sp3 kurulum problemi

serdar4847
10-12-2008, 18:58   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

 

yeni bilgisayar kullanıcısıyım..bilgisayarımda sp2 kurulu,mıcrosoft'tan sp3 güncelemesi yapmam için uyarı alıyorum..sp3'ü yüklerken ürün anahtarı inceleniyor derken bir iç hata oluştu diyor ve kurulum sona eriyor..bi arkadaş kara listeye alınmıştır orjinal değildir belki kullandığın yazılım dedi ama uptadate yazılım doğrulaması yaptığımda orjinal görünüyor ve diğer güncellemeleri yapabiliyorum..sp3'ü başka bi yerden bilgisayarıma indirip internet kablosunu çıkarıp kurmayı denedim ama yine bir iç hata oluştu dedikten sonra kurulum sona erdi..yardım ederseniz sevinirim..tşk..

Feel Good
10-12-2008, 19:01   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,690 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ilk önce sen kendi xp cd'ni tak ve onar. Daha sonra tekrar dene. Ama service packi windows ortamında yükleyince başka sorunlar da çıkabiliyor. En güzeli cd'ye entegre edip format atmak.

deppblood
10-12-2008, 21:11   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
32 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

sp3 ben bir türlü linki bulamadım yüklemek için!

serdar4847
10-12-2008, 21:12   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

tşk kardeş..Bu arada iyi bayramlar..

serdar4847
10-12-2008, 21:14   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

http://www.gezginler.net/modules ... ice-pack-3&lid=7159

Feel Good
10-12-2008, 21:14   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,690 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008
deppblood
sp3 ben bir türlü linki bulamadım yüklemek için!
güncelleştirmeler açıksa zaten oraya gelir. Gelmediyse link:

not: verdiğim link 32 bit xp için.

deppblood
10-12-2008, 23:31   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
32 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

gelmedi veya ben açmadım söylermisin nasıl açıcam şu güncelliştirmeyi(yoksa denetim masasında bulunan otamatik güncelleştirmeden mi bahsediyorsun?)

Feel Good
10-12-2008, 23:34   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,690 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Evet tam ordan bahsediyorum. Oradaki "otomatik güncelleştirmeleri kapat" onay kutusu dışındakilerden biri seçilmiş olması gerekiyor.

serdar4847
11-12-2008, 23:03   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

arkadaşlar hala çözüme ulaşabileceğim bi mesaj almadım...Bilginize...!

DReAdMaN
11-12-2008, 23:56   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
serdar4847
yeni bilgisayar kullanıcısıyım..bilgisayarımda sp2 kurulu,mıcrosoft'tan sp3 güncelemesi yapmam için uyarı alıyorum..sp3'ü yüklerken ürün anahtarı inceleniyor derken bir iç hata oluştu diyor ve kurulum sona eriyor..bi arkadaş kara listeye alınmıştır orjinal değildir belki kullandığın yazılım dedi ama uptadate yazılım doğrulaması yaptığımda orjinal görünüyor ve diğer güncellemeleri yapabiliyorum..sp3'ü başka bi yerden bilgisayarıma indirip internet kablosunu çıkarıp kurmayı denedim ama yine bir iç hata oluştu dedikten sonra kurulum sona erdi..yardım ederseniz sevinirim..tşk..
aynı sorun bende de var araştırıyorum ama bi türlü bulamadım diğer güncelleştirmeler yapılıyor  kopya xp ile alakası yok.amd athlon 64 kullanıyorum 64 bit xp kurup oyle denıcem tabi service pack3 ün de 64 bit ini kurucam sorun bu sanırım.

serdar4847
12-12-2008, 00:04   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

bendede intel 2,4 işlemci 2gb rem var... ama bilmiyorum dedimya yeni kullanıcıyım..başka yerlerede baktım sorunu olan çok ama çözüm bulan yok bu konuda maalesef..aramaya devam bulursam bilgilendirecem sizi emin olabilirsiniz ...

mancukya
12-12-2008, 18:08   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Aslinda basit ve sacma bir yolu var
ilk olarak sistem geri yüklemeyi kapatin ccleaner yada bu tarz bir programla fecmis dosyalari temizletin registry cleaner yapan bir programla kayit defterini tarayip temizletin ve tekrar kurmayi deneyin.
PureRa bu programla hepsini secip sadece desktop.ini kaldirip yapabirlisiniz.

serdar4847
12-12-2008, 19:09   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

:) yardım etmek istediğin için tşk ederim..ama bişi anladımsa ne olim...yazının başında yeni kullanıcıyım diye bu yüzden not düşmüştüm..bilginize..

serdar4847
13-12-2008, 09:23   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
serdar4847
yeni bilgisayar kullanıcısıyım..bilgisayarımda sp2 kurulu,mıcrosoft'tan sp3 güncelemesi yapmam için uyarı alıyorum..sp3'ü yüklerken ürün anahtarı inceleniyor derken bir iç hata oluştu diyor ve kurulum sona eriyor..bi arkadaş kara listeye alınmıştır orjinal değildir belki kullandığın yazılım dedi ama uptadate yazılım doğrulaması yaptığımda orjinal görünüyor ve diğer güncellemeleri yapabiliyorum..sp3'ü başka bi yerden bilgisayarıma indirip internet kablosunu çıkarıp kurmayı denedim ama yine bir iç hata oluştu dedikten sonra kurulum sona erdi..yardım ederseniz sevinirim..tşk..
hatakodunu yazmayı unutmuşum hata koduda  0x87FF054F...

mancukya
14-12-2008, 19:37   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

sana yapilan yardimi yeni kullaniciyim diye zaten tinlamisin birader.
Google ne biliyorsun demi orada yazilanlari googleda arar yukler kurarsin zaten bir tanesinde scan ve fix check bitince digeri zaten türkce ve purera da select all desktop.ini isareti kaldirip clean basiyon
Bunu yapamiycaksan her halde burdan birisi gelip ayarliyacak degil.
Ayrica Microsoftun sitesinde updateler baktinmu genun dogrulama icin

mega53
07-01-2010, 02:15   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

Microsoftun kendi sitesindeki problem çözme önerisini yazıyorum

Öncelikle SP yüklerken oluşturulan bir dosyanın içeriğine bakacağız. Bu içeriğe göre problemi ve çözümlerini göstermiş microsoft. Svcpack.log dosyası C:\Windows klasörünün altında oluşturuluyor.

Sebep 1 : Eğer Svcpack.log dosyasındaki girdi şu şekildeyse

Alıntı:
142.391: CheckVLKForBlock: LIC.dll not trust verified
142.578: Trying CheckVLKForBlock again
142.594: CheckVLKForBlock: LIC.dll not trust verified
142.594: Error: CheckVLKForBlock failed
Bu kayıtlara göre sorunun sebebi Licdll.dll dosyası. Bu dosya ya değiştirilmiş bozulmuş veyahut artık güvenilmez olarak işaretlenmiş.

Çözümü

Alıntı:
Xp kurulum cdsini cd-roma takın
Otomatik çalışan pencereyi kapatın ve Başlat menüsünden çalıştıra tıklayın
Açılan pencerede tırnaklar içindeki şu komutu yazın "Expand CD_Drive_Letter:\i386\licdll.dl_ C:\Windows\system32\Licdll.dll" CD Drive letter yerine xp cdsini koyduğunuz sürücünün adı gelecek (d-e-f hangisiyse artık).

Daha sonra SP3 güncellemesei için tekrar deneyin.
Sebep 2:

Alıntı:
211.890: IsSPBetaKey:pLA->lpVtbl->GetProductID Failed: 0x80004005
213.125: Trying CheckVLKForBlock again
214.468: Error: CheckVLKForBlock failed
Xp için kullandığınız ürün anahtarı geçersiz olarak gözükmekte. Ürün anahtarını değiştirmeniz gerekmekte.

Çözüm : XP key changer tarzı bir program ile anahtarınızı değiştireceksiniz.

Sebep 3:
SVcpack.log dosyasında alttaki girdiler varsa

Alıntı:
299.031: Trying CheckVLKForBlock again
299.531: Error: CheckVLKForBlock failed
Daha önceden yüklenmiş program kayıtlarının tutulduğu kayıt defteri izleyicisinin girişleri bozulmuş yada değişmiş demektir.

Çözümü :

Başlat menüsünden çalıştırı seçin.
Açılan pencereye "regedit" yazarak enter tuşuna basın
Açılan pencerede şu adresi "HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{00020420-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32" bulmaya çalışın
"InprocServer32" girdisinin üstüne gelin ve bir kez tıklayarak seçin.
Pencerenin menüsünde düzenle kısmından sil diyerek çıkan uyarıya evet diyin.
Kayıt defteri düzenleyicisinden çıkın ve SP3 güncellemesini tekrar çalıştırın.