SORUN ÇÖZÜLDÜ YORUM YAPAM HERKEZE TŞKRLER

black_satan
21-01-2009, 22:37   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

arkadşlar bgn pcye format attım ve önceki işletim sistemim olan vista ultimate 64 bit yükledim fakat onboard ekran kartını bir türlü yükleyemedim daha önce yukluydu ve özellikelri gayet ıyı çalışıyodu ama şuan yüklenmiyoo :(  ne yaptıysam olmadı:( cd,sindede bir şey cıkmadı yüklenmioo Standart VGA  grafik bagdaştırıcı diyo
  VIA M3364 yonga türü diyo
  dac türü 8 bit diyo :(
ve bn bunu n sürücüsünü hala bulamadım :S sürücüyü güncelliyorum  sürücü yüklü diyo ama hala aynı  yuklu degıl anlamadım gitti Ağlıyor  ne yaptıysam olmadı yardımcı olun lütfen  bildiginiz bişe olursa sölemeden geçmeyin çok acill bnm için yardım :( biliyosan link vs söleyin saygılar

Son Düzenleme: black_satan ~ 22 Ocak 2009 00:05
01apachi
21-01-2009, 22:45   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,618 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
0

http://forum.bilisimruzgari.com/index.php?topic=27824.0

yukardaki formda Necati GÜNER adlı üye bişeler paylaşmış bi bak bakeyn

black_satan
21-01-2009, 22:49   |  #3  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

onu yükledim ama olmadı  :( en son çare buraya yzdım :(

Fatih_ARMAĞAN
21-01-2009, 22:53   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

http://www.viaarena.com/Driver/P4M900(CE)-VN896(CE)_210701i_Vista64_VIAwISld.zip

bunu bi denermisiniz...

lik i kopyalayıp adres çubuğuna yapıştırın.

black_satan
21-01-2009, 22:58   |  #5  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

tşkrler bi deniyim :( inş olur yha:(

black_satan
21-01-2009, 23:49   |  #6  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

yha buda olmadı bişiler yuklendi ama  hala  özellikleri çalışmıooo :( off yha offf

Fatih_ARMAĞAN
21-01-2009, 23:52   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
black_satan
yha buda olmadı bişiler yuklendi ama  hala  özellikleri çalışmıooo :( off yha
setupdan yüklemek yerine Sorunlu donanım üzerine sağ tıklayıp sürücü güncellemesi yapıp manuel olarak tanıtım yaparmısınız.

indirdiğniiz linkteki dosyayı zip ten açtıktan sonra yapın.

black_satan
22-01-2009, 00:04   |  #8  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

tşkrler :D:D:D saol sürücü yuklendı sonra güncelleme yaptım ve sonunda istedıgıme kavusum suan sorunsuz çalışıor saol yardımların için tekrar tşkrler

Fatih_ARMAĞAN
22-01-2009, 00:05   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
black_satan
tşkrler :D:D:D saol sürücü yuklendı sonra güncelleme yaptım ve sonunda istedıgıme kavusum suan sorunsuz çalışıor saol yardımların için tekrar tş
rica....

Ahmet_79
22-01-2009, 00:09   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Fatih her ne kadar daldın olsan bile yine döktürüyorsun, helal sana kardeşimBeğendimBeğendimBeğendim

Fatih_ARMAĞAN
22-01-2009, 00:11   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
ahmet79
Fatih her ne kadar daldın olsan bile yine döktürüyorsun, helal sana kardeşimBeğendimBeğendimBeğendim
estf. abi saolasın.

yoğun çalışınca oluyor bazen dalgınlık abi insanlık hali bugün baya yogundum.

2000 tane notebook getirdik yurt dışından onlarla uraşıyodum..

black_satan
22-01-2009, 00:12   |  #12  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

HeLaLLLLL  olsunnn

Ahmet_79
22-01-2009, 00:18   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
sakarboy
estf. abi saolasın.

yoğun çalışınca oluyor bazen dalgınlık abi insanlık hali bugün baya yogundum.

2000 tane notebook getirdik yurt dışından onlarla uraşıyodum..

2000 mi! abovv  memleketi notebook'a boğacaksın desene:)))

Fatih_ARMAĞAN
22-01-2009, 00:35   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
ahmet79
2000 mi! abovv  memleketi notebook'a boğacaksın desene:)))
ben getirmedim çok yakın bi abim getirtdide ben teknik olarak yardımcı oldum siparişte teknik özellikleri seçmede felan onlara baya kafa patlattım. vistalı geliyordu xp dünüşümü için Recovery Xp cdsi hazırladım..

Ahmet_79
22-01-2009, 00:50   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

hepsine birer tane yaptıysan senin iş bitmez:)

Kaya Erdoğdu
22-01-2009, 01:29   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,281 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
sakarboy
estf. abi saolasın.

yoğun çalışınca oluyor bazen dalgınlık abi insanlık hali bugün baya yogundum.

2000 tane notebook getirdik yurt dışından onlarla uraşıyodum..

ustam senin iş yeri ne tarafta  ziyaret etmek gerek  :D

Fatih_ARMAĞAN
22-01-2009, 10:22   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
k4y4
ustam senin iş yeri ne tarafta  ziyaret etmek gerek  :
öle mağazam yok beyav :( ufak tefek bi teknik servisim ben.

:) çevredeki bilgisayar satışı yapan bazı kişilere teknik servis felan uraşıyoz işte.