Teknosanın yaptığı büyük ayıp

aligultekin34
17-12-2009, 09:07   |  #26  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: bwhiteb  
benim eleştirdiğim burada hizmet kalitesi, a ya da b firması değil..
bugün a firması yarın b firması.. önemli olan çözüme sonuca ulaşmaktır.
fatura saklama yükümlülüğü tüketiciye aittir.fakat kaybolabilir..
ancak fatura kaybı müşteri mağduriyetine sebeb olmamalı..
benim üzerinde durduğum nokta da bu.
belgeye gerek yok exa,eksen vs de var da teknosada niye yok peki.bu durumda ben şöle bişe söyliyim.teknosadan ürün alırsanız Allah düşürmesin sizi oraya.Sistemleri sıfır hiç bir halta yaramaz.Fatura ismi diyoz o işe yaramaz diyoorlar.Daha ben ne diyeyim.Koskoca mağazalar zincirinin bu haline.

aligultekin34
17-12-2009, 09:08   |  #27  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: V E N U S  
Fiş , fatura gibi belgeler yasal olarak hakkınızı savunmanızı sağlar. Eğer faturanızı kaybetmişseniz ürünü aldığınız firmadan hak talep etme hakkınız yoktur ve o firmayı '' Büyük Ayıp '' diye karalamak yerine sorunu biraz da kendinizde ararsanız daha mantıklı düşünebilirsiniz. 
Seri numara , barkod falan onlar ayrı mesele , o firmaya özgü bir şey. Teknosa'da işler sadece seri numara ile halledilebilseydi görevli kişiler de ona göre size yardımcı olurlardı. '' Bugün canım çok sıkkın şu adama fatura sorayım da işini zorlaştırayım '' diye düşünmediklerin emin olun.
faturasını istesem gene çıkaramazmıydı bu firma şimdi.Artı müşteri ad soyad var faturada

aligultekin34
17-12-2009, 09:10   |  #28  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: ErKaN-23  
ya arkadaşlar boş verin teknıosayıda sen farzedelim tüketici haklarına bu ilgisizlik hakkında başvuracaksın tahmin et senden isteyecekleri ilk belge nedir, kardeş domates almıyorsun elektronik malzeme alıyorsun HP markasına güvenirsin ama kullandığı HDD markasına güvenemezsin bu tür ürünlerde saklamak zorundasın her yerde senden istenecek belgedir bu bir tedbirsizliktir, en azından fatura tarihini bilmek zorundasın çünkü bunu kayıtlardan bulmak mümkün ama bayağı uğraştırır hele hele bir önceki yıldan alınmış
her yerde oluyor bu zımbırtı teknosada niye yok.Barkod olayı.

aligultekin34
17-12-2009, 09:12   |  #29  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: ekksl6  
ben iş değiştirme safhasına gelmeden hiçbir firmanın benden fatura istediğini görmedim...barkod denilen şey ve seri no o alete özeldir ve biçok mağaza bunu barkodla hallederken bahsettiğiniz merkez faturasız yapmam abi diyosa faturasını bulamayacak olan bi ton insanı eleyip en az kısmıyla uğraşma niyetindedir...kusura bakmayın ama ben 20 liralık pil şarj aletini bile barkodu sayesinde arızaya yolladım...firma adı vermemi istiyorsanız bimex teknoport mağazası. Kıssadan hisse bu kadar tartışmanın alemi yok. 
Faturalı adam işinin takipçisidir ona kafa tutulmaz, uğraşılmaz işi yapılır.
Faturasız adam dağınıktır, bulamaz, uğraşamaz giden gitti der....
teknosada niye yok bu sistem.Varda uğraşmakmı istemiyorlar

By_Kert
17-12-2009, 10:42   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
725 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

ürün kaydı olmalı sadece o faturaya bakarak kim iş yapar küçük bir kart ödemesinde bile iki fişin biri satıcıda kalır biri alıcıda ki sorun olduğunda iki tarafta mahçup olmasın tabi onların yaptığıda ayıp ellerinde mutlak bişeyler vardır ama sallamışlardır bende yaşadım o durumları ama sonuna kadar yılma araştır

secman
17-12-2009, 12:13   |  #31  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
247 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

hiç birinizin tüketici haklarından haberiniz yok fatura tarihine göre sadece kayıt tutulmaz ad soyad da yazar ad soyad dan fatura kayıttan çıkar yok onuda tutmuyorsa ürünün seri kodundan çıkar tüketici hakem heyetine başvur bak o zaman nasıl tekrar fatura çıkaracaklar

aligultekin34
17-12-2009, 13:01   |  #32  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: secman  
hiç birinizin tüketici haklarından haberiniz yok fatura tarihine göre sadece kayıt tutulmaz ad soyad da yazar ad soyad dan fatura kayıttan çıkar yok onuda tutmuyorsa ürünün seri kodundan çıkar tüketici hakem heyetine başvur bak o zaman nasıl tekrar fatura çı
ben dedim aldığınız fatura ismi ,seri numarası filan dedim ama illa o faturanın ya tarihini ya da o fatura olucakta fatura nosundan bakıcakmış.Bu duruma gülelimmi ağlıyalımmı

PcMaKeR
17-12-2009, 14:02   |  #33  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: ekksl6  
ben iş değiştirme safhasına gelmeden hiçbir firmanın benden fatura istediğini görmedim...barkod denilen şey ve seri no o alete özeldir ve biçok mağaza bunu barkodla hallederken bahsettiğiniz merkez faturasız yapmam abi diyosa faturasını bulamayacak olan bi ton insanı eleyip en az kısmıyla uğraşma niyetindedir...kusura bakmayın ama ben 20 liralık pil şarj aletini bile barkodu sayesinde arızaya yolladım...firma adı vermemi istiyorsanız bimex teknoport mağazası. Kıssadan hisse bu kadar tartışmanın alemi yok. 
Faturalı adam işinin takipçisidir ona kafa tutulmaz, uğraşılmaz işi yapılır.
Faturasız adam dağınıktır, bulamaz, uğraşamaz giden gitti der....
Ben nereden bileyim o adamn elindeki ürünün çalınmadığını ?
Ben nereden bileyim o ürünün el değiştirip değiştirmediği.
 
1 sene önce alınan bir ürünü...
Boşuna gırtlak patlatmanın alemi yok. Fatura bu devlette önemli bir etkendir. Kendi haklarını savunabilesin diye.

aligultekin34
17-12-2009, 14:12   |  #34  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: PcMaKeR  
Ben nereden bileyim o adamn elindeki ürünün çalınmadığını ?
Ben nereden bileyim o ürünün el değiştirip değiştirmediği.
 
1 sene önce alınan bir ürünü...
Boşuna gırtlak patlatmanın alemi yok. Fatura bu devlette önemli bir etkendir. Kendi haklarını savunabilesin diye.
ürüne 1800-1900 tl verirsen anlarsın durumu.Bİliyorsun para kolay kazanılmıyor ama kolay şekildede harcanıyor.ARtı eklemede bulunayım sen tüketiciden yanamısın yoksa teknosadanmı.

Son Düzenleme: aligultekin34 ~ 17 Aralık 2009 14:13
PcMaKeR
17-12-2009, 14:26   |  #35  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: blueways_344  
ürüne 1800-1900 tl verirsen anlarsın durumu.Bİliyorsun para kolay kazanılmıyor ama kolay şekildede harcanıyor.ARtı eklemede bulunayım sen tüketiciden yanamısın yoksa teknosadanmı.
 
Sen hiç 6 bin tl lik ürün aldın mı tek seferde. Bilmeden konuşma. Sen git tüketici haklarına böyle böyle de ben sana cevabını vereyim diyecekleri:
 
Faturanız nerede?
Yada Garanti belgeniz nerede?
Bu ürünü teknosadan aldığınıza dair bize bir kanıt sunun?
 
Eğer bu kanıtları sunamazsan suçlu bile çıkarsın. Çünkü elinde bir ürün var ve sana ait olduğunu kanıtlayamıyorsun.
 
Ben teknosadan yanayım. Teknosa o bilgileri isteyecek senden. Faturan olmasa dahi isteyecek ve bulduğu sonuçlar için senden kimlik kartı isteyecek. Karşılaştıracak ve fatura basacak! TeknoSA gibi bir dev firma için mecburi bu yoksa Satış danışmanı eğer bunları yapmazsa o suçlu duruma düşecek çünkü. Böyle işini kaybeden çok insan oldu.
 
İnsanları yada firmaları karalamak basittir unutmayın. Ben vestelden nefret ediyorum bana ne ecel terleri döktürdüler. Elimde fatura var adam garanti belgesi istedi. Karmakarışık işe dönüştü bende çok atıp tuttum ama olaya Kanun gözüyle bakarsan işler yoluna giriyor. Teknosa belirtmiş durumu tutupta başından savmamış. eğer tarihler bilinseydi satış danışmanı yada hesaplara bakan kişi faturayı çıkartırdı tekrar...
 
Dediğim gibi hemen bir fatura çıkartmadıkları için firmayı ayıplamak gerekmez. Bu ayıptır işte. Teknosa Asisti(Ana Teknosa Müşteri Servisleri) arasanız onlarda öyle diyecek.
 
burada bilmeden konuştuğum hiçbirşey yok. belirttiğim gibi 1 sene kadar teknosada çalıştım. Haksız durumuda olur teknosanın ürün alırsın geç gelir yada pahalıdır ama almışsındır para iadesini geç verirler vb ama bazı durumlarda müşteri haksız durumdadır.
 
Başka yazacak birşey kalmadı benim için ben düşüncelerimi net ve açık bir şekilde dile getirdim. Teknosanın kuralları böyle. Her ne kadar müşteri odaklıda olsa o adamlarda devletin kurallarına uymak zorundalar.

Kdrncr
17-12-2009, 14:52   |  #36  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Kardeşim öyle birşey yaptıklarında haklı olmaları mümkün değil.Aynısı benim de başıma geldi 1800-1900 e laptop aldım sorun çıktı ve faturayı bulamadım.Anında seri numarasını okutup garantiye yolladılar.Hatta sonraki sorunlarda servise fatıurasız gidip ben bıraktım.Adam bana fatura sormuyor laptopu okutuyor o kadar.Sen bence direkt kendinden emin bir şekilde git bu pc de böyle böyle bir sorun var de garantisi devam ediyor de.Onlar okutup alırlar.Almazlarsa da tüketici haklarına şikayet edeceğini söylersen muhtemelen karşı koymayacaklardır...

aligultekin34
17-12-2009, 15:02   |  #37  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: PcMaKeR  
 
Sen hiç 6 bin tl lik ürün aldın mı tek seferde. Bilmeden konuşma. Sen git tüketici haklarına böyle böyle de ben sana cevabını vereyim diyecekleri:
 
Faturanız nerede?
Yada Garanti belgeniz nerede?
Bu ürünü teknosadan aldığınıza dair bize bir kanıt sunun?
 
Eğer bu kanıtları sunamazsan suçlu bile çıkarsın. Çünkü elinde bir ürün var ve sana ait olduğunu kanıtlayamıyorsun.
 
Ben teknosadan yanayım. Teknosa o bilgileri isteyecek senden. Faturan olmasa dahi isteyecek ve bulduğu sonuçlar için senden kimlik kartı isteyecek. Karşılaştıracak ve fatura basacak! TeknoSA gibi bir dev firma için mecburi bu yoksa Satış danışmanı eğer bunları yapmazsa o suçlu duruma düşecek çünkü. Böyle işini kaybeden çok insan oldu.
 
İnsanları yada firmaları karalamak basittir unutmayın. Ben vestelden nefret ediyorum bana ne ecel terleri döktürdüler. Elimde fatura var adam garanti belgesi istedi. Karmakarışık işe dönüştü bende çok atıp tuttum ama olaya Kanun gözüyle bakarsan işler yoluna giriyor. Teknosa belirtmiş durumu tutupta başından savmamış. eğer tarihler bilinseydi satış danışmanı yada hesaplara bakan kişi faturayı çıkartırdı tekrar...
 
Dediğim gibi hemen bir fatura çıkartmadıkları için firmayı ayıplamak gerekmez. Bu ayıptır işte. Teknosa Asisti(Ana Teknosa Müşteri Servisleri) arasanız onlarda öyle diyecek.
 
burada bilmeden konuştuğum hiçbirşey yok. belirttiğim gibi 1 sene kadar teknosada çalıştım. Haksız durumuda olur teknosanın ürün alırsın geç gelir yada pahalıdır ama almışsındır para iadesini geç verirler vb ama bazı durumlarda müşteri haksız durumdadır.
 
Başka yazacak birşey kalmadı benim için ben düşüncelerimi net ve açık bir şekilde dile getirdim. Teknosanın kuralları böyle. Her ne kadar müşteri odaklıda olsa o adamlarda devletin kurallarına uymak zorundalar.
ben oraya boşunamı adımı soyadımı adresimi telefonumu veriyom.
tmm benimde diyecek bşe kalmadı.Bundan sonra teknosadan ürün almakmı.Aman Allah korusun.Yaşaşın exa,eksen bilgisayar vb yerler.

freekays
17-12-2009, 16:01   |  #38  
freekays avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
592 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

faturan yoksa ne mızmızlanıyosun  artiz biz ne bilelim senin hırsız olmadığını ??
 
hırsız olmadığını ispatla fatura buluruz biz sana naylon maylon idare edersin artıkım :)

PcMaKeR
17-12-2009, 16:12   |  #39  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: blueways_344  
ben oraya boşunamı adımı soyadımı adresimi telefonumu veriyom.
tmm benimde diyecek bşe kalmadı.Bundan sonra teknosadan ürün almakmı.Aman Allah korusun.Yaşaşın exa,eksen bilgisayar vb yerler.
Ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz?
Kanunlarda elindeki ürünün faturası olacak. Yoksa Teknosa senden bir iki bilgi istemiş eee bilmiyorsan nasıl çıkartcak adam.
 
Burda kötüleyeceğine teknosa genel merkezi ara şikayet et mağazayı. İşi bilmiyorsun burda exa vs vs diye marka reklamı yapıyorsun.
 
Dua et teknosa kaybetmeseydin kardeşim dememiş. İşi öyle bir yokuşa sürerler ki bazen çözümü bulamazsın elinde bozuk ürünle kalırsın.

aligultekin34
17-12-2009, 16:34   |  #40  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: PcMaKeR  
Ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz?
Kanunlarda elindeki ürünün faturası olacak. Yoksa Teknosa senden bir iki bilgi istemiş eee bilmiyorsan nasıl çıkartcak adam.
 
Burda kötüleyeceğine teknosa genel merkezi ara şikayet et mağazayı. İşi bilmiyorsun burda exa vs vs diye marka reklamı yapıyorsun.
 
Dua et teknosa kaybetmeseydin kardeşim dememiş. İşi öyle bir yokuşa sürerler ki bazen çözümü bulamazsın elinde bozuk ürünle kalırsın.
benim verdiğim fatura daki ad soyad telefon numarası ve adres ne işe yarıyor o zaman.

aligultekin34
17-12-2009, 16:41   |  #41  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: freekays  
faturan yoksa ne mızmızlanıyosun  artiz biz ne bilelim senin hırsız olmadığını ??
 
hırsız olmadığını ispatla fatura buluruz biz sana naylon maylon idare edersin artıkım :)
nereden aklınıza böyle şeyler getiriyonuz ben anlamadım.pendik neomarine götürdük fatura olmadığı için yardım edemiyeceklerini söylediler.ancak o mağazada bulunur dediler.oraya gittik dün ordada fatura tarihi istediler.

Mustafa Akın
17-12-2009, 17:58   |  #42  
Mustafa Akın avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,239 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

Kendi suçunu neden Teknosa yıkmaya çalışıyorsun?

seckin_kaya
17-12-2009, 18:44   |  #43  
seckin_kaya avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,066 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

evet Teknosa bence çok prestijli bir firma bu konuda Teknosayı suçlamayın lütfen

aligultekin34
17-12-2009, 18:45   |  #44  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
145 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: Mustafa Akın  
Kendi suçunu neden Teknosa yıkmaya çalışıyorsun?
ne kadar bi gıcık sistem ya.Ben netten e-posta yoladım nosunu verdim Arkadaşı aramışlar tarih istemişler yine bilsek sölicez.Allah düşürmesin kimseyi teknosaya .

Son Düzenleme: aligultekin34 ~ 17 Aralık 2009 18:47
PcMaKeR
17-12-2009, 19:05   |  #45  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Yok anlamak istemiyorsun sen tamam istediğini söyle. Senin söylemenle teknosaya birşey olmaz.
Adamların sisteminden direk ulaşım yok. ilk mesajlarımda anlattım.

Halil Şahin
17-12-2009, 19:16   |  #46  
Halil Şahin avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
715 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: PcMaKeR  
Yok anlamak istemiyorsun sen tamam istediğini söyle. Senin söylemenle teknosaya birşey olmaz.
Adamların sisteminden direk ulaşım yok. ilk mesajlarımda anlattım.
Aynen bende bunu anlatmaya çalışıyorumBeğendimBeğendim

ErKaN-23
17-12-2009, 19:16   |  #47  
ErKaN-23 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
931 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

bence sen google dan tüketici haklarını yasasını tarat ve oku pcmaker ve diğer arkadaşların ne anlatmaya çalıştığını anlarsın adamların hiçde mecburiyeti yok barkod dan numaradan senin senin faturanın kopya nushasını çıkarmaya lütfen karalama yapmayın
 
geçen yaz kulaklığım bozuldu diye kaliteli bir kulaklık aldım teknosa dan 70 ytl ye fişlerini ve faturasını alıp getirdim pc ye takınca eskisi gibi onunda şalışmadığını gördüm ama teknosada denedik çalışıyordu biraz pc yi kurcaladım ve sorunun pc de olduğunu farketim düzelttim ve eski kulaklığım da çalışmaya başladı tekrar geri götürdüm izah ettim ve adamlar kulaklığı geri alarak paramı iade ettiler, tabi ilk başta sordukları şey fatura oldu. 

Halil Şahin
17-12-2009, 19:19   |  #48  
Halil Şahin avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
715 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Vay be geri aldılar demek ... İlginç :)

PcMaKeR
17-12-2009, 19:25   |  #49  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: ErKaN-23  
bence sen google dan tüketici haklarını yasasını tarat ve oku pcmaker ve diğer arkadaşların ne anlatmaya çalıştığını anlarsın adamların hiçde mecburiyeti yok barkod dan numaradan senin senin faturanın kopya nushasını çıkarmaya lütfen karalama yapmayın
 
geçen yaz kulaklığım bozuldu diye kaliteli bir kulaklık aldım teknosa dan 70 ytl ye fişlerini ve faturasını alıp getirdim pc ye takınca eskisi gibi onunda şalışmadığını gördüm ama teknosada denedik çalışıyordu biraz pc yi kurcaladım ve sorunun pc de olduğunu farketim düzelttim ve eski kulaklığım da çalışmaya başladı tekrar geri götürdüm izah ettim ve adamlar kulaklığı geri alarak paramı iade ettiler, tabi ilk başta sordukları şey fatura oldu. 
Aynı günde götürürsen iade alıp para verirler.
Eğer vakum ablajlı değilse alırlar ama vakum ambalajlıda sorun çok çıkıyor. senin geri verdiğin ürün tekrar satılabilir durumda demekki.

ErKaN-23
17-12-2009, 19:54   |  #50  
ErKaN-23 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
931 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

evet komple kapalı vakum değil şu arkasındaki kartonu geçmeli yerlerinden çıkan türden, aynı gün götürürsen nakit ödemişsen paranı iade alabilirsin ama dediğiniz gibi ambalaj tekrar satılır durumda olacak tabi birde teknosada geri veririken herhangi bir neden den dolayı beğenmediğiniz takdirde onbeş günde iade imkanınız olduğunu söylemişlerdi