Sistemim nasıl?

Veloce
29-03-2013, 19:50   |  #26  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

 

Alıntı: DiamondMines  
Hangi parçalara ihtiyacın yok? Onların listesini ver, tazeden sistem hazırlıyalım...
 

Hocam DVD ROM ve Kasa hariç diğer gerekli ne varsa sadece kasa için tabi monitor klavye vs gerek yok :)

DiamondMines
29-03-2013, 19:52   |  #27  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 

Hocam DVD ROM ve Kasa hariç diğer gerekli ne varsa sadece kasa için tabi monitor klavye vs gerek yok :)

Monitörün nedir öğrenmemiz lazım ekran kartı için? Tam modelini yaz.

Veloce
29-03-2013, 20:21   |  #28  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Monitörün nedir öğrenmemiz lazım ekran kartı için? Tam modelini yaz.
 

Hocam monitörüm henüz yeni bir şey değil suan tvye baglayacagim lakin 2 hafta sonra yeni bir monitör alicam şuan bütçemi sadece kasaya ayirdim i

DiamondMines
29-03-2013, 20:23   |  #29  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 

Hocam monitörüm henüz yeni bir şey değil suan tvye baglayacagim lakin 2 hafta sonra yeni bir monitör alicam şuan bütçemi sadece kasaya ayirdim

Tamam o zaman, sen monitör alırken de danış forma, arkadaşlar yardım etsinler. HDMI veya DVI girişi olsun unutma, şimdiden söylim.

Veloce
29-03-2013, 20:25   |  #30  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Tamam o zaman, sen monitör alırken de danış forma, arkadaşlar yardım etsinler. HDMI veya DVI girişi olsun unutma, şimdiden söylim.
 

Tabi danışırim zaten aldığım ekran Kartına göre seçim yapacağım

DiamondMines
29-03-2013, 20:32   |  #31  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 

Hocam monitörüm henüz yeni bir şey değil suan tvye baglayacagim lakin 2 hafta sonra yeni bir monitör alicam şuan bütçemi sadece kasaya ayirdim

AMD FX X8 8350 Soket AM3+ 4GHz 16MB Cache 32nn İşlemci 425 TL
MSI 990XA-GD55 AM3+ AMD 990X+SB950 DDR3 2133MHz(O.C) SATA 3.0 USB 3.0 Anakart 214 TL
SAPPHIRE HD7870 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Karti 510 TL *CrossFireX
SAPPHIRE HD7870 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Karti 510 TL *CrossFireX
CORSAIR 16GB (2x8GB) Vengeance DDR3 1600MHz CL10 Kit Ram 195 TL
COOLER MASTER RS-850 SILENT PRO M 80PLUS 850W MODÜLER GÜÇ KAYNAĞI 330 TL
WD 3.5" 1TB Caviar Blue SATA 3.0 7200Rpm 64MB Cache Harddisk 160 TL
INTEL 120GB 330 Serisi Sata 3.0 SSD (500MB Okuma / 450MB Yazma) 265 TL
THERMALTAKE CONTAC30 LGA 1155 80 TL


TOPLAM: 2.689 TL (%25 INDIRIMLI FIYATLARI)

NOT: %30 ile daha ucuza alırsın, 2.500 TL civarı, tam hesaplanması zor.

DiamondMines
29-03-2013, 20:34   |  #32  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 

Tabi danışırim zaten aldığım ekran Kartına göre seçim yapacağı

Önemli olan fazla para ile fazla parça almak, ne kadar donanım koyabilirsen o kadar değerli olur sistemin. 2x HD7870 ile 80/100FPS ile oynarsın yüksek ayarlarda.

Veloce
29-03-2013, 20:36   |  #33  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
AMD FX X8 8350 Soket AM3+ 4GHz 16MB Cache 32nn İşlemci 425 TL
MSI 990XA-GD55 AM3+ AMD 990X+SB950 DDR3 2133MHz(O.C) SATA 3.0 USB 3.0 Anakart 214 TL
SAPPHIRE HD7870 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Karti 510 TL *CrossFireX
SAPPHIRE HD7870 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Karti 510 TL *CrossFireX
CORSAIR 16GB (2x8GB) Vengeance DDR3 1600MHz CL10 Kit Ram 195 TL
COOLER MASTER RS-850 SILENT PRO M 80PLUS 850W MODÜLER GÜÇ KAYNAĞI 330 TL
WD 3.5" 1TB Caviar Blue SATA 3.0 7200Rpm 64MB Cache Harddisk 160 TL
INTEL 120GB 330 Serisi Sata 3.0 SSD (500MB Okuma / 450MB Yazma) 265 TL
THERMALTAKE CONTAC30 LGA 1155 80 TL


TOPLAM: 2.689 TL (%25 INDIRIMLI FIYATLARI)

NOT: %30 ile daha ucuza alırsın, 2.500 TL civarı, tam hesaplanması zor.

 Hocam çok teşekkür ederim çift ekran kartının ne gibi faydası olabilir

Veloce
29-03-2013, 20:38   |  #34  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Önemli olan fazla para ile fazla parça almak, ne kadar donanım koyabilirsen o kadar değerli olur sistemin. 2x HD7870 ile 80/100FPS ile oynarsın yüksek ayarlarda.
 


Bu fps dediginiz nedir acaba bir de en yüksek değer 80 ile 100 mü

DiamondMines
29-03-2013, 20:45   |  #35  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 Hocam çok teşekkür ederim çift ekran kartının ne gibi faydası
 

Bazı oyunlarda %30, bazı oyunlarda %50 ve bazılarında %80 e kadar performans artışı alırsın. HD7970 gibi rahat çalışır. Bazı oyun testleri aşağıda: 

ULTRA AYARLAR, HERŞEY AÇIK

Battlefield 3:

1920x1200
GTX680: 83.27 FPS
7970: 59.28 FPS
2x 7870 104 FPS

Far Cry 3:

1920x1200
GTX 680 32 FPS
2x7870 45 FPS
7970 35 FPS

Metro 2033:

1920x1200
GTX680 42 FPS
7970 42 FPS
2x7870 48 FPS

Trine 2

1920x1200
7970 53 FPS
2x7870 54 FPS

Veloce
29-03-2013, 20:49   |  #36  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
 

Bazı oyunlarda %30, bazı oyunlarda %50 ve bazılarında %80 e kadar performans artışı alırsın. HD7970 gibi rahat çalışır. Bazı oyun testleri aşağıda: 

ULTRA AYARLAR, HERŞEY AÇIK

Battlefield 3:

1920x1200
GTX680: 83.27 FPS
7970: 59.28 FPS
2x 7870 104 FPS

Far Cry 3:

1920x1200
GTX 680 32 FPS
2x7870 45 FPS
7970 35 FPS

Metro 2033:

1920x1200
GTX680 42 FPS
7970 42 FPS
2x7870 48 FPS

Trine 2

1920x1200
7970 53 FPS
2x7870 54

 hocam yazdığınız sistemi aynen ilettim çok sağolun çift ekran kartı daha iyi diyorsunuz yani peki hocam bu pcye ilerde rahatlıkla parça ekleme yükseltme işlemini yapabilir miyim?

DiamondMines
29-03-2013, 21:01   |  #37  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 hocam yazdığınız sistemi aynen ilettim çok sağolun çift ekran kartı daha iyi diyorsunuz yani peki hocam bu pcye ilerde rahatlıkla parça ekleme yükseltme işlemini yapabilir miyim?
 

Overclock bile yaparsın. 850W güç kaynağı var hiç sorun yok.

Veloce
29-03-2013, 21:04   |  #38  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
 

Overclock bile yaparsın. 850W güç kaynağı var hiç sorun yok.

 Hocam valla çok sağolun ne desem az çok yardımcı oldunuz overclock hakkında bir bilgim yok fakat o nedir çok soru soruyorum ama :)

DiamondMines
29-03-2013, 21:09   |  #39  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 


Bu fps dediginiz nedir acaba bir de en yüksek değer 80 ile 100 mü

FPS: Framerates Per Second: saniye başına düşen görüntüdür. Oyunlar böyle test ediliyor FRAPS programı ile.

DiamondMines
29-03-2013, 21:10   |  #40  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 Hocam valla çok sağolun ne desem az çok yardımcı oldunuz overclock hakkında bir bilgim yok fakat o nedir çok soru soruyorum ama :)
Basarsın 4.5GHz ye gerisini düşünme. 60c bile olmaz full yük altında. İşlemci 2-3 sene rahat götürür oyunlar için o zaman. Hemen yapmana gerek yok, öğrendikten sonra yaparsın ama alt yapı sağlam olsun.

Veloce
29-03-2013, 21:15   |  #41  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Basarsın 4.5GHz ye gerisini düşünme. 60c bile olmaz full yük altında. İşlemci 2-3 sene rahat götürür oyunlar için o zaman. Hemen yapmana gerek yok, öğrendikten sonra yaparsın ama alt yapı sağlam olsun.
 


Valla cok teşekkür ederim hocam ya Allah razı olsun...

DiamondMines
29-03-2013, 21:20   |  #42  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 


Valla cok teşekkür ederim hocam ya Allah razı olsun...

Intel SSD bulamazsan, Sandisk salla gitsin, onuda bulamazsan biraz daha ver OCZ Vertex 4 al. Veya Force GT serisi. SSD kesinlikle al.

Veloce
29-03-2013, 21:26   |  #43  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Intel SSD bulamazsan, Sandisk salla gitsin, onuda bulamazsan biraz daha ver OCZ Vertex 4 al. Veya Force GT serisi. SSD kesinlikle al.
 

Hocam o nedir ilk defa duyuyorum ne işe yarıyor

DiamondMines
29-03-2013, 21:31   |  #44  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 

Hocam o nedir ilk defa duyuyorum ne işe yarı

Sen sabahtan beri işlemci soruyorsun, şimdi bu olay ilgini daha çok çekecek. Aşağıdaki resimlere ve videolara dikkatli şekilde bak ve HD izle videoları: 

Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Veloce
29-03-2013, 21:40   |  #45  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

Yıntdiyorum bu nedir boyleeondMines;Y1344012"]
Sen sabahtan beri işlemci soruyorsun, şimdi bu olay ilgini daha çok çekecek. Aşağıdaki resimlere ve videolara dikkatli şekilde bak ve HD izle videoları: 

Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Yuh diyorum bu nedir boyle hocam o ilk videodaki acilan pencerelerin hizi da bu ssd den mi?

Son Düzenleme: Veloce ~ 29 Mart 2013 21:43
DiamondMines
29-03-2013, 21:45   |  #46  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
Yıntdiyorum bu nedir boyleeondMines;Y1344012"]
Sen sabahtan beri işlemci soruyorsun, şimdi bu olay ilgini daha çok çekecek. Aşağıdaki resimlere ve videolara dikkatli şekilde bak ve HD izle videoları: 

Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Video KaldırılmışVideo Kaldırılmış
Yuh diyorum bu nedir boyle hocam o ilk videodaki acilan pencerelerin hizi da bu ssd den mi?
O işlemler Kingston V+200 (205/210 TL) değeri olan bir SSD ile yapılmıştır. Senin alacağın daha iyi. SSDler böyle. Köpek gibi. Mekanik diskleri param parça ettiler okuma yazma, rastgele yazma ve okumada. Bundan SSD çok değerli ve hızlı.

Veloce
29-03-2013, 21:49   |  #47  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Yuh diyorum bu nedir boyle hocam o ilk videodaki acilan pencerelerin hizi da bu ssd den mi?
O işlemler Kingston V+200 (205/210 TL) değeri olan bir SSD ile yapılmıştır. Senin alacağın daha iyi. SSDler böyle. Köpek gibi. Mekanik diskleri param parça ettiler okuma yazma, rastgele yazma ve okumada. Bundan SSD çok değerli ve hızlı.
Çok iyiymiş gerçekten... Iyiki sizinle karşılaştım valla hocam. Ayrıca Windows 8 kurmak istiyorum önerir misiniz yoksa win 7 mi?

DiamondMines
29-03-2013, 21:51   |  #48  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
O işlemler Kingston V+200 (205/210 TL) değeri olan bir SSD ile yapılmıştır. Senin alacağın daha iyi. SSDler böyle. Köpek gibi. Mekanik diskleri param parça ettiler okuma yazma, rastgele yazma ve okumada. Bundan SSD çok değerli ve hızlı.
Çok iyiymiş gerçekten... Iyiki sizinle karşılaştım valla hocam. Ayrıca Windows 8 kurmak istiyorum önerir misiniz yoksa win 7 mi?
Önerilir tabi. Kur gitsin. Win 7 de olur. Max 10 saniye de açılır sistem.

Veloce
29-03-2013, 21:55   |  #49  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: DiamondMines  
Önerilir tabi. Kur gitsin. Win 7 de olur. Max 10 saniye de açılır sistem.
 Hocam çok sağol valla ya teşekkür ederim

DiamondMines
29-03-2013, 22:01   |  #50  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: Veloce  
 Hocam çok sağol valla ya teşekkür
 

Bişey değil kardeşim, bişey olursa burdayız. Herkes yardımcı sonuçta. Saygılar.

DiamondMines bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]