Samsung teleservice Garanti sorunu

Egege Egege
06-08-2018, 19:37   |  #1  
Egege Egege avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2018

Öncelikle iyi akşamlar. yaklaşık 8 ay önce Samsung j5 pro telefonunu satın aldım. bir hafta önce kadar ekranda kararma meydana geldi, herhangi bir darbe yada düşme vs olmadan oldu bu telefon arka üst kağındaki iki küçük çizik dışında tertemiz. Telefonumu Ankara Teleservice'e yolladım. Garanti servisi Alta eklediğim resimdeki gibi garanti görmeyip 630.01 Tl fiyat çıkarttılar bana. Telefonla beraber garanti belgesi ve faturayı ve diğer aksesuarlarıda anlaşmalı kargo firmalarıyla göndermiştim. bu fiyatı reddedip. Müşteri hizmetlerini aradım. ancak pazar günü olduğu için haliyle ulaşamadım. Dünden bugüne atmış olduğum e-mailler ise garanti servisinin e-posta adreslerinde mesaj kutuları dolu olduğu için gönderilemediği yazıyordu. Bu tür işlerden pek anlamıyorum konuyu doğru yeredemi açtım bilmiyorum yanlış varsa k.bakmayın yeniyim burada. Neler olduğunu ne yapmam gerektiğini açıklamak birini bulabilirsem sevinirim

Sistem Bilgilerim
Egege Egege
06-08-2018, 19:39   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2018

" alt="" id="__mcenew" />

" alt="" id="__mcenew" />

Bereket Elli
19-10-2018, 18:40   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2018

Garanti hakkındaki tüm  sorunda  tüketici hakları mahkemesine başvurabilirsin. Pil gibi kritik sorunlarda garantiye ulaşmalısın.

Son Düzenleme: Bereket Elli ~ 19 Ekim 2018 18:42