Uydu net mi TTNET mİ

Furkan Okutan
20-12-2009, 21:56   |  #1  
Furkan Okutan avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
689 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Arkadaşlar bir arkadaşım evine internet bağlatacak ama uydu netmi yoksa ttnetmi alsam diye bir türlü karar veremedi siz hangisini öneriyorsunuz?

Son Düzenleme: Furkan Okutan ~ 20 Aralık 2009 22:02
by murat 58
20-12-2009, 22:16   |  #2  
by murat 58 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,067 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

marka yapmış gibi olmayayım ama ttnet

hamann7725
20-12-2009, 22:19   |  #3  
hamann7725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

smile adsl bağlat.ben kullanıyorum sorun yok.

Furkan Okutan
20-12-2009, 22:19   |  #4  
Furkan Okutan avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
689 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

ttneti seçmenizin nedeni ne peki uydunete kıyasla...

by murat 58
20-12-2009, 22:22   |  #5  
by murat 58 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,067 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

efendiim.. öncelikle tanınmış  bir marka. ikincisi servisi gayet iyi.AYRICA bu benim kendi görüşüm.

scallywag
20-12-2009, 22:27   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
379 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Ben geçen ay uydu net baglattım sınırsız 1MB.Hız güzel internet düşme gibi bir sorun yok 7/24 ancak bir sorun var "modem"...Kablo netin modemleri Docsis 2.0 uyumlu olmalı.zaten piyasa 2 3 tane marka var bu modemleri satan...Kablosuz modemlerin en ucuzu 180 ila 220 arasında kablolu modemler ise 95 120 arasında...Ben kablolu modem aldım sonra dan router aldım(50 liraya) suan kullanıyorum tavsiye ederim ama dediğim gibi modem olayı biraz pahalı ayrıca sözleşme yok istediğin zaman iptal ettirebilirsin ttnet 2 yıl sözleşme imzalatıyor...

scallywag
20-12-2009, 22:36   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
379 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Rica ederim var yazmıştım yukarda 180 ila 220 arasında değişiyor fiyatları...Netten araştır istersen "Netmaster kablosuz modem"...

Alıntı: Furkan Okutan  
 sağol:)scallywag bu modemlerin kablosuzu varmı peki?

çünkü uydunet kablolu

Furkan Okutan
20-12-2009, 22:40   |  #8  
Furkan Okutan avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
689 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

scallywag çok özür dilerim. Soruyu yanl
ış sormuşum. Sen taktığın router ile mi kablosuz hale getirdin modemini? Benim için kablosuz olması önemli de

scallywag
20-12-2009, 23:11   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
379 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Önemli değil...Evet router ile kablosuz hale getirdim şuan çok iyi çalışıyor eğer illa Kablo net baglatcaksan kablolu modem al daha sonra router tak daha hesaplı...

Alıntı: Furkan Okutan  
scallywag çok özür dilerim. Soruyu yanl
ış sormuşum. Sen taktığın router ile mi kablosuz hale getirdin modemini? Benim için kablosuz olması önemli de
bilgi_çağı
21-12-2009, 03:28   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

ttnet almada ne alısan al ...

StanOne
21-12-2009, 04:51   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
754 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: bilgi_çağı  
ttnet almada ne alısan al ...
DiğerLerinin TtNet`Le AraLarın Pek Bi Fark Yok, Aşağı Yukarı Hepsinin Kampanyası Aynı, YakLaşık FiyatLar vs.
Biçok Firmanın Netine Sahip ArkadaşLarım Var, TTnet Dışında OLanLarın BazıLarı (RekLam Yapmıyim) Hizmet OLarak Çok Kötü.

TTnet`n Hizmeti Hiçbirinde Yok, 7/24 ÇözüLmiyecek Sorunun Yok. Anında Hizmet.
Ben Başka ŞirketLere YöneLeceğine TTnet ALmanı Öneririm

TTnet`i Seven Biri DeiLim Mecburiyetten KuLLanan Biriyim YanLış AnLaşıLma OLmasın.

mladenbmv
21-12-2009, 10:26   |  #12  
mladenbmv avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
497 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

ttnet dışındaki internet firmaların çoğu ttnet internetini kullanıyor interneti toptan ttnet ten alıp satıyorlar vatandaşa sade uydu net ve bir kaç firma var ttnet altyapısını kullanmayan onlaırnda reklamı yok tv lerde reklamı çıkan tv lerde tttnet kablo sistemini daha dorusu ttneti kullanıyorlar.uydu nete geç bence fiyat olarak düşük ttnet ten sınırsız 39 galiba tma hatırlamıyorum tttnet pahalı 49 tl.

ekksl6
21-12-2009, 10:48   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
148 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

uydunet fiber kablo kullanıyo ttnet bakır kablo...uydu net kendi ağını kullanıyo ttnetten kullanmıyo.
ayrıca ttnet servis sağlayıcı merkeze uzaklıgınıza gore % 50 veri kaybı yaşatabiliyo uydunette bu kayıp % 5 le sınırlı. :Uydu net size cok daha kaliteli ve ttnetten cok daha ucua internet sağlıyo ve uzun vadede ne kadar akıllıca bir seçim oldugunu da gösterecektir.. uydunet imkanı olan kimse uyduyu kaçırmasın...durduğu kabahat arkadaşının..

yalcinkurt
21-12-2009, 12:01   |  #14  
yalcinkurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,581 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Benim önerim bu ikisinin dışında. Yani; Super Online.

Son Düzenleme: yalcinkurt ~ 21 Aralık 2009 12:03
ekksl6
21-12-2009, 13:20   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
148 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009
Alıntı: yalcinkurt  
Benim önerim bu ikisinin dışında. Yani; Super Online.
yani quicknet. Zaten burdaki espri fiber  kablolardan hizmet veren servis sağlayıcılar..

ahmet_1023
21-12-2009, 13:26   |  #16  
ahmet_1023 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
105 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

arkadaşa katılıyorum.eğer varsa superonline'nın fiber optik bağlantılı internetini kullan.benim arkadaşım bağlattı.sınırsız 10Mbit 49 lira.ve ttnet'ınki gibi 8Mbite kadar felan değil.bilidğin 10MB.ben burda 100k yı görünce seviniyorum.adamda bi film indirdim hız 950k dan aşağıya düşmedi.ama malesef bu hizmet her yerde yok.bizim orda olsa kesin geçerdim.henüz daha buraya gelmedi malesef:S

bilgi_çağı
21-12-2009, 14:29   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Biri adsl nasıl acaba, yeni çıktı fakat iyi diyorlar ayrıca 24 aylık sözleşmesi de yok varsa da kotanın büyüklüğüne göre; birde modem veriyorlarmış fakat Biri adslden ayrılacağın zaman alıyorlarmış...
 
Burada bir arkadaş Fiber optikten bahsetmiş ya çok doğru bir tesbit, fiber optikte veri akışı güçlüdür ve bozulma(arızalanma oranı) en azdır, fakat ttnet gibi bakır kablo kullanan firmalar için en küçük arızada internet durur ve veri akışı zayıflar.

Kapalı Hesap (113439)
21-12-2009, 21:13   |  #18  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
464 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

ttnet demişken , bir haftadır evi arıyorlar her seferinde de bir kampanyamız var bilgi vermek istiyoruz diyorlar ve hattın sahibiyle yani pederle görüşmek istiyorlar , peder çalıştıgı için evde olmuyor zaten o internet işlerinden anlamaz bana söyleyin ben kullanıyorum diyorum her seferinde hayır olmaz hat sahibinle görüşmemiz gerek diye telefonu kapatıyorlar . nedir arkadaşlar bu böyle ? ne kampanyansıymış ? ben tarifimden memnunum ayrıca 24 aylık sözleşme filan hayatta yapmam zaten .. öyle birşey mi acaba

WolfGanG
21-12-2009, 22:01   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

Hiç kimseyi dinleme... TTNET kadar kazıkçı başka bir kuruluş yok bana göre. Kesinlikle UYDU NET derim.

şafak89
22-12-2009, 02:47   |  #20  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,523 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008
Alıntı: ekksl6  
yani quicknet. Zaten burdaki espri fiber  kablolardan hizmet veren servis sağlayıcılar..
kesinlikle fiber varsa sizin oradalarda keşke burada da olsa ah ah
buyrun bakın http://www.superonline.net/birey ... /superfiber.aspx#t3
buradan varsa kesin alın düşme yokh 10mb sınırsız kotasız 50 ytl modem aktivasyon takma beleş ;)

MY_KIL
22-12-2009, 18:49   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
351 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

UyduNet adslden 10TL daha ucuz.Telekom milleti bulmuşsoyuyor resmen.Tekel olduğu için kalitesiz ve pahalı hizmet vermeyeutanmadan devam ediyor.
ayrıca herkesin cebi var kimi sabitten buluyoruz ki
sabit telefona da ttnete de hiç bulaşma bence
Telefonu kullanmasan en düşüktarifede bile faturan 10TL gelir.
Ben standart hatla 14.8 TLödüyordum hiç telefonu kullanmadığım halde.

kayhan1912
23-12-2009, 04:28   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

En hesaplı  ve en mantıklısı ttnet 8mbps 15gb kotalı olanı. Uydunet 1mbps kullanıyorum genelde sorun yok ama bağzen hız düşüyor ve saç baş yolduruyor. 1 gün boyunca televizyonun ve internetin kesik olduğu hiç kimseninde gelip bakmadığı oldu.
Uydunet iyi ama hızları biraz daha arttırıp sorunlarla daha iyi ilgilenmeli şimdilik ttnet diyorum.

Kapalı Hesap (113439)
23-12-2009, 17:57   |  #23  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
464 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

süperonline ın hizmet verdiği bölgeler bunlar istanbulda ;
Acıbadem, Ataköy, Ataşehir, Avcılar,Bahçeşehir, Başakşehir, Bayrampaşa, Beykoz, Beylikdüzü, Büyükçekmece,Çekmeköy, Çengelköy, Esenler, Esentepe, Esenyurt, Halkalı, İçerenköy,Kemerburgaz, Kuyumcukent, Kozyatağı, Maltepe, Maslak, Pendik,Samandıra, Sarıgazi, Soğanlık, Soyak-Göztepe, Taşdelen, Topkapı,Ümraniye, Yakuplu.
topkapıda takılıp kaldılar sur içine hizmet vermedikten sonra pek bir anlamı yok açıkcası, belirttiği yerlerin çoğu nüfusun görece daha az olduğu site tipi yerleşimlerin görüldüğü yerler. 10 yıla kadar bi ihtimal beşiktaş fatih gibi semtlere verirler , ona da kim öle kim kalaa ? en iyisi devlet ihale açsın japonlara teslim etsinler şu internet işini , tüm firmalar da kapatılsın bence .. en hızlı ve kesin çözüm olur. kol kangren ise acil kesmek lazım .

MY_KIL
24-12-2009, 07:06   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
351 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

uydunetin ping süreleri daha iyi performans adslden daha iyi
Cable internet teknolojisi de her zaman Asymmetric Digital Subscriber Line'dan (ADSL) üstündür.

ShoLesLoT
24-12-2009, 23:29   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Alıntı: bilgi_çağı  
ttnet almada ne alısan al ...
Aynen arkadaşım.Sana diyorlar 2 yıl benle sözleşme imzalıyacaksın.2 yıl boyunca çilemi çekeceksin.Yok internetin mi kesilir yok yavaşlar mı garanti bir sorun seni bulur.Benim sözleşmem bitiyor hemen iptal ettirecez.Uydunette hem kablolu tv de geliyor.Hem 1mb sınırsız internet 36 tl.