Swon6

Ragarnol
06-02-2009, 01:11   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

 

Swon6
Çok uzak bir galakside, küçük bir koloninin tecrübesiz ve tanınmamış komutanı olarak başladığın bu serüvende her şey senin ellerinde.

Kolonilerinde sadece kendine özel dizayn edebileceğin savaş gemilerinle, filoları havada vurabileceğin savunma sistemleriyle zorlu savaşlar seni bekliyor.

Yaptığın iyiliklerle, tüm galaksinin önünde saygıyla eğildiği “Aslan Yürekli Efsanevi Savaş Lordu” mu yoksa zalimliklerinle, tüm galaksinin önünde diz çöktüğü “Kana Susamış Efsanevi Savaş Lordu” mu olmak istiyorsun?

Kaderin senin elinde.. SWON'un yeni efendisi olmaya hazır mısın?

Kolonisini Korumak isteyenler taktiginizi belirleyin!
Swon6 çok komplike bir oyundur ve bu onu en zevkli kılan etmenlerden birisidir. Oyunda Gemilerin silahları bile oyuncular tarafından seçilmektedir. 3 ayrı bilim dalı ve oyunun gidişatını etkileyecek 30 adetde wonder bulunmaktak. Koloniz için en iyisini yapmak zorundasınız. Rakiplerini yenmek için sana birkaç bilgi...


Wonder nedir?

Swon6'da 30 adet wonder bulunmaktadır. 7 Savaş bilimleri wonderi 10 Gezegen bilimleri wonderi ve 17 Ekonomi bilimleri wonderi. Hangi bilimi geliştirecekseniz bilinki o wonderları açabilirsiniz. Tabiki bütün bilimleri araştırıp bütün wonderlarida açabilirsiniz. Unutulmaması gereken şey ise her gezegene 1 adet wonder inşa edilebilir. Premium harici hiç bir şekilde kaldırılamaz. Maksimum 6 gezegen alabildigimiz için 6 wonder dikme hakkımızı çok iyi degerlendirmemiz gerekir.


Bu ünvan sistemide nedir ?

Ünvanlar biz siz komutanların ne kadar iyi veya kötü savaşcı oldugunuzu ve davranış biçiminizi gösterir. Bunlarında kendine göre kazançları vardır mesela Kana Susamış Lord X   ile   Arslan Yürekli Lord X arasında çok fark vardır bunu oluşturan etmene ise KARMA denir. İyiliksever Hiç Bilmeyen X   ile  İyiliksever Efsanevi Savaş Lordu arasındada çok fark vardır. Bu 2. ada etki eden faktörede REPİTASYON denir. Şimdi Karma ve Repitasyonu açıklama zamanı geldi.



Karma

Oyundaki tarafımızı seçer. Bu taraf iyi ve kötüdür. Tarafımıza göre bizlere özellik eklenecektir şimdi bunları görelim.

İyilerin kazançları

Her kademede Tüm gemi hızlarını %5 arttırır.
Her kademede askeri birimlerin üretim hızını %3 arttırır.

Kötülerin kazançları

Her kademede tüm gemilerin vuruş güçlerini %5 arttırır.
Her kademede tüm gemilerin yakıt tüketimini %5 azaltır.
Her kademede her gezegende nüfus artışı %5 yavaşlar.

Etkileyen faktörler

(+) Karmalı oyuncuya saldırı yapmak yada tersi.
Casus sondasının patlaması.
Hain saldırısı yapmak. ( düşürür )
Haine saldırmak. ( Arttırır )
(+) Karmalı bir oyunuya korumalık yapmak yada tersi.  ( Henüz aktif degil )
(+) Karmalı bir oyuncuya gemi hediye etmek yada tersi. ( Henüz Aktif degil )


Repitasyon

Repitasyon şan ve şöhrettir. Aynı zamandada oyuncunun ne kadar iyi bir stratejisi oldugunu gösterir. Repitasyonun yararı ise her savaşta oyuncu repitasyonuna göre rastgele -%35 veya +%35 daha fazla hasar vurmasını sağlar.

Peki Nedir Bu Hain Saldırı?
Hain saldırısı şu anda aktif degil fakat ileride aktif olacak. Hain saldırının temeli ittifaga ihanettir. Bu sistem ile beraber oyuncular kendi ittifak arkadaşlarına kayda deger bi saldırı yaparlarsa Hain statüsüne girerler ve 1 ay boyunca öyle kalırlar. Hainler Global target olarakda adlandırılabilirler çünkü herkez onları görecek. Hainlerinde + ları ve - leri olacak.

Peki ya havada savaş ?

Havada savaş sistemimiz şu anda aktif degil ama aktif oldugunda filoları havada tutmak veya birilerine saldırmak bile çok tehlikeli olacak. Buradada devreye hızınüstünlügü çıkacak. Havada savaşlar devreye girince bize yaklaşan düşöam filosuna filo roketleri ile saldırı yapıp onları zayıf düşürebilecegiz yada düşman daha gezegenimize gelmeden filomuzu düşmana dogru sürüp onları havada patlatabiliriz. Yada arkadaşımıza saldıran düşmanlara süpriz atak yapabilecez...


Son olarak

Son olarak sizlere oyun ve menüler ile ilgili bilgiler aktaracagım.  Koloniniz sizi bekliyor....

Genel

1.)        Oyuncunun kaç kişi arasından kaçıncı olduğunu gösterir.
2.)        Oyuncunun o anki hammadde, nüfus ve enerjisini gösterir.
3.)        Oyuncunun sahip olduğu tüm gezegen ve koordinatlarını gösterir.
4.)        Oyuncunun karma, repitasyon, onur puanı ve bunlardan kaynaklanan oyuncu ön adını gösterir.
5.)        Oyunumuzun kısa erişim menüsüdür.
6.)        Oyuncunun puanlamasına etki eden faktörleri ve o faktörlerdeki sırasını gösterir.
7.)        Oyuncunun o an bulunduğu gezegendeki bina ve tersane aktivitelerini gösterir.
8.)        Her gezegen için rastgele gelen en fazla 3 en az 1 ve en fazla %15 en az %5 olan bonuslar.
9.)        Gezegende bulunan Wonder gösterir.
10.)        Oyuncunun araştırmış olduğu toplam bilim sayısı ve yüzdelerini gösterir.
11.)        Oyuncunun araştırmakta olduğu bilimleri gösterir.


Slotlar
Binaları kurduğumuz alanlar.


1.)        Gezegende o Anda yapılmakta olan binaları gösterir.
2.)        Gezegende o anda yapılan veya önceden yapılmış olan Wonder gösterir.
3.)        Gezegendeki slotları gösterir.  Yeşiller kullanılabilir Kırmızılar ise kullanılamayan fakat sonradan açılabilen slotlardır.

Binalar
Gezegenimizde yapılabilecek bütün binaları gösterir.

1.)        Titanyum Madeni: Gezegendeki titanyum üretimini arttırır.


2.)        Titanyum Hızlandırıcı: Titanyum madeni ve İleri titanyum madeninin toplam üretimini %10 arttırır.


3.)        İleri Titanyum Madeni: Titanyum madenine göre titanyum üretimini daha çok arttırır.


4.)        Kronium: Gezegendeki kron üretimini arttırır.


5.)        İleri Kronium: Kroniuma göre kron üretimini daha fazla arttırır.


6.)        Kronium Bankası: Kronium ve İleri Kroniumun toplam kron üretimini %10 arttırır.


7.)        Radon Rafinerisi: Gezegendeki radon üretimini arttırır.


8.)        İleri radon Rafinerisi: Gezegendeki radon üretimini Radon rafinerisinden daha fazla arttırır.


9.)        Radon Hızlandırıcısı: Radon rafinerisi ve İleri radon rafinerisinin toplam üretimini %10 arttırır.


10.)        Solar Enerji Ünitesi: Gezegendeki binaların ihtiyacı olan enerjiyi üretir.


11.)        İleri Solar Enerji Ünitesi: Solar Enerji Ünitesinden daha fazla enerji üretir.


12.)        Radon Enerji Ünitesi: Radon karşılığı gezegene enerji üretir.


13.)        Fabrika: Bina yapım sürelerini düşürür.


14.)        İleri Fabrika: Bina yapım sürelerini Fabrikadan daha fazla düşürür.


15.)        Hammadde Deposu: Titanyum ve Kron depo kapasitesini yükseltir.


16.)        Yaşam Ünitesi: Gezegende yaşayabilecek maksimum nüfus sayısını yükseltir.


17.)        Klonlama Merkezi: Nüfusun çıkma hızını yükseltir.


18.)        Laboratuar: Yeni bilimleri keşfetmek ve bilimlerin araştırma süresini düşürmek için kullanılır.


19.)        Savaş Bilimleri Laboratuarı: Savaş bilimlerini açmak ve sürelerini düşürmek için kullanılır.


20.)        Gezegen Bilimleri Laboratuarı: Gezegen bilimlerini açmak ve sürelerini düşürmek için kullanılır.


21.)        Ekonomi Bilimler Laboratuarı: Ekonomi bilimlerini açmak ve sürelerini düşürmek için kullanılır.


22.)        Sığınak: Herhangi bir saldırıda savunan yenilirse sığınağa koyduğu nüfusun ölmemesini sağlar.


23.)        Yer Şekillendirici: Gezegendeki kapalı slotları açmayı sağlar.


24.)        Savunma Karargâhı: Tüm savunma silahlarının Zırh – Kalkan ve Şaft değerlerini arttırır.


25.)        Roket Silosu: Arttırılan her seviyesi stoklanabilecek roket sayısını 10 arttırır.


26.)        Radon Silosu: Radon depolama sınırını yükseltir.


27.)        Atmosfer Kalkanı: Tüm savunma silahlarının dayanıklılıklarını arttırır.


28.)        Konsey Binası: Savaş sonunda kazanılan onur puanını arttırır.


29.)        Yüksek Konsey Binası: Savaş sonunda savaş ganimeti çıkma şansını arttırır.

Wonderlar
Diğer oyunculara üstünlük sağlamanın tek yolu.


Savaş Bilimleri Wonderlari


1.)        Dev Gemi Kompleksi: Tüm gemilerin üretim sürelerini %100 arttırır.


2.)        Devasa Hangar: Tüm filoların hızlarını temel hızları kadar arttırır.


3.)        Filo Komuta Merkezi: Havada tutulabilecek filo sınırını kaldırır.


4.)        Gelişmiş Silahlar Fabrikası: Tüm filoların Foton – Lazer ve Füze atak değerlerini %100 arttırır.


5.)        Gemi Savunma Fabrikası: Tüm filoların Zırh – Şaft ve Kalkan değerlerini %100 arttırır.


6.)        Savaş Akademisi: Savaş bilimlerinin süresini düşürür.


7.)        Sıçrama Geçidi: Oyuncunun sistemler arası geçişini sağlar.


Gezegen Bilimleri Wonderları

1.)        Gezegen Bilimleri Enstitüsü: Tüm gezegen bilimlerinin araştırma sürelerini %50 düşürür.


2.)        Dev Kalkan: Savunma silahlarının dayanıklılıklarını %100 arttırır.


3.)        Gelişmiş Casuslar Loncası: Eğer bu wondere sahip birisi sondalanırsa. Sondalanan %35 - %75 arası bir şansla filo ve savunması Fazla. Nüfusu ve Hammaddesi %35 - %75 oranında az gözükür. Eğer wondera sahip olan kişi sonda atarsa başarı şansı %50 artar ayrıca havadaki filolarda %100 başarılı sonda gönderir.


4.)        Gelişmiş İnşaat Enstitüsü: Bina ve wonderların yapım süresini %50 düşürür.


5.)         İstihbarat Merkezi: Wondera sahip olan kişi sondalama yaptığında başarı şansı %100 artar ve sadece bu wondera sahip olan kişiler 5.seviye yani karşıdakinin wonderini görme şansına erişir.


6.)        Roket Güçlendirme Fabrikası: Roketlerin hasar puanını %100 arttırır.


7.)        Tuzak Sanatları Binası: Bu wondera sahip olan oyuncu sondalandığında filo ve savunma silahları%35 - %75 arası Az,  Hammadde ve nüfusunu %35 - %75 FAZLA görür. Ayrıca wondere sahip olan kişinin sonda başarı şansı %25 düşer.


8.)        Sınırsız Enerji Üretim Tesisi: Enerji üreten binaların enerji üretimlerini %40 arttırır.


9.)        Geri Dönüşüm Binası: Yapıldığı gezegende kapalı bütün slotları açar.


10.)         Savunma Silahları Fabrikası:  Savunma ve roketlerin üretim süresini %50 düşürür.


Ekonomi Bilimleri Wonderları


1.)        Adalet ve göç Kanunu Binası: Nüfus artışının %300 arttırır.


2.)        Akıllı Robot Üretim Merkezi: Bilimlerin araştırılması için gereken hammaddesini %35 düşürür.


3.)        Bilimsel Araştırmalar Merkezi: Tüm bilimlerin keşif süresini %50 düşürür.


4.)        Dev Kültür Merkezi: Toplam nüfustan kazanılan puanı %20 artırır.


5.)        Dev Titanyum Üretim Tesisi: Tüm kolonilerde titanyum üretimini %150 arttırır.


6.)        Dış İlişkiler Sarayı: Savaşlardan kazanılan Repitasyonuı %100 arttırır.


7.)        Ekonomik Gelişmeler Merkezi: Tüm Ekonomi bilimlerinin araştırma süresini %50 düşürür.


8.)        Hammadde Rezervleri Binası: Hammaddelerin depo sınırlarını kaldırır.


9.)        İnşaat teknik Üniversitesi: Tüm binaların maliyetlerini %25 düşürür.


10.)        Merkezi Para Fabrikası: Tüm kolonilerde kron üretimini %150 arttırır.


11.)        Onur Sembolü Heykeli: Savaş sonucu ne olursa olsun kazanılan Onur puanını %50 arttırır.


12.)        Radon Çevirme Merkezi: Tüm kolonilerde üretilen radonu %150 arttırır.


13.)        Toplu Yaşam Siteleri: Nüfus limitini %40 arttırır ve sığınağa koyulabilecek nüfus limitini %50 arttırır.

Nüfus Enerji
Nüfus ve enerjinin dağılımını yapabileceğimiz alan.


Enerji Dağılımı

1.)        Gezegenimizde üretilen ve tüketilen enerjiyi gösterir.
2.)        Enerji tüketen binaları gösterir ve enerji kullanımının ayarlanmasına yarar.
3.)        Enerji üreten birimleri gösterir.


Kaynaklar

1.)        Madenin saatlik üretimini gösterir.
2.)        Depo kapasitesini gösterir.
3.)        Üretim kaynaklarının türünü gösterir.
4.)        Üretim kaynaklarının adını gösterir.
5.)        Kaynakların seviyesini gösterir.
6.)        Üretim kaynaklarının saatlik üretimini gösterir.


Bilimler
Geliştirilecek bilimlerin bulunduğu alan.


1.)        Swon6 da 3 tür bilim vardır. Bu bar o bilimlerin kısa yoludur.
2.)        Yanında tek seferlik yazan bilimler araştırıldıklarında kaybolur.

Tersane
Birim üretebileceğimiz alan.

1.)        Tersanede üretilecek birimin türü için kısa yol.
2.)        Birimin adı ve adedi.
3.)        Üretime başlama komutu veren butonumuz.
4.)        Sıradaki birimin bitiş süresi.
5.)        Sıradakiler listesi.


Komuta Merkezi

Filo kaldırma – izleme – durum öğrenmek için bakmamız gereken alan.


Filo Kontrolü

1.)        Komuta merkezindeki 3 farklı işlevinin kısa yol butonları. İlk seçenek Filo Kontrolü. Filo kurmaya yarar.
2.)        Havadaki filoların durumlarımı gösterir.
3.)        Havada tutulabilecek filo sayısı.
4.)        Havalandırabileceğimiz gemiler ve saldırı – savunma değerleri. Tümüne basarsanız max sayı seçilir ya da manüel olarak giriş yapılabilir.
5.)        Gezegenimizdeki roketler ve bilgileri.
6.)        Seçilen filonun saldırı güçleri ve savunma güçlerini gösterir.
7.)        Seçilen filoyu onaylama.



Askeri Güç

1.)        Birimin ismi ve dayanıklılık puanı.
2.)        Elimizde bulunan gemi adedi.
3.)        Füze – Lazer ve Foton değerleri.
4.)        Şaft – Kalkan ve Zırh değerleri.

Harekat

1.) İlk hareket edecek filonun gözükeceği yer ve bilgileri.
2.)  Filo yazılarının renklerinin anlamı.

Galaksi
Yörüngede dolaşıp rakip bulabileceğiniz alan.


1.)        Sistem – Sektör ve Parsel Koordinatları.
2.)        Başka oyunculara yapılacak işlemler. Saldır – Sondala – Mesaj Gönder.
3.)        Oyuncuların ittifakları.
4.)        Boş parsellere yerleşmek için kısa yol.



Hangar

Burada gemilerimizin saldırı ve savunma silahlarını ayarlarız. 1 kere ayarlandıktan sonra tekrar ayarlamak için 2 seçenek vardır bunlar. 1 Premium’lardan Gemi Dizaynı Resetlemeyi satın almak ya da savaş bilimlerinin sonundaki Toplu Seferberlik bilimini araştırmak.

Onur Puanı
Savaşlardan kazandığimiz onur puanlarını harcayabildiğimiz yer.


1.)        Yapacağımız alışveriş sırasındaki bilgileri verir.
2.)        Birim için gereken Onur puanı.
3.)        Birim adı ve adedi.
4.)        Almak istediğimiz miktar.
5.)        Alış verişi tamamlamaya yarayan buton.
6.)        Tekrar Onur puanı harcamak için kalan süre. ( Her harcamadan sonra 8 saat beklenir. )

Haberler
Mesajlaşma ve raporların bulunduğu alan.


1.)        Mesaj kategorisi.
2.)        Adminlere herhangi bir şikayette veya istektekte bulunmak için kullanılan link.


İttifak
Oyuncuların oluşturduğu ve birlikte hareket ettikleri oluşum.


1.)        Online Chat box.


Gereklilikler
Bina – Wonder – Filo – Savunmalar için gerekli olan etkenleri öğrenebileceğimiz alan.


1.)        Gereklilik türü. Bina – Bilim – Tersane Gereklilikleri kısa yol butonu.
2.)        Kısa yol butonları.
3.)        Birimi açmak için gerekenler.
4.)        Birimi açmak için gerekenler ve bizdeki mevcut seviyeleri.

Son Düzenleme: Ragarnol ~ 09 Şubat 2009 12:58