samsung SMART LED TV YE WEB browser YÜKLENİR Mİ ?

40D5500
15-11-2011, 11:18   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

 

Herkese selam.Benim bu sitede ilk yazım aynı zamanda ilk sorumda olacak sanırım.aynı zamanda bu konu ile ilgili bilgilerin paylaşılacağı bir alan olmasını istiyorum.

Öncelikle SAMSUNG 40D5500 LED TV sahibi biri olarak TV den çok memnunum.SMARTTV si gayet kullanışlı fakat tek eksiği WEB BROWSER özelliği (olmadığını bilerek satın aldım).SAMSUNG un üst modellerinde yani 40D6500 VE 7000 serilerinde WEB BROWSER özelliği var. WEB BROWSER özelliği YAZILIMSAL MI YOKSA DONANIMSAL bir özellikmi ? WEB BROWSER özelliği olmayan tv lere yüklenebilirmu ? Ya da ileride yüklenebilmesi gibi durum mevcut olabilirmi ?

bu konularda bilgi sahibi kişiler mutlaka mevcuttur.Yardımcı olabilirlerse sevinirim...

Son Düzenleme: 40D5500 ~ 17 Kasım 2011 10:28
40D5500
16-11-2011, 16:42   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Samsung Türkiye müşteri hizmetlerine konu ile ilgili mail attım bakalım nasıl cevap verecekler...?

bence tv nizi değiştirin üst model alın diyecekler ama bir bakalım :)

40D5500
17-11-2011, 16:51   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Samsung Türkiye yetkilisinden mailime gelen cevap (yanılmamışım)...

CEVAP : UE40D5500 model ürününüzde yazılımsal ve donanımsal olarak WEB Browser özelliği 
bulunmamaktadır. Ürün özellikleri sonradan değiştirilememektedir. 

Bence gönderdikleri cevap ticari nitelik taşıyor olabilir.Bu işten anlayan yok mu acaba ???

feyzalstyle
18-11-2011, 14:25   |  #4  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
98 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

TMMDA BENİM BİLDİĞİM SAMSUNG SMART TV YANİ SAMSUNGUN KENDİ SİSTEMİ HANİ ANDROİD FALAN DESEK SİSTEMİ BELKİ DERİZDE SİSTEM NE ONU BİLMİYORUZ .EXE FORMATLI Bİ DOSYAYI BİLE GÖRMEZ

40D5500
18-11-2011, 18:54   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

http://www.emrahuslu.com/2011/10/default.aspx
Samsun smart tv üzerinde yazılım oluşturma üzerine güzel bir yazı..bu işte uzman birileri açıklayıcı olarak analatbilirse sevinirim.  ya neden olmasın altı üstü olan bir sisteme web browser eklenecek..

murat23351
19-04-2012, 22:31   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: 40D5500  
http://www.emrahuslu.com/2011/10/default.aspx
Samsun smart tv üzerinde yazılım oluşturma üzerine güzel bir yazı..bu işte uzman birileri açıklayıcı olarak analatbilirse sevinirim.  ya neden olmasın altı üstü olan bir sisteme web browser eklenecek..
aynı sıkıntımız var... geçen hafta samsung 32d5720 dahili uydu alıcılı smart tv aldım. aynı sorunu bende yaşadım. tv yi alt üst ettim bir çok döküman buldum ekledim çalıştırdım ama web browers çalıştıramadım. tv nin 1gb dahili hazfızasına kadar ftp program aracılığı ile tüm dosyalara eriştim. linux işletim sistemini kullanıyor kernel 2.6ver. tüm dosyalara erişbildiğimden dolayı samsungun illede benim wifi aparatımı kullanacaksınız diyip başka adaptörü kabul etmeyen cihaz şimdi elimde olan rt8187 cipsetli usb cihazımı tanıyor. ftp ile girdiğim yerdeki wifi-lib klasöründeki tüm dosyaları silip yerine elimdeki usb kablosuz cihazımın linux driverlarını kopyaladım okadar. yabancı siteler çok detaylı bilgiler var özelikle rus ve polonya sitelerinde..  zaten linux kodlamada php kod içeriyor widgeds yazmakta ve yüklemekte  okadar zor değil. samsung tr ip sine belirli widgetsler tanımlamış bunlardan başkasını indiremiyorsun ama tv nin ip sini değiştrdiğinde çok çeşitli uygulamalar yükleniypr olay çok çetresilli. hatta olan makinayı bir üst seri bile yapılabiliniyor bunu denemedim çünkü herhangi bir olayda makina uçabiliyor. samsung müşteri hizmetleri her konuda müşteri hatasıdır deyip bir çok olayada yardımcı olmuyor. bu konuda yabancı dili çok iyi bilen teknik elaman bu yazılanları yorumlasa çok güzel olacak.

endlessnight
20-04-2012, 15:41   |  #7  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,458 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Yahu zaten smart tv ise bir web browser ı olmuş olmuyor mu? Yoksa smart tv de mesela hava durumuna veya facebook a falan nasıl giriliyor?

murat23351
20-04-2012, 20:25   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: XF LUİ  
Yahu zaten smart tv ise bir web browser ı olmuş olmuyor mu? Yoksa smart tv de mesela hava durumuna veya facebook a falan nasıl giriliyor?
uygulama (paket dosyalar) ile  girebiliyorsun örnek verecek olursak akıllı cep telefonlarına yüklediğin paket uygulamalar gibi. eğer facebook youtube vb gibi paket hazırlanmışsa varsa yükleyip tv nin smart tv sinden o uygulamayı çalıştırabilirsin bizim istediğimiz pc deki gibi web browser gibi bir uygulama. demek  her smart tv li tv de olmuyormuş yada ben yapamadım.?? ama yapabilenler varmış....

ziya09
20-12-2012, 22:53   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

bu modelde model ismi olarak smart tv demiyo ama smart tv özelliği mevcut.Samsung 40ES 6100 modeli ni aldım web browser mevcut ve facebook youtube vs kendi programlarından hariç aynı bilgisayardaki gibi web browser dan açabiliyorum ve sayfa geçişleri gayet hızlı

muratozkilic
31-12-2012, 19:59   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

46D6000 modeli kullanıyorum.ftp ile belleğine bağlanmak istiyorum murat bey yardımcı olurmusun?