sizce hangi ekran kartını seçmeliyim(yardım)

messita
10-04-2010, 22:55   |  #1  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

 

1- SAPPHIRE HD5770 Vapor-X GDDR5 1GB 128Bit ATI DX11 Ekran Kartı
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=43500

2- SAPPHIRE  HD4890 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX10.1 Ekran  Kartı
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=38893

3- POWERCOLOR HD4890 GDDR5 1GB 256Bit ATI DX10.1 Ekran Kartı
http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=44833

arkadaşlar bu üç model arasında karar veremıyorum. oyun için düşünüyorum. oyunlarda hangisinden daha iyi performans alırım. bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.

Son Düzenleme: messita ~ 10 Nisan 2010 22:59
messita
10-04-2010, 22:58   |  #2  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

beni düşündüren 1.modelin dx11 olması ama diğerlerininde 256 bit olması çekirdek ve bellek hızları hemen hemen aynı. ne yapıcam bilmiyorum yardımlarınızı esirgemeyin.

ADEM-KAYA
10-04-2010, 23:04   |  #3  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

HD 5770 her türlü alınır.

Sisteminin diğer parçaları nedir?

Son Düzenleme: ADEM-KAYA ~ 10 Nisan 2010 23:15
messita
10-04-2010, 23:52   |  #4  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

diğer parçalarım :
1- GIGABYTE                            890GPA-UD3H AMD 890GX+SB850 AM3 DDR3 1866(O/C) Anakart



2- AMD                            Phenom II X4 965 Black Edition AM3 3.4GHz 8MB Cache 45nm İşlemci



3- OCZ                            4GB (2*2GB) DDR3 Platinum 1333MHz CL7 Low Voltage Dual Kit Bellek 

*2gb%29-ddr3-platinum-1333mhz-cl7-low-voltage-dual-kit-bellek/productdetails.aspx?I_ID=42342
4- LIAN LI                            LANCOOL PC-K60W DRAGON LORD K 700W PENCERELİ MidT ATX SİYAH KASA

sistemimdeki önemli parçalar bunlar.


ADEM-KAYA
10-04-2010, 23:57   |  #5  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Sistemin gayet güzel.

Bütçen yeterli ise HD 5850 al derim.
CLUB3D HD 5850 256BİT DX11&lt;  523 Lira<

messita
11-04-2010, 00:30   |  #6  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

çok isterdım ama butcemı cok astım. ama ilerde crosfire yapabılırım. 5770 mi dersiniz. dierleride 256 bit cnku bi açıklamada bulunursanız sevınırım bu konuda.

messita
11-04-2010, 00:33   |  #7  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum. bi tek ekran kartı kaldı.

Ahmet_79
11-04-2010, 00:43   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

HD5850 al derim, gerekirse diğer parçalardan kıs biraz.

ADEM-KAYA
11-04-2010, 00:50   |  #9  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

@ messita
 
sende X4 965 ve 890 GAPA var mı yoksa alcak mısın?
 
Eğer alacaksan x4 925 ve diğer parçalardsan kısarız HD 5850 alırsın.

messita
11-04-2010, 01:05   |  #10  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

aldım malesef sadece ekran kartı kaldı. fazla anlamadıgım içn ekran kartını riske etmedım. pazartesi alıcam ekran kartını. ve diğer parçalarıda çok begenerek aldım. bu yuzden bu ucunden bırını secmelıyım. 5770 vapor-x son teknoloji ama bildiğim kadarıyla çekirdek ve bellek hızı sizin onerdıgınızden daha yuksek gozukuyor.

ADEM-KAYA
11-04-2010, 01:16   |  #11  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

HD 5850 daha iyidir.

messita
11-04-2010, 01:29   |  #12  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

bu ekran kartını almayı çok isterim ama şu an gerçekten bu kadar bütçem yok arada 200tl gibi bi fark var :)  ama aklıma soktunuz bunuda. ya aslında oyun iç bi ekran kartı istiyoruma ama 24 saat oyun oynayan bırı deılım. ve son cıkan oyunlarıda takip etmem. su an bana crysis1-2 yi ve  cod serisini  very high ta tum ozellıklerı maxta acsın yeter. umarım istediğimi anlatabılmısımdir.

ADEM-KAYA
11-04-2010, 01:35   |  #13  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Tamam 5770 al o zaman.

messita
11-04-2010, 01:54   |  #14  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

yani benim bu istediklerimi karşılarmı dersiniz. bide ilerde sizin dediğiniz ekran kartınıda alsam crosfire yapabılırmıyım ıkısını.

AloneBoy
11-04-2010, 02:00   |  #15  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
81 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

5850 alman daha iyi olurdu keşke bütçen yeterli olsaydı ama bu verdiğin seçenekler arasından tabiki de 5770 alman en mantıklısı.

Ahmet_79
11-04-2010, 02:01   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

5770 ile 5850 CF olmuyor

r3ally
11-04-2010, 04:31   |  #17  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
82 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

HD 5770 al.

Arkadaşlar para sokaktan toplanmıyor bi karta 500 lira verilmemeli. HD 5850 ye gerek yok. Baktın HD5770 2 sene sonra kasmaya başladı bir tane daha hd5770 alırsın yeterli olur. HD4*** serisi artık eskidi diyebiliriz.

mladenbmv
11-04-2010, 09:31   |  #18  
mladenbmv avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
497 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

keşke ramlerden kısıp ekran kartına harcasaydınız parayı

mete_22
11-04-2010, 10:24   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
377 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Aslında 5850 alsanız çok daha iyi olur ancak 5770 de iş görür...Yalnız Crysis i full ayarlarda max. çözünürlükte oynatacağını sanmıyorum...

IceManF1
11-04-2010, 10:36   |  #20  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Sapphire HD 5770 Vapor-X al. Keyfine bak.
 

messita
11-04-2010, 11:02   |  #21  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010
Alıntı: mete_22  
Aslında 5850 alsanız çok daha iyi olur ancak 5770 de iş görür...Yalnız Crysis i full ayarlarda max. çözünürlükte oynatacağını sanmıyorum...
 ben araştırdım baktım youtubede de gördüm. oynayan çok kişi var. ve  bu kartı alanların yorumlarını okudum. şu an ful ayarlarda açmadığı oyun yok. gerçekten kotu bi yorum okumadım bu kartla ilgili ama. tabiki bende başkalarının görüşlerini almak istedim. ben ilk defa kasa topluyorum. ve 3 gundur gözüme uyku girmedi.:) bu parçaları alırken hatasız olmaya çalıştım. yardım edenler sayesinde. gösterdıgım herkes cok beğeniyor bu sistemi. ama ekran kartında işte çakıldım kaldım. yeni nesil bi ekran kartı oldugundan bahsediliyor. sanmıyorum ki açmadığı oyun olsun.ve vapor-x soğutma sisteminin çok iyi oldugunu soyluyorlar.  birde arkadaslar sizden ricam aldıgım anakarta bı goz atarmısınız. bazıları ustunde ayri bi grafik belleği oldugunu soyluyor paylasımsız olarak. iyimi almısım sizce anakartı. tabi ekran kartında da hala yorumlarınızı bekliyorum.

Y.İ.Ğ.İ.D.O.
11-04-2010, 11:25   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 14
3,152 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

HD 5830 al bence.
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=44337

messita
11-04-2010, 12:45   |  #23  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

peki sizce HIS mi? sapphire mi? 5770 te yada 5750 de.

IceManF1
11-04-2010, 12:51   |  #24  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Sapphire HD 5770 Vapor-X

messita
11-04-2010, 12:54   |  #25  
messita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

ya biri his diyor biri sapphire diyor bariz ufak bide açıklama yazın yanında. neden his yada neden sapphire.