SİZCE NE YAPMALI

İNANÇ
04-05-2006, 14:48   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

 

MERHABA DOSTLAR MESELA DİYELİMKİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ SİZİN E MAİL ADRESİNİZE ANTİ VİRÜS GÖNDERDİ HANİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ YA BEKLEMİYORSUNUZBİLGİSAYARINIZDA ÇÖKTÜ YANİ BENİM YERİMDE OLSANIZ O ARKADAŞA NE YAPARDINIZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BANA YARDIM EDİN

Banned
04-05-2006, 15:30   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

en yakın arkadaşın oldugundan emin misin?

CU_GS7
04-05-2006, 17:19   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

O arkadaştan sana işletim sistemi almasını ve kurmasını isteyebilirsin..

theironman
04-05-2006, 18:31   |  #4  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
İNANÇ
MERHABA DOSTLAR MESELA DİYELİMKİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ SİZİN E MAİL ADRESİNİZE ANTİ VİRÜS GÖNDERDİ HANİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ YA BEKLEMİYORSUNUZBİLGİSAYARINIZDA ÇÖKTÜ YANİ BENİM YERİMDE OLSANIZ O ARKADAŞA NE YAPARDINIZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BANA YARDIM
arkadaşın sana VIRUS gönderdi sanırsam, tedavi edecek olan ANTI VIRUS'u değil ;) O konuda öncelikle bir anlaşalım. Arkadaşın bunu şaka niyetiyle mi yaptı bilinmez ama bu yaptığının doğru olmadığını ona bir şekilde söylemelisin. En yakın arkadaşınsa bir de bence durum daha ciddi, eğri oturup doğru konuşun karşılıklı.

ufuks
04-05-2006, 20:43   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Dersinki gel bakim suraya.Otur kur su windowsu.Sana 1.5 saat müsade su su programları da bul yukle.

make-believe
04-05-2006, 23:00   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,836 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
İNANÇ
MERHABA DOSTLAR MESELA DİYELİMKİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ SİZİN E MAİL ADRESİNİZE ANTİ VİRÜS GÖNDERDİ HANİ EN YAKIN ARKADAŞINIZ YA BEKLEMİYORSUNUZBİLGİSAYARINIZDA ÇÖKTÜ YANİ BENİM YERİMDE OLSANIZ O ARKADAŞA NE YAPARDINIZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BANA YARDIM
Virüs demek istedin her halde. Hem de en yakın arkadaşım. Bu tabi virüs gönderdiği bilgisayarın içinde nelerin olup olmadığına bağlı. Bir düşünün en önemli çalışmalarınız, bitirme teziniz, o kadar uğraştığınız projeleriniz bir anda siliniyor. Ve bunları en yakın arkadaşınız!! yapıyor.
Ben böyle bir arkadaş düşünemiyorum.

İNANÇ
05-05-2006, 09:13   |  #7  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

YANİ ONUN EN İYİ ARKADAŞIM OLMASI ZATEN SORUN AMA DEMEKKİ BÖYLE İNSANLAR VARMIŞ GÜYA ŞAKA YAPMIŞMIŞ YA BİLGİSAYARIMDA NE VAR NE YOK GİTTİ BENİM SEMİNER ÇALIŞMAM VARDI ODA GİTTİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM KONUDA AĞIR BİR KONU TRUVA ATI(TROJEN)VİRÜSLERDİ YA BEN NE YAPICAM YAAAA

samet1986
06-05-2006, 15:39   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
944 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Yemişim onun şakasını yaw. öyle şakamı olurmuş? Peki yaptığın çalışmaları hiç yedeklemedinmi? Geçmiş olsun nediyim. Allah bizi böyle arkadaşlardan uzak tutsun. Bence sende artık ona fazla yaklaşma...

Son Düzenleme: samet1986 ~ 06 Mayıs 2006 15:41
ferrarili adam
06-05-2006, 16:24   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
İNANÇ
YANİ ONUN EN İYİ ARKADAŞIM OLMASI ZATEN SORUN AMA DEMEKKİ BÖYLE İNSANLAR VARMIŞ GÜYA ŞAKA YAPMIŞMIŞ YA BİLGİSAYARIMDA NE VAR NE YOK GİTTİ BENİM SEMİNER ÇALIŞMAM VARDI ODA GİTTİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM KONUDA AĞIR BİR KONU TRUVA ATI(TROJEN)VİRÜSLERDİ YA BEN NE YAPICAM
işte sana bir iki öneri :

1-adam tut bi temiz dövdürKahkaha
2-misafir et zehirli çay içir.Kahkaha
3-fear factor yarışmasına gönderKahkaha

eğer bilmeden yapmışsa ne ala bilerek yapmışsa yukarıdakilerden birini mutlaka uygula.

theironman
06-05-2006, 16:30   |  #10  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

arkadaş çok mantıklı önerilerde bulunmuş, artık uygulayıp uygulamamak sana kalmış :) hey Allah'ım...

cylone
08-05-2006, 01:07   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

Ben böyle arkadaşlar görmek istemiyorum. Ben kesinlikle mailime arkadaşlarım tarafından gönderilen maillerde ki ekli dosyaları açmıyorum, bilgisayarıma depolamıyorum, paylaşmıyorum. Arkadaşım eğer bana veri göndermek istiyorsa o verinin güvenli olup olmadığını kanıtlayan bir mesajla daha önceden göndereceği veriyi bildirmesi gerekir. Saygılar!

R02I4I5X
10-05-2006, 11:05   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
350 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Banada arkadaşım keylogger atmıştı.Dosya exe idi fakat simge olarak JPG ikon'u eklemişti tam açacaktım ki son anda exe olduğunu fark ettim :)

Burda önemli olan aslında yakın arkadaşın neden böyle bişey yapmak istesin ?

Ne yaptında ona virüs yolladı sana :)


Son Düzenleme: R02I4I5X ~ 10 Mayıs 2006 11:12
R02I4I5X
10-05-2006, 11:08   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
350 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
İNANÇ
YANİ ONUN EN İYİ ARKADAŞIM OLMASI ZATEN SORUN AMA DEMEKKİ BÖYLE İNSANLAR VARMIŞ GÜYA ŞAKA YAPMIŞMIŞ YA BİLGİSAYARIMDA NE VAR NE YOK GİTTİ BENİM SEMİNER ÇALIŞMAM VARDI ODA GİTTİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM KONUDA AĞIR BİR KONU TRUVA ATI(TROJEN)VİRÜSLERDİ YA BEN NE YAPICAM
Bilgisayarındaki verileri kurtarabilirsin.

Aşağıdaki programla arkadaşım 3 kere format attığı diskteki verilerini kurtardı.

http://www.finaldata.com/sub_download/download_1.asp

PoWeRdArK
10-05-2006, 13:02   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

anti virus degıl vırus veya trojan gonderırse.bende onum pc sıne aynı seyı yaparım

ferrarili adam
11-05-2006, 20:36   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
PoWeRdArK
anti virus degıl vırus veya trojan gonderırse.bende onum pc sıne aynı seyı yaparı
bu çok masum bir cevab olur
be o arkadaşın Kahkaha..... kor...m

İNANÇ
12-05-2006, 08:34   |  #16  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

ya ben IBM şirketinde okul nedeniyle staj yapıyorum ve o seminer çalışmasını 1 hafta sonra vermem gerekiyor yandım ben

samet1986
12-05-2006, 15:51   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
944 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
ferrarili adam
işte sana bir iki öneri :

1-adam tut bi temiz dövdürKahkaha

Sen en iyisi 1.seçeneği yap, haketmiş o.

TuncaBozkurt
13-05-2006, 12:24   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

önce onun bilgisayarına aynı virüsü dosya adını değiştirerek gönder, sonra çoğu forum üyesinin ortak fikri olan adam tutup dövdürtmeyi uygulaKahkahaKahkahaKahkaha

serdarkorkut
13-05-2006, 16:31   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
154 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

Gelelim mi hep beraber dövmeye ne dersin ;)

PoWeRdArK
15-05-2006, 17:42   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

bızım bır arkdas yapdı bu seyı hacklenen arkadasda ona kufur etdı,kısa bır zaman sonra barısdılar.

İNANÇ
18-05-2006, 10:27   |  #21  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

insanları iyi tanıyamamışım demekki onu dövmem de virüsde göndermem ben görgülü birisiyim zaten istesemde dövemem o erkek ama size gönderebilirim iyi bir benzetirsiniz ilginizden dolayı teşekkür ederim.Zaten sizin gibi arkadaşlarım olduğu sürece daha birşey yapamaz hı nedersiniz arkadaş olarak kabul ediyormusunuz beni?

theironman
18-05-2006, 13:20   |  #22  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

aramıza hoşgeldin...

Avenger
18-05-2006, 13:46   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006
ferrarili adam
İNANÇ
YANİ ONUN EN İYİ ARKADAŞIM OLMASI ZATEN SORUN AMA DEMEKKİ BÖYLE İNSANLAR VARMIŞ GÜYA ŞAKA YAPMIŞMIŞ YA BİLGİSAYARIMDA NE VAR NE YOK GİTTİ BENİM SEMİNER ÇALIŞMAM VARDI ODA GİTTİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM KONUDA AĞIR BİR KONU TRUVA ATI(TROJEN)VİRÜSLERDİ YA BEN NE YAPICAM
işte sana bir iki öneri :

1-adam tut bi temiz dövdürKahkaha
2-misafir et zehirli çay içir.Kahkaha
3-fear factor yarışmasına gönderKahkaha

eğer bilmeden yapmışsa ne ala bilerek yapmışsa yukarıdakilerden birini mutlaka uygula.

KahkahaKahkahaKahkahaKahkahaKahkahaKahkahaKahkaha
fear factor yarışmasına gönder lafına koptum. bencede öyle yap. en güzel ceza

Son Düzenleme: Avenger ~ 18 Mayıs 2006 13:48
stimulate04
18-05-2006, 14:12   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
ferrarili adam
İNANÇ
işte sana bir iki öneri :

1-adam tut bi temiz dövdürKahkaha
2-misafir et zehirli çay içir.Kahkaha
3-fear factor yarışmasına gönderKahkaha

eğer bilmeden yapmışsa ne ala bilerek yapmışsa yukarıdakilerden birini mutlaka uygula.

Bence 3ncü secenek güzel ama ya fear factor e giderde kazanırsa.!!
birde ona 50 bin ytl kazandıdrırsın.

Oyüzden 1nci seceneği ugulayalım Karizma + windows u baştan kurduralım +senin üzerinde çalıştığın projeyi tamamlasın + eğer oynadığın oyunların kayıtları silindiyse baştan oynayıp senin geldiğin bölüme kadar gelsinki bu çok önemli Kahkaha
son olrakta aynı virüsü onun bilgisayarına bulaştırıp kendi haline bırakalım.
zaten bütün bunlardan sonra uzun bir süre kendine gelemez.Kahkaha

CU_GS7
18-05-2006, 15:22   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
İNANÇ
insanları iyi tanıyamamışım demekki onu dövmem de virüsde göndermem ben görgülü birisiyim zaten istesemde dövemem o erkek ama size gönderebilirim iyi bir benzetirsiniz ilginizden dolayı teşekkür ederim.Zaten sizin gibi arkadaşlarım olduğu sürece daha birşey yapamaz hı nedersiniz arkadaş olarak kabul ediyormusunuz beni?
Chip forumda arkadaşlık üst düzeydedir..
İstersen Msn`den sana antivirüs yazılımı yüklemene yardımcı olabilirim..
Bir daha kötü arkadaşların yolladığı dosyaları taratmadan açmazsan,o kötü arkadaşların hevesleri içinde kalır..Sana bir şey yapamazlar..
Onların msnlerini bana yollarsan msn`den biraz adam etmeye çalışırım ayrıca..:))
Hoşçakal..

Son Düzenleme: CU_GS7 ~ 18 Mayıs 2006 15:33