Sizce Hangisi Daha İyi AMD'mi İNTEL'mi?

Karadavut
27-04-2006, 20:04   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
555 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2005

Arkadaşlar::
bu sitede Amd ve İntel işlemcilerin test sonuçları var.Ben bu testlere baktığımda Amd işlemcili bir pc'nin genelde oyunlarda  
daha başarılı olduğunu.İntel işlemci'nin multimedia uygulamada daha başarılı olduğunu gördüm.İntel'in ısı konusunda sorunları var.Amd'nin ise böyle bir sorunu yok.Yanlız ben şu anlamıyorum Amd Athlon 64 bit 3700+ bir işlemci İntel'in P4 3E Ghz soket 478 bir işlemcisine bir multimedia uygulamasında nasıl geçiliyor?Amd'nin üzerindeki saat frekans değerleri yanlış herhaldeKahkahaMadem 3700+ yazıyon oraya (sanki saat hızı 3.7 ghz'miş gibi)o zaman 3 ghz olan İntel'in işlemcisini nasıl geçemiyorsun?

CU_GS7
27-04-2006, 20:55   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
0

Yine İntel-AMD tartışması açılmış ya..:))

Doğru görmüşsün..Ama geç olmuş biraz..:))
İntel yine geçiyor AMD`yi,2007`de Conroe ile..

AMD`nin sonunda yazan 3700+ falan saat hızını direk ifade etmiyor..
Her şey de saat frekansına bağlı değil işte..
Multimedya işlemi ayrı,oyun performansı ayrı..

ferrarili adam
27-04-2006, 22:05   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

kim kimi geçmiş bu çok önemli değil önemli olan senin ihtiyacına cevab verecek olanı seçmen

Banned
27-04-2006, 22:13   |  #4  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,148 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

arkadaşlar ben amd diyorum ...64bit olması, ucuzluğu ve kalitesi sebebiyle tam bilmiyorum ama fsb hızı da çok yüksekmiş ...intelin 800mhz iken amd nin 2200mhz civarındaymış...
saygılar....

Ecevit BIKTIM
28-04-2006, 00:34   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2005

Conroe'yu bekleyin

Banned
28-04-2006, 15:40   |  #6  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

am2 daha önce cıkacak
kimsenin onu bekleyecegini sanmam
ama am2 testleride önem taşıyor conroe beklemeye degermi konusundaGöz kırpma

ufuks
28-04-2006, 16:55   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Bi cıksalarda neyin ne oldugunu görsek.İntel elindeki teknolojiyi iyi kullanabildiyse güzel bir ürün cıkmıstır kesinlkle.

ferrarili adam
28-04-2006, 17:47   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

conreo kesinlikjle beklenmeli conreeodan önce terfi yapan pişman olur.

Banned
29-04-2006, 05:24   |  #9  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

intel şu anda çift çekirdekte daha ucuz amd nin en ucuz çift çekirdekli işlemcisi 500 ytl civarında amd ucuz falan diyorduk ama bu sefer intel daha iyi fiyat konusunda.

ferrarili adam
29-04-2006, 13:47   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
oyunlarslideşov
intel şu anda çift çekirdekte daha ucuz amd nin en ucuz çift çekirdekli işlemcisi 500 ytl civarında amd ucuz falan diyorduk ama bu sefer intel daha iyi fiyat konusunda.
amd bu konuda hata yaptı satişlar iyi diye ucuz dual core üretmediler ama ne oldu şimdi işler değişti bakalım yeni soketrlerde bunu düşünüceklermi.

gabemeclogan
29-04-2006, 14:50   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
197 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2005

AMD 'den Şaşma. Bence AMD ATHLON 3000+ Her işini Görür. Hem Fiyat İntel'e göre daha ucuz hemde performansın AMD'den Ötesi Yok. Extrası 'da 64 Bit Özelliği, Coolin Quit Yani işlemcini Aşırı Isınmaya Karşı Kendi Direk Korumaya Alması .
Ben Şahsen AMD Sempron 3100+ Kullanıyorum. Bi Şikayetim Olmadı Fakat Hayallerimde
AMD Athlon x2 Süslüyor. AMD'den Şaşma kardeş. İntelin Pahalı Tuzağına Tüşme Sakın.

Banned
29-04-2006, 16:02   |  #12  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

x2 de amd pahallı fiyatlardan haberin yok mu?

ferrarili adam
29-04-2006, 17:44   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
gabemeclogan
AMD 'den Şaşma. Bence AMD ATHLON 3000+ Her işini Görür. Hem Fiyat İntel'e göre daha ucuz hemde performansın AMD'den Ötesi Yok. Extrası 'da 64 Bit Özelliği, Coolin Quit Yani işlemcini Aşırı Isınmaya Karşı Kendi Direk Korumaya Alması .
Ben Şahsen AMD Sempron 3100+ Kullanıyorum. Bi Şikayetim Olmadı Fakat Hayallerimde
AMD Athlon x2 Süslüyor. AMD'den Şaşma kardeş. İntelin Pahalı Tuzağına Tüşme Sakın.
olay şaşma şaşmama olayı değil tamamen duygusalKahkaha

ufuks
29-04-2006, 18:25   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Sabit fikirli olmamak gerekir.Her üründe biri öbürünün önüne geciyor.Yeni ürünlerde zaten bu amacla cıkıyor.Su an Conroenun reklamı bye bye amd diye yapılıyor her yerde.Bekleyip görmek lazım.

Karadavut
29-04-2006, 21:42   |  #15  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
555 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2005

Amd işlemci ön belleği ve saat frekansını yükseltirse inteli her türlü uygulamada geçer.Ama şu an önce İntel'in conroe'sunu geçmeli.Amd gerçekten çift çekirdekler hariç intel'e göre ucuz.Am2 soketiyle İntel'in kullanıldığı ddr2'yi artık amd'de kullanacak.Ama ben yine de İntel diyorum.Çünkü Amd daha çok oyuna dayalı bir işlemci İntel ise multimedia'da çok başarılı ve oyunlarda da amd'ye çok yakın.Bence İntel'in sorunu ısı ve bus speed hızı.

Son Düzenleme: Karadavut ~ 29 Nisan 2006 21:44