Sizce ne yapmalıyım.

Z0MBiCiK
24-05-2012, 18:33   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

 

15 yaşındayım lise 1. sınıf öğrencisiyim. Derslerde o kadar düzgün duruyorum çabalıyorum. Öğretmenler derste rahat duranla şımaranı bir tutmam diyolar ama sınıftaki tembel çocuklarla aynı notu alıyorum. Tamam bende zeki değilim ama akıllı durabilirim sınıfta. 3 tane 0 ,  4 tane 1 var ama derslerde yaramazlık yapmadığım için heralde hocalar düzeltir.  Eğer sınıfta kalırsam sonum hiç iyi olmaz söylemek bile istemiyorum. Yorum yapmasanızda olur okuduysanız benim için yeterli.  
  Teşekkürler..

Joker65
24-05-2012, 18:47   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
2,229 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2012

Uslu durduğun için ve düzenli çalıştığın için sözlü notu olarak 100 alırsın.
Ama yazılılara 5 veya 10 puan eklerler daha fazla eklemezler.

Son Düzenleme: Joker65 ~ 24 Mayıs 2012 18:50
Qromodynmc
24-05-2012, 18:52   |  #3  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,186 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Evet sözlü notun 100 olabilir ama Sınavlardan hocaların mucizeler yaratmasını bekleme,Senin çok çalışman lazım.

Z0MBiCiK
24-05-2012, 18:55   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Sözlü notu 100 asla vermezler.  ve ayrıca okullar açıldığından beri hiç çalışmayan çocuklarla aynı duruma düşmek gerçekten çok kötü olur. 
  Ayrıca  1. denem hiç 0 olmadı sadece 1 tane 1 im vardı  .  1 Dönem notları sınıfı geçmemi etkilermi ?

Joker65
24-05-2012, 18:58   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
2,229 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2012

Tüm sözlülerin ortalaması 100 diyelim yazılılarında 10 diyelim.
Ortalama 55 oluyor.
Sanırım geçebilirsin.

Tekno_Loji
24-05-2012, 19:08   |  #6  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

Muhakkak zekisindir çünkü zeki olmayan biri Lise'ye kadar gelemez  ama zamanında çalışmıyorsun sanırım. O yüzden zayıf derslerin var. Lise, orta okuldan biraz farklıdır ayak uyduramadın sanırım sen.

Senin yapman gereken şey yaramaz, haylaz arkadaşların varsa onlardan ayrıl. Günde 1-2 saatini derste yaptığınız konuları tekrar etmeye çalış. Anlamadığın yer varsa hocalarına yada anlayan arkadaşlarına sor. Derste sorulan sorulara cevap yanlışta olsa cevap vermeye çalış, derse katıl. Birde çok arkalara oturma, hocaya yakın yerde olmaya çalış. Böyle yaparsan geçersin. 

Daha 15 yaşındasın sınıfta kalsan ne olur en kötü 1 senen gider. Zaten ders geçme sistemi de değişti sanırım. En kötü tekrar alırsın dersi ama 2.sınıf olursun sanırım.

tesisatci
24-05-2012, 20:55   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
449 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

sene 2012 hala genç beyinleri sınıfta kalma korkusuyla köreltiyorlar.
eğitim sisteminde radikal kararlar alınmalı 
1 seneyi komple insanın hayatından götürmek doğrumudur ?
sınıfta kalma değil mezun olamama gibi bir değişiklik
hem kişilerin koca bir yılı kaybetmesini önler hemde ertesi sene okuldan atılma korkusuyla ve sınıfta kalmanında verdiği ruhsal çöküntüyü ortadan kaldırır
diploma almaya yaklaşan lise öğrenciside 18 yaşını ya geçmiş yada yaklaşmış olur olgunlaşan kişi de bu sorumlu olduğu dersleri ne yapar eder verir.
1 - sınıfta kaldığı için okulu bırakan çok öğrenci var.
2 - zaten sınıfta kaldım okulu bitirsem yeter ne üniversitesi düşüncesi.
hem lise mezunu sayısı artar hemde belki bu mezunlardan (kendine olan inancını ve güvenini sınıf tekrarı yapmadığı için kaybetmeyen) üniversite mezunu sayısıda artar.
sonuçta toplumun eğitim seviyesi yükselir. ( 1 bireyin 1 yıl hayata geç başlaması 1 kişi az istihdam 1 kişi az vergi ödemesi ve daha pek çoğu sayılabilir 1 yıl geç doktor, 1 yıl geç avukat polis avukat muhendis vs.vs.)
kaldırın artık şu sınıf tekrarını hangi yüzyılda yaşıyoruz.

(bu sınıf tekrarından tek dersle nasibini almış biri olarak benden alınan 1 yılı hiçkimseye helal etmiyorum)

Z0MBiCiK
24-05-2012, 21:58   |  #8  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Yorumlarınız için çok teşekür ederim.  Ama bizim hocalar birisi rahat durmadımı sinirini hepimizden çıkarmaya çalışıyo.  Çok teşekkürler

ender38
24-05-2012, 22:59   |  #9  
ender38 avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Sna çok basit birşey söylyimmi  6 7 cm boyunda bir kagıda çok önemli yerlerin notlarını yaz . sen sadece sınavda nasıl soru soruldugunu bılmıyorsun anlarsın zamanla .

idris003
25-05-2012, 00:13   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
52 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

düzgün bir öğrenci isen git hocalarla konuş şöle şöle duruyom de sne hocaların demesıne bakma bi çoğu unutur adamı kendını hisettir ne bilim al bı konu anlatımlı kıtap o kıtaba bakarak derse katıl sesın cıksın hocanın bilinç altına yerleşmeye çalış ... ama derse katılmalar felan geçtide sne kendini hissettir hocaya git konuş bi

Banned
25-05-2012, 15:05   |  #11  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 10
2,369 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

Gel milas anadoluya hallederiz :D 3-5 kişi bir kopya yürütüyoruz anlatamam :D matamatik bile 5 gelebilir 2 tane 3 var gerisi 4-5 :D belki 2 olabilir.ama o da çok zor sözlüler tam verilmedi.

Ramshackle
25-05-2012, 16:29   |  #12  
Ramshackle avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

ben matematikten 65-70 alıyodum herif sen başkasından bakmışındır diye 0,5 veriyodu. hocalarından kaynaklı da olabilir kardeşim sana hak veriyorum. bi senesi fizikten ilk dönem karnem kırıktı 2.dönem hoca değişti bi 100 bi 85 hallettim 

Dahaacemi177
25-05-2012, 20:26   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Olum bak şimdi sen 1hafta sadece ödev yap derslerini çalış daha zor gelirse diye en az 2 hata çalış sana keşin notun a+++ gelir evet A+++  ama yinede gerçektende vermezlerse çok zor 1 sınava gir ki sana 100notu gelsin