sistemime neden oyun kuramıyorum?

EDIRILGEN
17-12-2007, 10:06   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

 

işletim sistemi:ıntel pentium III 850864mh 384 mb ram
ekran kartı:Nıvıdıa/vantaLT(mikrosoft corporaton)
oyun kurulmuyor hata veriyor sebebi nedir acaba saygılarımla.

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 17 Aralık 2007 19:31
Borga-x
17-12-2007, 10:21   |  #2  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Çok zor bır soru degıl makınan milattan önce kaldıgı ıcın degıl oyun sen o sısteme XP yukleyıp kullanabılıyorsan ne mutlu sana.. Acıl sıstem değişikliği gerekiyor sana.. bunun baska yolu yok

uGuR.uK
17-12-2007, 22:28   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
Borga-x
Çok zor bır soru degıl makınan milattan önce kaldıgı ıcın degıl oyun sen o sısteme XP yukleyıp kullanabılıyorsan ne mutlu sana.. Acıl sıstem değişikliği gerekiyor sana.. bunun baska yolu
aynen oyle daha baska dicek bisi yok maalesef.
onu atarmısın satarmısın sana kalmıs ama, biras para biriktirip ucuz yolluda olsa yeni bi pc al kendine(herne alırsan al elindekinden baya bi güclü olucaktır)

theron
18-12-2007, 02:42   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006

ya arkadaşlar ben bu muhabbeti çok duydum bi deneyim dedim

-Pentium Celeron 400 Mhz 128mb ram 32mb Nvidia olan bilgisayar xp pro yu gayet güzel çalıştıyor , Oyun olarak : Fifa 2003 , Fifa 2000 denedim performans fena sayılmaz .. Dreamweaver , macromedia flash gibi programlarda da performansı fena değil.

Bu hipoteziniz bana göre çökmüştür yani :))

** Sorunun cevabı : Arkadaş sen hangi oyunu açmaya çalışıyorsun acaba ?
_crysis
_farcry vs. gibi oyunları kurup açmaya kalkarsan ekran kartı , işlemci , ram hatası verir PIT oyundan atar seni..

biraz daha bilgisayarının performansına göre oyunlar oynamalısın mesela ;
- Ogame :)
- Age of empires Conq. vs.
- R.Alert
- CS 1.5
- ColinMcrae
aldığın oyunların arkasında zaten sistem gereksinimleri yazıyor ,bilgisayarına en uygun olanını al ne diim :)

- hayırlı oyunlar :D

maverick_ozel
26-12-2007, 06:25   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

aynen katılıyorum benim eski bilgisayarım p3 800 128 ramdi on numara xp ro calısıyodu.Nıvıdıa/vantaLT biras ilginç olmuş:D
ama eskiden oyun kuruluyomuydu yoksa yenimi xp yükledin sonradan bi hatamı bu edırılgen sende hiç ayrıntıya girmemissin.!

Blacksmith
30-12-2007, 03:26   |  #6  
Blacksmith avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
312 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

arkadaslar haklı artık yenı oyunlar kurlumdan once sıstem parcalarını kontrol ederek sınamadan gecırıyorlar.islemci hızı ram mıktarı ekran kartı modelı ozellıkle bu sınamadan gecer.eger oyunun ıstedıgı degerler degılse oyun kurulmaz hata verır kurulum kapanır.yani ıyı bı sıstem sart.theron dostum yenı nesıl pclerde bıraz xp kullan o celeron 400 de kullnadıgın xp ye bırak gayet guzel calısıyor demeyı tukurmezsın bıle :D:D:D