ÜYELERE SAYGI.

Bu başlık kilitlidir. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.
Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 10:53   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Hafta sonu foruma girememiştims sadece birkaç dakikalığına girip insaların forumu ziyaret edip etmediğine baktım ve kapadım. Bu gün bütün başlıkları dolaştım ve ilgisiz alakasız konu ve başlıkların baya çoğaldığını gördüm. Bunların haricinde birde yeni üyelerin girer girmez eski üyelere uslub bakımından biraz eksik olduğunu ve saygı yönünden eksiklikeri olduğunu gördüm... Aklıma gelen ilk şey acaba bu bizlere yapılmış bir komplo mu die oldu belki başka forumlardan gelmişlerdir die Kahkaha....

Buradan adminlere uslub bakımından eksik olan kullanıcılara uyarı vermelerini rica ediyorum...

theironman
07-03-2005, 12:16   |  #2  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

 

eyüp arkadaşıma aynen katılıyorum, bazı arkadaşlar saygıyı yokediyor ve buna bir dur denmeli.

Banned
07-03-2005, 12:21   |  #3  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
548 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2005

Admin demiyorsa biz diyelim...Nasıl konusulacağını öğretelim..

theironman
07-03-2005, 12:25   |  #4  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

evet o da var, bizden de bir yere kadar ama bir şekilde engellenmeli bunlar, çok can sıkıcı.

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 13:12   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Bizde diyebiliriz ama olan yine bize olur ya mesajlarımız silinir veya üyeliğimiz....
İnsanlar yalanlarına bile inandırmaya çalışıyor forumdakileri.... Buna dur demenin vakti geldide geçiyor gibi...

Gökhan Varişler
07-03-2005, 14:38   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004
alıntı:
Gönderen : eyupkork

Bizde diyebiliriz ama olan yine bize olur ya mesajlarımız silinir veya üyeliğimiz....
İnsanlar yalanlarına bile inandırmaya çalışıyor forumdakileri.... Buna dur demenin vakti geldide geçiyor gibi...



+1 eyübe katılıyorum ÖSS hazırlandığım için pek giremiyorum artık foruma ama arada bir baktığımda bu benimde dikkatimi çekti.

Bu arada arkadaşlar dediğim gibi foruma pek giremiyorum malum sınav yaklaşıyor çok çalışmam lazım bu yüzden pek yazamıyorum artık kusura bakmazsınız.

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 15:15   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Sana sınavda başarılar kardeş ama elinden geldiği kadarda bakmaya özen göster bazen içinden çıkamadığımız zor durumlar oluyor herkesin bilgisine ihtiyacımız var...

tonic
07-03-2005, 16:31   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,220 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2004

güzel bir konuya değinmişin.

theironman
07-03-2005, 17:16   |  #9  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

tabi varisler, elinden geldiğince gel buralara, sürekli ders olmaz değil mi ;) eyüp bu konuyu açmakla iyi ettin ama bizi anlamak istemeyecek üyeler de çıkacak bakalım ne yapacağız o zaman.

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 17:36   |  #10  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Bende o anı iple çekiyorum. Biliyorsun ben açıklamadan bıkmam elli kere anlatırım aynı şeyi selim gerçi uslup konusu herkesin ortak görüşü ama bakalım ne olacak...

mrcplus
07-03-2005, 17:40   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
564 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2005

Ne yani size simdi niye saygı duymamız gerek??Sizde bizim gibi bir insansınız ve sadece farkınız mesaj sayınız biraz kabarik:)Yani burada birilerine saygı duymak yada duyulmak için yokuz birlerine yardım etmek ve yardım almak için variz.Biraz bunları dusunun bence iyi olur???
Birde sorulan sorulara su fazla mesajı olan uyeler genelde bu soru sorulurmu yada bu soru daha once vardi gibi mesajlar atıyo bence bu cok yersiz.Soleki eger cevap vermiyorsanız yada yersizse yada daha once bu mesaj atılmıssa siz neden buna mudahale ediyorsunuz siz adminmisiniz???
Burada ben saygısızlık yapmadim:))sadece fikirlerimi soledim...

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 17:48   |  #12  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Sen neden bunu mesaj sayısı yüksek olanlar için algılıyorsunki ben bunu bütün forumdaki aktif üyeler için yazdım ama yaran varsa gocunursan o ayrı mesele... Benim demek istediğimi anlaman için forumu takip et daha ilk mesajını selime terbiyesizce laf söyleyerek başlayan üye yi , bana kendi terbiyesiz sitesini çok mütevazi bir site diye yutturmaya çalışan herifi göreceksin. Bunlar gibi birkaç örnek daha mevcut sadece laf kalabalıklığı veya polemik yaratmak için giren insanlar bu forumdaki kullanıcı sayısını binlerce yaptı.

Mrcplus  burda mesaj sayısı bizim için hiç önemli değil onu da belirteyim. Yukarıda bana katılan bütün üyelerde boş konuşmayan herkese yardımcı olmaya çalışan insanlar.... Örnekler forumda gözle görülür bir şekilde mevcut...

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 17:50   |  #13  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004
alıntı:
Gönderen : elvis32

tabi varisler, elinden geldiğince gel buralara, sürekli ders olmaz değil mi ;) eyüp bu konuyu açmakla iyi ettin ama bizi anlamak istemeyecek üyeler de çıkacak bakalım ne yapacağız o zaman.


Selim gerçekten haklı çıktın...

cursed
07-03-2005, 18:04   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2005

Eyüp e katılıyorum + bi şeyde sevgili mrcplus eyüp ün demek istediği burdakielr birbirleine yardım ederken bazı şahsiyetlerin çok saçma bazende ağır konuşmaları burdaki insanları küfür edecek kadar ileri gitmesi...vb. bir sürü olaya karşı önlem almak...Yani her şey birbirimizle daha fazla paylaşabilmemiz faydalana bilmemiz için.....

theironman
07-03-2005, 18:11   |  #15  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
alıntı:
Gönderen : mrcplus

Ne yani size simdi niye saygı duymamız gerek??Sizde bizim gibi bir insansınız ve sadece farkınız mesaj sayınız biraz kabarik:)Yani burada birilerine saygı duymak yada duyulmak için yokuz birlerine yardım etmek ve yardım almak için variz.Biraz bunları dusunun bence iyi olur???
Birde sorulan sorulara su fazla mesajı olan uyeler genelde bu soru sorulurmu yada bu soru daha once vardi gibi mesajlar atıyo bence bu cok yersiz.Soleki eger cevap vermiyorsanız yada yersizse yada daha once bu mesaj atılmıssa siz neden buna mudahale ediyorsunuz siz adminmisiniz???
Burada ben saygısızlık yapmadim:))sadece fikirlerimi soledim...


Ne alaka? Bize saygı duyun derken bunu öznel düşünmedik asla; sana da bir başkasına da saygı göstermeli üyeler diyorum; mesaj sayısını saygıyla eş değer tutman çok saçma, mesaj sayısı umrumda çok olsaydı dergiyi bazıları gibi eleştirmekten korkmaz kenarda beklerdim ve mesaj sayısını arttırmakla uğraşırdım; uzaktan çok mu mesaj sayısı arttırmaya çalışan biri gibi görünüyorum? ya da saygıyı sırf bana gösterin diyen mi oldu? Lafı anlamadan bilmeden konuşmayın, tekrar söylüyorum bu saygı meselesi kimsenin tekelinde değil, her üye birbirine bunu göstersin, bu kadar basit, küçük çocuğa laf anlatıyorum gibi geliyor ya yok böyle birşey.

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 18:24   |  #16  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Ben yukarıda konu için yazdığım yazıyı 2 3 kere okudum ama mrcplus ın bu görüşe nerden vardığını hala anlamış değilim okadarda anlaşılır olmasına dikkat ettim ama yinede arkadaşımız alınmış anlamadım gitti...

theironman
07-03-2005, 18:29   |  #17  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

ya biz anlatmasını bilmiyoruz ya da anlamak istemiyor bazıları, başka da diyecek bir şey yok.

Eyüp Korkusuz
07-03-2005, 18:33   |  #18  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,077 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2004

Walla bende yorumu arkadaşlara bırakıyorum...

yuci81
07-03-2005, 22:17   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
179 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2005

belki bir polemik başlayacak ama üzgünüm
saygıdan bahseden arkadaş(lar) lütfen şuraya bir baksın


umarım beni anlarsınız
bu arada

herkese herzaman şaka yapılmazmış
bunu çok iyi öğrendim

theironman
07-03-2005, 22:24   |  #20  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

verdiğin linkle bu olayın bir bağlantısını göremedim, bence ortalığı karıştırmak yersiz, herkes ne dediğimizi anladı umuyorum, bu konuda daha bir şey yazmayacağım.

Raziel
07-03-2005, 22:44   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
936 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2004

yuci81 seni biladerin resmiyle tanıdım kusura kalma, köpeğin ismi sandım meğer senmişsin, neyse bu arada uzatmayın artık, saygı konusuna gelince elbette her üye birbirine karşı anlayışlı olmalı ancak bunu sürekli dikte eder gibi göstermek hoş değil hele bunu bir konu açarak göstermek hiç değil; bence bu konu hiç açılmamalıydı, çünkü böyle bir foruma saygılı olun mesajı vermek ve bunun için konu açmak uygun değil kanısındayım.

yuci81
07-03-2005, 22:46   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
179 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2005

https://www.chip.com.tr/forum/
linkinden bir alıntı

yuci81
Yeni Üye

8 Mesaj
Tarih - 06/03/2005 :  20:06:24         
--------------------------------------------------------------------------------

yav elvis yoksa o kucağındaki mi?
ne kadar çok değişmiş:)))




elvis32
Katılımcı Üye

2290 Mesaj
Tarih - 06/03/2005 :  20:09:28              
--------------------------------------------------------------------------------

ağzını topla yoksa toplamasını bilirim, yeni üye olmuşsun, nerede nasıl konuşulacağını öğren, ya sabır.

Banned
07-03-2005, 22:59   |  #23  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
548 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2005

Sen ağır konuştun ve cevabını aldın..Bazı değerlere şaka yapılmaz bunu bilmen gerekirdi..Ama gerçekler varki ben ve arkadaşlarım seni seviyoruz..Bir küçük anlaşmazlıktı ve oldu bitti..Bunu bir daha açmaya hiç gerek yok..Saygı ve Sevgiyle...

Verdiğin linke baktım..İşte o tür değerlere şaka yapılır..Çünkü post harbiden çok saçma bir post...

cico
07-03-2005, 23:02   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
561 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2004

arkadaşlar bu forum polemikten geçilmiyo. anlaşılan bunu hepiniz gözlemlemişsiniz. bu konudaki tarz polemikler (saygı konusu) bence bu foruma zarar veriyo herkes karşısınndakinin görüşüne veya yorumuna saygı duyup iğneleyici veya küçümseyici cevaplar vermezse bu forum aydınlığa çıkar ve daha fazla katılımcı üyeye sahip olur. eyüp kardeş gerçektende güzel bi noktaya değinmiş. umarım bundan sonra bu tarz polemikler azalarak bi müddet sonra sona erer. tabi birden kesilmesini bekleyemeyiz.

yuci81
07-03-2005, 23:09   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
179 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2005

özür dilemem gereken arkadaşlardan başta elvis32 ÖZÜR DİLİYORUM

Turhost