Toshiba: "Ne olursa olsun" garanti paketi

CHIP Online
24-02-2009, 13:45   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Laptopunuz çalındı veya kırıldı. Belki de laptoptan memnun kalmadınız. Bu pakette hepsine çözüm var.

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/Tosh ... i-paketi_11116.html

Toshiba, Türkiye'deki müşterilerine yepyeni bir güven paketi sunuyor. "No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garantisi" taşınabilir bilgisayar müşterilerine memnuniyet, koruma ve özgürlükte bir aşama daha atlatıyor.
  
"No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti" 23 Şubat - 31 Mayıs  2009 tarihleri arasında Türkiye'deki yetkili satıcılardan alınacak olan tüm taşınabilir bilgisayarlarda geçerli olacak.

"No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti birçok ayrıcalık içeriyor:

Memnuniyet garantisi: Müşteri ürünü kullanabiliyor, satın aldığı üründen tamamen memnun kalmadığı takdirde ürünü iki hafta içinde iade edebiliyor.

Kaza sonucu hasar teminatı: Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde kaza sonucu hasarlanırsa örneğin kaza sonucu yere düşüp kırılma, üzerine kahve dökülmesi gibi Toshiba ürünü tamir ediyor veya yenisiyle değiştiriyor

Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde çalınırsa Toshiba müşterisine birebir veya eşdeğer bir laptop veriyor.

Tüm konu: Toshiba: "Ne olursa olsun" garanti paketi


Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Bu kadar kapsamlı bir garanti paketi satın alma kararınızı etkiler mi?

ErcanErcan
24-02-2009, 14:24   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
61 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Kendi açımdan garantinin ne kadar pratik olup olmadığı önem taşıyor. ŞÖyle ki, pekçok firma değişik garanti paketleri sunmakla birlikte uygulamada kişiyi usandıran mevzuatla karşılaşabiliyorsunuz. Bu bakımdan garanti sebebiyle bir ürünü tercih edeceksem öncelikle eşe dosta soruyor ve kağıt üstündeki garantinin uygulamada ne ölçüde pratik olduğunu araştırıyorum.

frozen
24-02-2009, 16:15   |  #3  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Hiç sanmam. Garanti paketlerine hiç bir zaman güvenmemişimdir. Kişisel tecrübeleri araştırırım öncelikle, insanlar ne yaşamış? Ardından, servislerini yapan firmalarda tanıdıklarım olup olmadığına bakarım. Ve en önemlisi, sözleşmede yer alan garanti dışı bırakan durumlar hakkında edinebildiğim tüm bilgiyi edinip karar veririm.

Mesela, bir HP laptopumda bir parlak ve bir ölü piksel vardı. Birbirine 10 cm yakın değil diye değiştirmediler. Şarlarda, 3 ölü ya da 3 parlak piksel 5 cm yarı çap içerisinde ise, ya da bir ölü ve bir parlak piksel 5cm yari cap içinde ise değiştiriyorlar. Değiştirdikleride laptop değil, LCD ekranını değiştiriyorlar sdece. Buda acemi servislere denk gelirseniz kasanızın ciddi leke ve çarpıklıklara sahip olmasi demek oluyor.

uGuR.uK
24-02-2009, 16:48   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

bunlardan ziyade incik cincik şartlar kurallar koymazlarsa güzel olur, genelde garantilerin böyle hoş kısımları kocaman yazılır söylenir ama bunları saf dışı bırakan etkenler ufak tefek ve gizli saklı şekilde pek belli edilmez ki lazım olduğunda garanti bu şartlar gereği geri çevrilir müşteri. ayrıca ondan ziyade 1 değilde 2 yıl olsaymış süreleri daha süper olur.

Fattur
24-02-2009, 22:37   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

elzigli gene doğru söylemiş.
Ayrıca
Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde çalınırsa Toshiba müşterisine birebir veya eşdeğer bir laptop veriyor.

bunun için 1000 lerce belge isterler kesin..

toshi_man
27-02-2009, 12:23   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Ne olursa olsun garantisi ilk bakışta tüketici için kelime oyunu olarak algılanabilir.Fakat bu garanti kapsamı çok ciddi bir kampanyadır.Toshiba daha öncede Tecra'lara 1 yıl hiçbirşey olmayacak garantisi verecek kadar kendine,ürününe güvenen bir firmadır.Tabiki şöyle yorumlarda gelecektir..Şu yaşanmıştı,bu problem yaşanmıştı..Bunlar münferit olaylardır..Yapılacak araştırmalarda görülecektir ki Toshiba firma ismine,ürünlerine,müşteri memnuniyetine ve sıkıntıları pratik ve hızlı şekillerde çözme konusunda en ciddi firmaların önde gelenlerindendir..Tabiki bu kampanyanında koşulları vardır..Ürün 14 gün içinde koşulsuz iade edilebiliyor ( Tabiki makineye zarar vermeden),kazalara karşıda 1 yıl güvencesi var (Tabiki art niyet güdüp 15 günüm kaldı 3 ncü kattan atayım mantığını gütmeden).Hırsızlığa karşıda garantili 1 yıl ( Tabiki nedeni belirlenememiş,arabanın arka koltuğunda çal beni diye bağıran şekillerde bırakılmamış durumlar dışında).Ben her zmn bir ürünün asıl yerinden alınmasının garanti gerektiren,servis hizmeti gerektiren durumlarda kolaylık sağladığı hızlı hizmet sağladığını dile getirmek isterim..İstanbul'da 5 adet (Profilo AVM,Beylikdüzü Migros AVM,Metroport AVM,Capitol AVM,Metrocity AVM) ve Ankara'da İskitler Migros AVM'de "TOSHİBA SHOP" mağazalarında görevli arkadaşlardan bu konu ve diğer konular hakkında detaylı ve doyurucu bilgiler alabilirsiniz...

Ayrıca dip not olarak şunu belirtmek isterim.


yukarıda linkini verdiğim adreste tüm detayları görebilirsiniz.Ayrıca Fattur isimli kullanıcı arkadaşmızın yorumuna bir ekleme yapayım. Hırsızlık durumunda 1000'lerce belge talep edilmiyor 1) Polis tutanağı 2) Müşterinin kendi ifadesi isteniyor..

Son Düzenleme: toshi_man ~ 27 Şubat 2009 12:37
bahatki
21-08-2009, 02:48   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Toshiba insanları aldatmaya çalışıyor.
    Sınırsız garanti vaadiyle müşteri çekmeye çalışıyor, kendi namına çok iyi reklam yapıyor, - belki de iyi niyetli - o küçük yazılar olurya hani insanların zorlukla okuduğu ve kesinlikle firmaların okunmasını istemediği o yazılar gibi Toshiba da basitlik yapıyor bu işlerde. Alın size bir örnek :
    Yaklaşık iki ay önce arkadaşım bimeksden toshiba laptop aldı 1500 küsür tl.ye. Ancak üzerine su dökülmüş yanlışlıkla, bir cumartesi günü ve arkadaş pazartesi günü servise gönderiyor bilgisayarı.
    Aradan 3-4 gün geçtikten sonra 230 tl ye yapılabileceğini söylüyorlar ve arkadaş ta beni aradı o arada dedi napalım. Dedim senin bilgisayarın sınırsız garantisi var 31 Ağustos a kadar alınan tüm toshibalar garanti kapsamında diye sürekli reklam basıyorlar dedim ama arkadaş biz ondan yararlanamıyormuşuz dedi ve o an şok oldum. Nasıl olmaz ya !!!
   Toshiba gibi dünya markası bir firma bu şekilde nasıl reklam yapar ve nasıl sorumluluğundan kaçmaya çalışır. Bir de mazeret uydurmuşlar kendi akıllarınca ; Satın alınan bilgisayarlar 7 gün içinde ayrı bir kayıt yaptırılması gerekiyormuş bu kayıt olmadığından yapacakları bir şey yokmuş, yuh dedim bu kadar olur.            Nerede tüketici hakları nerede rtük,nerede bu yanıltıcı reklamları inceleyen kurul. Vatandaşı sınırsız garanti vaadiyle, kendi markanı üst sıralara tırmandıracaksın tüketici gözünde, sonra küçük bir 7 gün içinde kayıt zıpırlığıyla işten sıyrılacaksın. Kimin aklına gelirki sen söylemzsen 7 gün içinde kayıt yapılacağını ve ne mecburiyeti var insanların.
      Neyse devam edelim aradan bir hafta geçiyor ve arkadaşı arıyorlar; ''bilgisayarınızın 1000 tl lik masrafı var yaptıracakmısınız, yaptırmayacaksanız 300 tl hurda bedeli verebiliriz'' diyor TOSHİBA servis yetkilileri. O an arkadaş şok tabi. Daha ilk bilgisayarı ve iki ay bile kullanamadan ve en iyi marka bilgisayar aldım diye sevinirken.....<
   Şu an bilgisayar hala serviste bekliyor ve bir üst servise tekrar incelenmek üzere gönderildiğini söylemişler haber bekliyor servisten ve bu konuda da tüketici dernekleri ve mahkeme olmak üzere herşeyi yapmayada kararlı.  Büyük firmalar bile işin ib.....liğindeler vatandaş napsın nereden bilsin 7 gün içinde kayıt olacağını.
      Hem sınırsız garanti için hiçbir ek ücret ödeme de istemiyorlar, amaçları ne anlamadım ama reklam yaparlarken 31 ağustosa kadar alınan tüm bilgisayarlar kapsam içinde diyorlar. 
      Toshiba sen güvenilir bir marka idin ama Türkiye vatandaşının gözünden gel düşme istersen.
    
      Gelişmelerden haberdar edeceğim. Toshiba bakalım güvenimizi tekrar kazanabilecekmi yoksa önemli değil Türkiye mi diyecek. Bu işten başarılı çıkamazsak arkadaş mahkeme ve tüketici dernekleri gazetelere gidecek, ben de tüm forumlar, şikayet sitelerine bu sorunu yansıtacağım.

Son Düzenleme: bahatki ~ 21 Ağustos 2009 23:54
Süleyman.
22-08-2009, 00:06   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Bu servis rezaletleri her markada olabiliyor ne yazık ki.
 
Fakat ben bu hepsi bir arada garanti yerine, şahsen, gider bilgisayarımı sigortalatırım. Çok daha iyi olur; hepsi bir arada garanti. :)
 
Zaten Toshiba da bu garantinin ücretini sizden fazlasıyla tahsil ediyor.

Ciim
22-08-2009, 09:32   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
454 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

bu durumda toshiba değil ürünü size satan firma hatalıdır..

garanti vardır birde böyle durumlar için SİGORTA vardır.. yapmış olmanız gereken ek işlem SİGORTA işlemidir... dünyanın her yerinde garanti denince insanların aklına KULLANICI HATASI DIŞI mekanik yada yazılımsal hata gelir...

ürünü aldığınz firmaya çatın TOSHİBA SERVİSİNE değil sonuçta onlar size satmadı görevlerini yapıyorlar... ayrıca bir firma ufak yazılar yazarak ne kadar kurnazlık ediyorsa, müşteri olarak bizlerin görevide her yazıyı okumak ve ona göre almak yada bir kağıdın altına imza atmak..

hiç kablolu veya digital tv paketleri alırken yada banka kredi kartı vs başvururken o sayfalarca metni okudunuz mu? çoğu kişi okumuyor sonra? bu kartın yıllık aidatı varmış.. e yazıyor orda...

BAKUR
23-04-2010, 07:02   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

bu süper bi garanti paketi herşey dahil olmak üzere toshiba sigortalıyo hemde ücretsiz bunu yaptığı için önünde rakip tanımaz zaten şuan da toshiba satış bakımında tüm pc marklarindan daha cok satış yapıyo

verikurtarma06
28-03-2017, 10:26   |  #11  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
61 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2017

Ankara profesyonel Laptop Tamiri  Saraç Bilişim olarak laptop tamir işlemlerini garantili ve uygun fiyatlar ile yapmaktayız.   http://www.laptoptamiriankara.net/    daha fazla bilgi için Tel: 431 01 44  Acil tel 0533 607 43 45