Türkiye'de bir ilk... Korsana hapis cezası!

samsamsa
23-01-2009, 12:22   |  #26  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

 

bence bu yasak çok saçma .. Türkiyede geliri az olan ve sinemaya gidemeyen cok insan var onlar ne yapsın 10 tl verip sinemaya gidecegine ewinde korsan izler..zamanındada mp3 içinde aynı yasak kondu ne oldu ttnet para kazanacak diye ttnet müzk çıktı .. sanatcılar için saygısızlık deyilmi bu .. korsan deyilmi buu ..Kültür ve Turizm Bakanlığının yaptıgı bu yasak çok saçma ve gereksiz..başka işle uğraşsınlar..dar gelirlilere engel cıkarmasınlar..tabi onların cepleri bol oğlu kızı tek başına sinema kiralıyor.. bunları kimse demiyor.. yazık bu ülkenin vatandaşına..

emrah33
23-01-2009, 13:29   |  #27  
emrah33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
802 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ayrıca böyle birşey olursa türkiyedeki bütün adsl ve uydunet kullanıcıları hapise girer. ama bu kadar çok insan hangi cezaevine sığar acaba? yoksa özel bir internet cezaevi mi kurarlar (:

Banned
23-01-2009, 13:38   |  #28  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşlar bu sistem oturmaz diyorsunuz ama adamlar daha şimdiden korsanı takibe almaya başlamışlar bile hatta bir tanıdığım korsan xp ile birlikte korsan office programını kullanıp yakalandığı için 1 sene hapis cezası aldı bilginize.

Banned
24-01-2009, 04:44   |  #29  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
347 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

herşey biryana batılı ülkelerde herkes tv yi internetten izliyor diziler filmler vs...şimdi biz onların yaptığını yapınca suç mu işlemiş olacağız..işe bak ya modern olmak artık suç mu sayılıyor daha bu ülkenin alacağı çok yol var...

mesut_26
24-01-2009, 10:26   |  #30  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
66 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

haberi okudum hiç te sevinmedim  1 eger buna da karısılırsa öh diyeceğim  herkes tv bakıyor demi evet dizide bakarsanız değil mi çoğunuzun evet dediğini duyar gibiyim ben sahsen arka sokaklar adlı diziyi çok severim sizde severseniz belki yada baska dizi neyse bende harici hdd var ve her bölümünü arsiv yapıyorum ve her bölümü tek tek indirdim bunları da indirmek yasak mı olucak acaba böyele bişi olamaz mp3 yasakla porno yasakla ii tmm baanene ama bu da mı  yasak kardesim ben dizimi indirmekten mahrummu kalıcam arsiv yapıyorum ve bu sadece bana özel ben int ne dersem beni hep izlicekleri mi bunlar int aleminin sivil polisi o zman sizce....

AvSaRBeY
26-01-2009, 02:45   |  #31  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

ne kadar işe yarar bakalım.

suikastby
27-01-2009, 16:26   |  #32  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
370 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

interneti iptal etiririz kanun size klasın orjinale paramız yetmiyorum hkümet bize orjinal cd dvd dağat

suikastby
27-01-2009, 19:08   |  #33  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
370 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

arkadaşlar peki bu indirdğimiz orijinal olmayan programlar içinde mi geçerli olacakk umarım olmazzzzz bu yasayı kim istyor bu ne yaaa yuh artık tek bir şarkı için orjinal albüm mü alalımm umarım ttnet kabul etmez orjinale parası yeten gidip alsın bnm yetmiyor babamın maaşına zam yapın bnde alayım

suikastby
01-02-2009, 19:07   |  #34  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
370 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

arkadaşlar şuan bu sistem çalışıor mu tamamen uygulanıyor mu ttnet kabul etti mii

ilginch
01-02-2009, 19:11   |  #35  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,638 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

öyle bir şey olsa, yer gök inler,kesin haberin olurdu. merak etme sen

suikastby
02-02-2009, 11:08   |  #36  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
370 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

:Dinlerdi walla