virüs

HPQ-User
24-04-2008, 00:02   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 28
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

 

kali sormuş:
iyi akşamlar dün bi soru sormuştum bilgisayarım cd ye kopya yapmıyo diye sizde cevapladınız sağolun bu sorunum çözülmedi bu sorunun devamı olarak bi soru daha sormak istiyorym.bullguard adlı virüs programı kullanıyorum. bilgisayarı tarattım iki tane  çok önemli sorun buldu fakat silemiyo silmem için e postayla yardım gönderdiler fakat ingilizcem olmadığı için bi faydası olmadı.bulunan virüsler şunlar:sens.dll ve svchost.exe.bunları nasıl silebilirim. bilgisayarım anormal yavaşladı.silecek virüs programı ya da başka yöntem var mı. kaspersky ve eset kullandığım için tekrar yükleyemiyorum. şimdiden teşekkürler. kolay gelsin. allah yardımcınız olsun

Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
windows xp
256 mb ekran kartı
1gb rem

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; www.turk-tv.com/turktvindex/index.html; InfoPath.1)

K.A.Y.A.H.A.N
24-04-2008, 00:43   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

CD Yazmak için yazılım kullanın
Link:..

K.A.Y.A.H.A.N
24-04-2008, 00:49   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Şuan anlaşılan Kaspersky ve NOD32 kısıtlı sürümlerini
kullandığınızı ve bunların kullanıjm süreleri dolduğun
dan haberiniz olamdığını görüyorum
Tavisye başkabir antivirüse geçin
*Şuam MCAFEE kullanıyorum çok güzel bir yazılım

Gülüş

abdulhamitdadas
24-04-2008, 09:47   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

YA KARDEŞ.benn nerodanda cd kopyalıyorum sorun o değil. işletim sistemi kopyalamıyo önceden kopyalardım birde adını yazdığım virüsleri nasıl temizleyecem.bıllguard adlı virüs programı kullanıyorum. o temizleyemedi. cevap yazdığın için çok sağol allah razı olsun

Kapalı Hesap (34907)
24-04-2008, 10:15   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 5
1,440 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Arkadaşım Buradan http://onecare.live.com/site/tr-tr/default.htm Virüsleri tarayın ve silin
Sabit diskinizdeki çöplerden kurtulun
Bilgisayarınızın performansını artırın
cd dvd proğramı için http://www.nero.com/eng/index.html

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (41714) ~ 24 Nisan 2008 10:17
suikast_81
26-04-2008, 02:06   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

arkadasım sana samımı olarak bırsey solemmemı ıstersen buhun ıtıbarıyle 1250 vırus temzıledım bunların cogu tehlıkelı olarak adlandırılan kav altyapısına bakılarak arastırma yapılan bır cok virğs ben sasen pc tools fırmasının 5,5 lik tükçe olan surumunu kulönaıyom ve memnumun kullan ve gor derım aralarındakı farka sen sahıt ol bu bıraz sıstemı kasar ama ıyı temızler kolay gelsın

skrespin
26-04-2008, 03:17   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
261 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

su ingiizce maili buraya yazarsan ceviririm senin için!
Kolay gelsın

abdulhamitdadas
27-04-2008, 22:36   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

slm kardeş ilgilendiğin için teşekkürler.işte ingilizce mail.tercümesiniThank you for contacting BullGuard Support Team.

At this moment we only offer support in English, French, Spanish, German and Danish. Therefore, I will kindly ask you to translate your question so that we may understand your issue and advise accordingly.

Please remember our Support Service is available 24/7 at support@bullguard.com and http://www.bullguard.com/support/live-support.aspx. Do not hesitate to contact us if you require any additional assistance or information.

Thank you for your understanding.

Do not hesitate to get back to us if you need more information.

Thank you for your cooperation.


Best regards,

Laurentiu Zburlea
BullGuard Support Team
support@bullguard.com


Note: Due to the increased volume of support requests, some of our replies may be slightly delayed. We apologize for the inconvenience and thank you for understanding. yap bi zahmet.

abdulhamitdadas
27-04-2008, 22:39   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

asılDear BullGuard User,


Thank you for contacting BullGuard Support Team. We have analysed your latest scan report and recommend the following:

(NOTE: Please print or make a note of these instructions before proceeding.)

1. REMOVE THE STAND-ALONE INFECTED FILE

Please restart your computer in Safe Mode.

Browse to the following location and delete this file by selecting it and pressing Shift+Delete:

C:\WINDOWS\system32\sens.dll

When you are asked if you want to completely remove the file, please confirm that you want to do so.

If you do not know how to restart in Safe Mode, please see this quick guide: http://www.bullguard.com/support/tech-guides/safe-mode.aspx

If you cannot find the file, it may be that it is hidden. Please see this quick guide to learn how to find hidden files: http://www.bullguard.com/support ... es-and-folders.aspx

Restart your computer in Normal Mode.

IMPORTANT: After completing all of the above recommendations, please run another full scan of your computer to make sure it is virus-free.

If you need help with the instructions above, please reply to this email and make sure to include this message for a clearer understanding of your issue.

BullGuard Support is available at support@bullguard.com or http://www.bullguard.com/support/ask-us-a-question.aspx

Thank you for your cooperation.


Kind regards,

The BullGuard Team


mesaj bu galiba bir önceki farklı. yazıyorum.buyur

linda
27-04-2008, 22:41   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
387 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2007

AVG KULLAN . FREE SÜRÜMÜ VAR.SORUNUNU ÇÖZER HERALDE.

linda
27-04-2008, 22:49   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
387 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2007

HAA BU ARADA BEN ALMANCA BİLİRİM BİRAZ AMA. SİZİN İNGİLİZCE METİNDE ŞÖYLE DİYOR YANLIŞ ANLAMADIYSAM: BİLGİSAYARI GÜVENLİ KİPTE AÇINIZ. C:\WINDOWS\system32\sens.dll DOSYASINI Shift+Delete YÖNTEMİYLE TAMAMEN SİLİNİZ. SONRA BİLGİSAYARI GÜVENLİ KİPTE YENİDEN BAŞLATINIZ. VE SİZİN VEDİĞİNİZ METİNDE İKİ TANE LİNK VAR . ONA GÖRE SİSTEMDE AYAR YAPMANIZ GEREKİYOR. EN SON OLARAK DA PC Yİ NORMAL BAŞLATIP SİSTEMİ TAM BİR TARAMADAN GEÇİRİN DİYOR. :)

abdulhamitdadas
29-04-2008, 08:27   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

sağol linda çok teşekkür ederim. sorunu format atarak çözdüm.bu sorunumla ilgilenen ve cevap yazan kardeşlerime dadaşlar diyarından kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.allaha emanet olun.