Twitter'da Destek Sağlar Seçeneği Nasıl Eklenir?

netlogbilisim
12-09-2017, 14:48   |  #1  
netlogbilisim avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2017

Teknolojinin sürekli gelişimi ile birlikte güncellemelerle yeni ürünler ve seçenekler sunan Twitter bu kez özellikle şirketler ve markalar için çok faydalı olacak bir güncellemeye imza attı.

Yeni güncelleme ile birlikte Twitter hesabınızın hangi saatlerde aktif olduğunu ve mesajlara yanıt verdiğini gelişmiş seçenekler ile ayarlayabiliyorsunuz.
Örneğin, Twitter'da Apple şirketinin destek hesabını yöneten kişinin mesai saatleri sabah 08:00'den akşam 16:00'ya kadar olsun. Bu durumda Apple şirketi yeni özellikten faydalanarak bu seçeneği şirketin Twitter'daki destek hesabına ekleyebilir.
Ayrıca 7/24 destek sağlanabiliyorsa bu seçeneği de seçmek mümkün.

Peki Twitter'da destek sağlar seçeneğini, 7/24 yanıt verir seçeneğini nasıl ekleriz?

Öncelikle hesabınıza giriş yapın ve ardındanTwitter for Business bağlantısına tıklayın.
Karşınıza gelen pencerede "Add business feature" seçeneğine tıklayın.
Daha sonra karşınıza şöyle bir ekran gelecektir:

Onaylayacağınız seçeneklerden ilki olan "Receive Direct Messages from anyone" seçeneğinde sizi takip etmese dahi herhangi bir kişiden Direkt Mesaj almanızı onaylıyorsunuz.
Onaylayacağınız ikinci seçenek olan "Show that my account provides support" seçeneğinde ise hesabınız arama kısmında arandığında "Destek sağlar" ibaresinin bulunacağını onaylamış oluyorsunuz.
Önizleme:


"Destek sağlar" özelliğinin aktifleştirilebilmesi için yalnızca ilk seçenek seçilebilir. Fakat ikinci seçeneği onaylamazsanız gelişmiş saat ve gün ayarlamaları yapamazsınız. Eğer iki seçeneği de onayladıysanız ardından "Add hours" seçeneğine tıklayarak gelişmiş saat ve gün aralığı belirleyip "Save" butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydedin.

Örnek:



Twitter'ın sunduğu bu özelliklerin yanında çok kullanışlı bir seçenek daha mevcut.
Herhangi bir kişi hesabınıza mesaj yazmak için sohbeti başlattığında o kişiye otomatik olarak bir mesaj gönderebilirsiniz.Örneğin, "Merhaba ben Şükrü, size nasıl yardımcı olabilirim?"
Diğer bir örnek:



Kaynak: Web Mağazası | webstorestr