TTnet'e ödül

limp
18-12-2008, 14:52   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
91 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Telekomünikasyon sektörünün prestijli etkinliklerinden biri olan CommsMEA ödül töreninde TTnet de “Yılın Internet Servis Sağlayıcısı Ödülü”ne layık görülmüş kendi adıma tebrik ediyorum ülkemiz için önemli bi gelişme bu Alkış yurtdışında da ödüllendirilmemiz güzel oldu ülkemiz daha çok böyle şeylerle anılır inşallah

limp
18-12-2008, 15:03   |  #2  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
91 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

 

http://www.gazeteport.com.tr/EKONOMI/NEWS/GP_346929

ilginch
18-12-2008, 15:38   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,638 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

ttnetin türkiyede 1. int. sağlayıcısı olması büyük(!!) bir başarı

trinity
18-12-2008, 15:45   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
limp
Telekomünikasyon sektörünün prestijli etkinliklerinden biri olan CommsMEA ödül töreninde TTnet de “Yılın Internet Servis Sağlayıcısı Ödülü”ne layık görülmüş kendi adıma tebrik ediyorum ülkemiz için önemli bi gelişme bu Alkış yurtdışında da ödüllendirilmemiz güzel oldu ülkemiz daha çok böyle şeylerle anılır inş
arkadaşlar türk telekomun sahipleri zaten yabancı yurt dışında türkiye değil gerçek kişiler ödül aldı

Fattur
18-12-2008, 16:33   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Aman ne büyük ödül.Kullanıcıların %90'ına yakını memnun değil.Ne biçim bir ödül.Şahsen ben bu ödülü ttnetin hakettiğini düşünmüyorum...
urkatat ın dediği gibi.
Adamlar tekel be.Başka alternatifleri yokki.

kalamarr
18-12-2008, 17:52   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
561 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

sayfalarında da göstermişler(sayfanın aşağısında verilen pdf dosyaları):


Son Düzenleme: kalamarr ~ 18 Aralık 2008 17:54
trinity
18-12-2008, 17:57   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Fattur
Aman ne büyük ödül.Kullanıcıların %90'ına yakını memnun değil.Ne biçim bir ödül.Şahsen ben bu ödülü ttnetin hakettiğini düşünmüyorum...
urkatat ın dediği gibi.
Adamlar tekel be.Başka alternatifleri yokki.
haklısın iki sene içinde türk telokom bayine en az 10 defa mail yolu ile en az 50-60 defa internet sorunları için şkayet ettim ama alışmışlr şikayete hiç önemsemiyorlar zaten beni iki sene kendilerine sözleşme ile bağlamışlar gerisi öenmli değil diyorlar

bwhiteb
18-12-2008, 17:59   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Fattur
Aman ne büyük ödül.Kullanıcıların %90'ına yakını memnun değil.Ne biçim bir ödül.Şahsen ben bu ödülü ttnetin hakettiğini düşünmüyorum...
urkatat ın dediği gibi.
Adamlar tekel be.Başka alternatifleri yokki.
Fikrine saygı duyyorum ama biz şey var eger memnun degilsen o saglayıcıyı kullanmazsın.fakat bizim genelimizde bu var şikayet ettiğimiz halde o şeyi kullanmaya devam ediyoruz.tepkimiz sadece kötü vs gibi şeylerle ifade ediyoruz.begenmiyorsan bi ürünü almayacaksın,hizmeti mi kötü kullanmayacaksın bak bi daha aynı sorunlar yaşanıyor mu.

trinity
18-12-2008, 18:02   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
e2008
Fikrine saygı duyyorum ama biz şey var eger memnun degilsen o saglayıcıyı kullanmazsın.fakat bizim genelimizde bu var şikayet ettiğimiz halde o şeyi kullanmaya devam ediyoruz.tepkimiz sadece kötü vs gibi şeylerle ifade ediyoruz.begenmiyorsan bi ürünü almayacaksın,hizmeti mi kötü kullanmayacaksın bak bi daha aynı sorunlar yaşanıyor mu.
çok haklısın ama benim yukarıda yazdığım mesajı bir oku iki sene geçmeden mennun olmasanda adamlar seni kendilerine bağlamış eğer ttnet in bu kadar basit bir düzen olduğunu bilseydim zaten imza atmazdım ancak sürem dolunca başka bir servisle anlaşacağım yani bu durumda mennun olmak ya da olmamak hiç te önemli değil ttnet açısından

DaRWeLL
18-12-2008, 18:08   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

türkiyenin rakipsiz en büyüğü..rakibi olsa neler olur..:S
rezil bunlar ya..

man on the moon
18-12-2008, 18:08   |  #11  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Evetr chip dergiside 2008 in en iyi ürünlerinde ttnet i seçti. neden olarakta aile koruma şifresi ve vitamin gibi uygulamalar...

matrax551
22-12-2008, 16:15   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
801 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

ttnete zam mı geldi?
bu ay 29.90 deil, 30.75ytl geldi.

Kapalı Hesap (91855)
23-12-2008, 00:28   |  #13  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 27
2,006 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ben de imkanım olsa ttnete altın kazık ödülünü verirdim