Samsung Galaxy Tab 2 10.1 mi, iPad 3 mü, mini mi??

memox000
25-01-2013, 22:32   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

 

Arkadaşlar tablet almak istyiyorum ama çok kararsızım. oyun cok severim, her zaman her işimi görmek isterim. teknoloji tutku mu tatmin etmek istiyorum. kullanırken adamlar yapmış arkadaş demek istiyorum. Samsung Galaxy Tab 2 10.1 mi, iPad 3 mü, iPad mini mi?? hangisi tavsiye edersiniz. ben iPad3 ve iPad mini arasindaki ekran boyutunu önemsemiyorum performans nasil olur hangisi kullanislidir? android telefonum vardı android i de cok seviyorum acayip kararsızım yardım edin arkadaslar

Banned
25-01-2013, 22:43   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

iPad 3 tabiki.

win
25-01-2013, 22:50   |  #3  
win avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
270 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Samsung galaxy tab daha iyi bence.Hem ipad 3'ten ekranı büyük hem de kullanması zevkli.

memox000
25-01-2013, 22:51   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

neden ?

Banned
25-01-2013, 22:51   |  #5  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013
Alıntı: win  
Samsung galaxy tab daha iyi bence.Hem ipad 3'ten ekranı büyük hem de kullanması zevkli.
 

Aslında pek değil. Uygulama olmadığı için elinizde patlıyor. Stable ve durable değil. iOS güveni vermiyor tabi bu sizin düşünceniz. iPad Retina display i bekleyin derim bu arada.

memox000
25-01-2013, 22:53   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

arkadaslar şöyle bi site de karşılastırdım ipad daha iyi gibi ama nedense hala samsung istiyorum nedenleriyle beraber bana anlatabilirsenz cok sevinirm gercekten kafam cok karışık. ipad mini de 512 ram varmış direk eledm gibi ama video karşılaştırmalarda 3den daha hızlı gibi anlamadm gitti :(

win
25-01-2013, 22:54   |  #7  
win avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
270 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012
Alıntı: In God We Trust  
 

Aslında pek değil. Uygulama olmadığı için elinizde patlıyor. Stable ve durable değil. iOS güveni vermiyor tabi bu sizin düşünceniz. iPad Retina display i bekleyin derim bu arada.

Be İos'un görünümünden samsung2u önerdim.Yoksa İpad 3 iyi.İos'ta gri-beyazımsı bir görünüm var .Tema falan değiştirebilirolsa İpad 3 tavsiye ederdim.

Banned
25-01-2013, 22:55   |  #8  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013
Alıntı: memox000  
arkadaslar şöyle bi site de karşılastırdım ipad daha iyi gibi ama nedense hala samsung istiyorum nedenleriyle beraber bana anlatabilirsenz cok sevinirm gercekten kafam cok karışık. ipad mini de 512 ram varmış direk eledm gibi ama video karşılaştırmalarda 3den daha hızlı gibi anlamadm gitti :(
 

iPad Retina display i alın diyorum çünkü çözünürlüğü yüksek olacak ve Ram 1gb ile gelebillir. Samsung'da bir şey yok öyle aslında ama gönlünüzün neden yanaysa onu alın ama pişman olursunuz diyorum.

memox000
25-01-2013, 22:59   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

ya bide android in herşeyi kendinizin ayarlayabilme özgürlüğü hoşuma gidyo. mesela ana ekranda bi widget a tklıyosun interneti kapatıyo. yada ekran parlaklıgını değiştiyiosun falan filan. yani aklım cok karışık daha da karştı. ios görünümü nedir anlamdm :(

Banned
25-01-2013, 23:01   |  #10  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013
Alıntı: memox000  
ya bide android in herşeyi kendinizin ayarlayabilme özgürlüğü hoşuma gidyo. mesela ana ekranda bi widget a tklıyosun interneti kapatıyo. yada ekran parlaklıgını değiştiyiosun falan filan. yani aklım cok karışık daha da karştı. ios görünümü nedir anlamdm :(
 

iOS'de Siri de var yanlız bunu unutmayın. Cool Siri'ye bir sürü şey yaptırabilirsiniz. Birisine mesaj yollayabilirsiniz ya da Scoreları öğrenebilirsiniz.

memox000
25-01-2013, 23:02   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010
Alıntı: In God We Trust  
 

iOS'de Siri de var yanlız bunu unutmayın. Cool Siri'ye bir sürü şey yaptırabilirsiniz. Birisine mesaj yollayabilirsiniz ya da Scoreları öğrenebilirsiniz.

 siri ? anlamadm gene ya :D


bide Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 varamş iice karıştm valla o tab2 den daha iyi gibi

ismailctn
18-04-2013, 12:43   |  #12  
ismailctn avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

kesinlikle galaxy 10.1 GTN8010G tablet derim oldukça iyi

dmx36
19-04-2013, 11:40   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 34
417 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

asusun vivo tab adlı bir ürünü var bence bir bak hosuna giticegine eminim

http://www.pcdepo.com/asus-vivot ... et-pc-urun9537.html