Samsung SSD disk

srkndemir
24-04-2017, 14:24   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

Geçen yıl aldığım Samsung 750 EVO 250 GB sabit diskimi 6-7 ay aradan sonra yeni bilgisayar alınca tekrar kullanayım dedim. Ancak bilgisayar hata verdi. Forumlarda yazılanlara bakılırsa yetkili servisten başka da çarem yok. Samsung'u aradım. Seagate'e yönlendirdiler. Seagate internet sitesinden arıza kaydı oluşturun dediler. Seagate Samsung'un sabit disk bölümünü satın almış. Fakat internet sitesinde böyle bir bağlantı bulamadım. Seri numarası üzerinden garanti sorgulama ve iade deneyeyim dedim. O zaman da seri numarasını tanımadı. İnternette birkaç seagate  yetkili distribütör buldum aradım. Hepsi topu birbirine atıyor. Parasını çok sorun yapmıyorum ama bu konu da inatlaşma oldu bende. Kafayı yemek üzereyim. Doğru düzgün bir servis için yardım istiyorum. 

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Sistem Bilgilerim
klyglsn
24-04-2017, 21:32   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 90
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2017

hocam ürünü aldığınız mağazayla iletişime geçin onların yardımcı olması lazım yok eğer satın aldığınız mağaza kapatmışsa ürünün garanti belgesinde distribitörün adı telefonu vardır orayla iletişime geçin..

http://www.seagate.com/tr/tr/support/warranty-and-replacements/ segetanın iade değişim sitesi bu önce burdan arıza kaydı oluşturup onaylatıp verilen adrese ürünü göndermeniz lazım ben daha önce buradan arıza kaydı oluşturmadım ama başka firmalardan yapmışlığım var..

srkndemir
25-04-2017, 01:53   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009
Alıntı: klyglsn  
hocam ürünü aldığınız mağazayla iletişime geçin onların yardımcı olması lazım yok eğer satın aldığınız mağaza kapatmışsa ürünün garanti belgesinde distribitörün adı telefonu vardır orayla iletişime geçin..

http://www.seagate.com/tr/tr/support/warranty-and-replacements/ segetanın iade değişim sitesi bu önce burdan arıza kaydı oluşturup onaylatıp verilen adrese ürünü göndermeniz lazım ben daha önce buradan arıza kaydı oluşturmadım ama başka firmalardan yapmışlığım var..

Öncelikle ürün kutusunu kaybettim. Dolayısıyla garanti belgesi de gitti. Bimeks internet mağazasından almıştım. Faturamı da kaybettim. Bimeksi aradım fatura ve garanti konusunda sorun olmadığını ancak 6 ay geçtiği için kendilerinin ilgilenemeyeceğini söylediler. 

Diğer bir sorun da verdiğiniz bağlantıyı denedim. Ya model numarası hatalı diyor, ya da seri numarası. Yani garantiyi sorgulatıp ikinci adıma geçemiyorum bir türlü.

klyglsn
25-04-2017, 13:19   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 90
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2017

ilginçki az önce faturalı garantili bir samsun ssd nin iadesini oluşturamadım hiç pin ve kodlar tutuşmuyor açıklamada yok işte sana maduriyet kapısı demekki samsung almıyacaz aklıma çözüm gelmiyor demek bimektende almıyacaz 6 ay sonra ilgilenmediklerine göre niye alalım mağzamıyok...

Son Düzenleme: klyglsn ~ 25 Nisan 2017 13:25
erkanb
28-04-2017, 13:58   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
48 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Bimeks İstanbul Bilişim gibi firmalar biraz tırt firmalar. Cihazları paralel ithalat diye bir yöntemle getiriyor olabilirler. Bu sebeplede sizin cihazın seri nosu cihazın firmasının sitesinde gözükmüyor. Teknosa'dan aldığım laptop'un faturası kayıptı. Müşteri hizmetlerine başvurdum 1,5 yıl sonra. Firmamın almış olduğu ürünlere bakarak lazım olan faturamın kopyasını çıkardılar. Bu sayede laptop tamir edilebildi. Yani cihazı alıp bimeks'e götürün. Seri nosu Bimeks'in sisteminde muhakkak kayıtlı olmalı. Oradan belki yardımcı olurlar...