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Normal İllüzyon gibi birşey bekledim ama yanıldım. Ağzı kulaklarına varıyor ALLAH 'dan ses eklentisi yoktu yoksa cidden korkardım. Çünkü bayağı odaklanmıştım. Ağzı kulaklarına varıyor Bu haliyle hiç etkilemedi. Kahkaha

ismet35
21-07-2009, 10:00   |  #37  
ismet35 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,037 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

mozilla da sağ tıklayıp resme bak dedim gif mi değilmi diye tam o sırada cıktı şansın da bu kadarı :D

Kapalı Hesap (130880)
21-07-2009, 10:44   |  #38  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,418 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

ayyyy iğrençtiKahkaha

720p
21-07-2009, 11:59   |  #39  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
480 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2007

öcüüüü XD