Sorunum Çok Büyük Arkadaşlar Bir Türlü Anlıyamadım

seanpaul_17
28-12-2008, 04:11   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

AğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyorAğlıyor

ARKADAŞLAR BENİM SORUNUMU Bİ TÜRLÜ ANLIYAMADIM LÜTFEN SİZ BANA DANIŞIN BEN BU KONUDA ANLIYAYIM

PC ÖZELLİKLERİ 4 GB RAM


ARKADAŞLAR BENİM PC SORUNU ŞU

OYUNLARDA KİTLENME OLAYI WAR ARKADAŞLAR

HERHANGİ Bİ OYUN AÇSAM COUNTER STRİKE BİLENEN YARIM SAAT FALAN OYNASAM PC HEMEN KİTLENİYOR

KASMA DEİL DİREK KİTLENİYOR MECBUREN PC YE RES ATMAM GEREKİYOR

KENDİ KENDİME DEDİM BELKİ EKRAN KARTINDAN YAPABİLİR DEDİM ARKADAŞLAR BİZİM CAFEDEKİ Bİ PC DEN EKRAN KARTINI SÖKÜP PC TAKTIM

VE ÇALIŞTIRDIM BU KARTLAN 1 GÜN PASO GTA 4 OYNADIM HİÇ KİTLENMEDİ

İLK GÜN OYNADIM HİÇ KİTLENME OLAYI YAŞAMADIM

AMA 2.GÜN OYNADIĞIMDA PC Yİ SAAT GECE 12:00 AÇTIM VE GECE 03:12 OYUN OYNADIM

VE GİNE KİTLENDİ

3 GÜNDÜR BU SORUNU ÇÖZEMEDİM

SİZCE NEDEN OLABİLİR ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUN

ozanaab
28-12-2008, 10:18   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

 

fazla ısınma olabilir kasanda. kasanın içini temizle havadar bi yere koy bence.

Banned
28-12-2008, 11:04   |  #3  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Siz en iyisi hem işlemci hem ekran kartı termal mocunları yenileyin. Sorun yazılımsal olsa kilitlenmesi o kadar sürmez. Ayırca 3 gb ram var demişsiniz içlerinde farklı hıza sahip ram varsa çıkartmanızı, ekran kartına sistem ram'inden paylaşım yaptıysanız iptal etmenizi öneririm.

ozanaab
28-12-2008, 11:26   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

ayrıca 4gb ram iniz varmış pc 3gb görüyo sisteminiz 32bit yani. farklı hızda çalışan ram leri çıkartıp 2gb de olsa aynı frekanstaki ramleri çalıştırmanızı tavsiye ederim.

seanpaul_17
28-12-2008, 13:06   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Arkadaşlar ısınma Olayım Önceden wardı Ama Kasayıda deiştirdim

powersupply deiştirdim

COOLER MASTER 500W (RP500-PCAP) POWER SUPPLY

Kasam Bu

Taktım Gine Kitleniyor Ne iş anlamadım pc

Bende Pc tamiratcımızı Aradım

Yeni Anakart Ram Ekran Kartı Ve hardisk deişcem:S:S:S

Son Düzenleme: seanpaul_17 ~ 28 Aralık 2008 13:07
ozanaab
28-12-2008, 14:41   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

kardeş muhtemelen anakartına işlemcin tam uymamış ve sorun oluşturuyor bu. işlemcin gayet güzel. ekran kartın ortalama seviye o da iyi. eğer ekran kartına oc çektiysen default hale al. oc li değilse sistemini virüs taramasından geçir. kayıt defterini falan ccleaner ile düzelt. disk birleştir bi daha dene. eğer gene kitlenme olursa o zaman anakartı değiştir.
ram ekran kartı harddisk felan hepsini değiştirmene gerek yok.
anakartını uyumlu bi model ile değiştirirsen sorun kalkar.

ozanaab
28-12-2008, 14:45   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

senin ısınmanın kasa içindekş hava yetersizliğinden dolayı genel ısınma değil de sisteminin bi parçasının aşırı ısınması dır. ama kasayı değiştirmekle yine de iyi yapmışsınız. bunun çözümü için bilgisayarınızın parçalarının ısılarını ölçebileceğiniz yazılımlar var. isimleri tam aklımda değil ama aklıma gelince eklerim buraya. yani birazdan...
bu yazılımları açıp sistemin boştayken ki parçalarının tek tek ısısını bi de az biraz yük bindirdikten sonraki ısısını(cs tarzı ezik bi oyunu 5-6 dakka oyna mesela) yazarsan sana ayrıntılı şekilde yardımcı olabiliriz ve kesin çözüm sunabiliriz ;)

Banned
28-12-2008, 14:49   |  #8  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008
ozanaab
senin ısınmanın kasa içindekş hava yetersizliğinden dolayı genel ısınma değil de sisteminin bi parçasının aşırı ısınması dır. ama kasayı değiştirmekle yine de iyi yapmışsınız. bunun çözümü için bilgisayarınızın parçalarının ısılarını ölçebileceğiniz yazılımlar var. isimleri tam aklımda değil ama aklıma gelince eklerim buraya. yani birazdan...
bu yazılımları açıp sistemin boştayken ki parçalarının tek tek ısısını bi de az biraz yük bindirdikten sonraki ısısını(cs tarzı ezik bi oyunu 5-6 dakka oyna mesela) yazarsan sana ayrıntılı şekilde yardımcı olabiliriz ve kesin çözüm sunabiliriz ;)
Misal everestultimate yazılımı. ISı poplemi  fanlardan kasadan önce macundan kaynaklanır, öncelikle macunu kontrol edin.

ozanaab
28-12-2008, 14:50   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

şunu da ekliyim belki sistemine yeniden xp kurmayı dene belki sorun çözülür
dediğim program ise altta:

eğer kullanamazsan şu:


ama üstteki program ilk link yani everest i tavsiye ederim.

ozanaab
28-12-2008, 15:40   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
khramn
Misal everestultimate yazılımı. ISı poplemi  fanlardan kasadan önce macundan kaynaklanır, öncelikle macunu kontrol edin.
hay allah tam ben mesajı yazarken yazmışsın (:
evet kahraman arkadaş haklı biraz bilginiz varsa everest ile yüksek ısı değeri gördüğünüz parça işlemci veya ekran kartı ise fanını çıkarıp işlemclerini bi güzel temizleyip termal macunla macunladıktan sonra tekrar yerleştirin

Kapalı Hesap (91855)
28-12-2008, 16:04   |  #11  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 27
2,006 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

arkadaş seninki de işmi şimdi 4 gb ram var sen xp kullanıyorsun
zaten xp ler geri olduğu için 4 gb ram tanımaz 3,25 zanneder

sen bilgisayarına vista ultimate 64bit kur crack ihtiyacın olursa özelden bir mesaj atGöz kırpma

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (57605) ~ 28 Aralık 2008 16:06
ozanaab
28-12-2008, 16:27   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
Susam
arkadaş seninki de işmi şimdi 4 gb ram var sen xp kullanıyorsun
zaten xp ler geri olduğu için 4 gb ram tanımaz 3,25 zanneder

sen bilgisayarına vista ultimate 64bit kur crack ihtiyacın olursa özelden bir mesaj atGöz kırpma

kardeş crack atmak kolay 64bit vista ya o problem deil de :D
çocuğun mesesi bilgisayar bileşenlerinden birinin 3d uygulama çalışınca aşırı ısınması ki bu muhtemelen ekran kartı.
başka birinin ekran kartını takmış 2 gün çalışmış sonra o ekran kartı da sorun çıkarmaya başlamış.
bence o anakkarta takılan bütün ekran kartları bozuluyor ve sorun çıkarıyor. yani problem anakartında. bi an önce daha fazla bi şeylere zarar vermeden ekonomik yoldan anakartını değiştirmeni tavsiye ederim.

sefa402
28-12-2008, 16:41   |  #13  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
27 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

bncede ramleri 2 gb ye indir ekrankartının ve islemcinin fanlarını gsel b yağladktan snra termal macunla tekrar yerlerine tak daha snrada anakartı ekrankartını we ramleri hdd yi falan komple dsarı an bağlantıları kasa dan hariç dsarda b bağlayarak iice b kontrol et ayrıca BIOS tan islemcinin cachejeride kontrol et iii de b formatla tawsiym :)

seanpaul_17
28-12-2008, 18:18   |  #14  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

HERHALDE ozanaab ABİ DEDİĞİ GİBİ :d ANAKARTAN OLABİLİR ÇÜNKÜ EN SON ANAKARTIM DEİŞTİĞİMDEN BERİ BÖLE KİTLENME OLUYOR:s

frozen
28-12-2008, 22:25   |  #15  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Sen ramlerini çıkart sadece 3gb bırak orada sorun yaşamazsın. Windows görmese bile 4gb ram in olduğu sürece boşta kalan 0.74gb lık bölüme yazmaya devam eder işlemcin, bu yüzden sistemin saçmalar.

Yada 64 bit işletim sistemi kur. Sorun yaşamazsın.