Telefon Önerisi???

NattyBumppo
03-09-2017, 13:21   |  #1  
NattyBumppo avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2017

Öncelikle merhaba 1000-1500 tl arası bir bütçe var.Üniversite için uzak bir şehire gideceğim için yeni bir telefon almam gerekiyordu ben de araştırdım pil ömrü uzun olan bir telefon istediğim için lenovo P2(5100 mAh) yi almaya karar verdim.Fakat dün konusu açıldı ve bir abi onu 1 sene sonra kullanamazsın bile dedi.Onun yerine bir sony al daha memnun olursun,hem telefon çok sıkıntı çıkarmaz uzun süre kullanırsın gider hem de pili en az lenovonunki kadar uzun gider dedi.Nasıl olacağını telefonun her şeyinin birbirine uyumlu olduğunu bu sebeple şarjının uzun süre gidebileceğini söyledi.Ben de hiçbir şey anlamadım.Size 2 iki sorum var birincisi bu abinin dedikleri doğru mu? İkincisi siz ne önerirsiniz?Cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler.

SquAren98
04-10-2017, 23:31   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2017

Şarj ömrü pek iyi değil ama bende şuan general mobile 4G var 2 yıldır kullanıyorum 600 Tlye aldım bunu şuan bunun yeni modelleri var gm6 fln ama uzun süre dayansın ve ucuz olsun diyosan general mobile ama şarj konusunda berbat Lenovo P2ye gelecek olursak o telefonun şarj ömrü mükemmel arkadaşımdan biliyorum bence lenovoyu almalısın

lord440
10-12-2017, 18:07   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

Casper kesin alma

Casper garanti doluncaya kadar oyalıyor. Sonrada ücretli servis hizmeti almalısın diyorlar.

Cesper telefon almadan okunmalı.

   31.8.2015  tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor ve açılmadığı için 2 Eylülde  Mersin  ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine  götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar. Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine  casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar  götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler. Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti dolmamıştı. Garanti 31 eylülde  dolmuş . Telefonumun Tamiratının yapılması     için casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak ‘’Anakart arızası ilk gelişlerinde tesbit  olmayıp sonrasında bu arıza tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek almanız gerekmektedir.’’  Diye cevap geldi Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla  ilgili bir arıza  düzelir diye öyle   kullandım.  Garanti süresinin doldurmak için kurumsal  firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerlidir.