Vista Home Premium

pricetoperformance
15-10-2008, 18:17   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

arkadaşlar ben xp kullanıyorum.yeni pc imde vista home premium kullanmayı düşünüyorum.Vistanın bu modelini kullanan arkadaşlar artılarını ve eksilerini maddeler halinde :) yazarlarsa sevinirim.şimdiden teşekkürler;)

Banned
15-10-2008, 18:36   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

++++++++++++++++++++
Pek eksisini görebilecğinizi zannetmiyorum. Vista hakkında epeyce bilgi sahibi olmuşsunuzudur. Sürüm olarak ekstra bir eksisi bulunmamakta ve ev kullanıcıları için ideal sürüm. Yalnız rahat kullanım ve performans için minumum.; 2 GB ram,iyi bir işlemci, 512 mb 128 bitlik ekran kartı ister

pricetoperformance
15-10-2008, 18:48   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

kramn peki birçok sorun duyuyoruz sp1 paketiyle bu sorunlar düzeliyo mu ? özellikle bazı oyunların açılmaması sorunu canımı sıkıyor.

Banned
15-10-2008, 18:56   |  #4  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Bilgisayarımda hem xp hemde vista kullanıyorum. Xp de yaşadığım sorunların yarısını Vistada yaşamıyorum. O sorunlar eskidenmiş.Bizim insanımız tutcudur, vefalıdır.Hep Xp denmesi ondandır diye düşünüyorum.Zaten sizde vistayı kurup bir ay kadar kullanınca performans ve rahatlığı göreceksiniz.Vistanın kendi özelliği olarak ilk başlarda biraz yavaştır UAC vb. birkaç önemli ama sıkıcı gelebilecek araçları vardır. Ancak kısa sürede her yeni olan şeyler gibi bunlarada alışırsınız. Bir süre sonra sizin içinde Xp defteri kapanır.

elektrobeyin
15-10-2008, 19:05   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
320 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Ben Vista HOme PRemium 64 bit kullanıyorum, çok memnunum. Sistemimde 2 GB RAM var, çok rahat bir biçimde çalışıyor, ayrıca bütün oyunları kesinlikle hiçbir şekilde sorunsuz  oynayabiliyorum. Hatta sistemimde önceden XP kuruluydu. XP'den takılan oyunlar Vİsta'da kesinlikle takılmadan ve daha rahat biçimde çalışıyor. Şu ana kadar herhangi bir eksisini görmedim.

pricetoperformance
15-10-2008, 19:15   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

khramn ve elektrobeyin yorumlarınız için saol;) bende bu vista home premium kullanıcam yeni sistemimde.

NOya__
15-10-2008, 23:50   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

iii günler ! iki vista home premium laptop arasında kablolu yada kablosuz ağ nasıl kuracaz yardımcı olabilecek warmı ! şimdien teşekkürler iii çalışmalar !

cinar844
16-10-2008, 01:39   |  #8  
cinar844 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
625 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

ben kullanıyorum ve bir sene önce almıştım ve ogünden beridir xp ye geçmediğim için çok pişmanım bir seneyi geçmesine rağmen hala memnun değilim özellikle en çok şikayet konum bazı programları çalıştırmaması ve dengesiz oluşu bir şöyle bir böyle oluşu hiç tavsiye etmem arkadaşım sen daha istersen bir sene daha kullan xp yi ondan sonra geçersin demedij deme sonra kullanan olarak ben tavsiye etmiyorum .

pricetoperformance
arkadaşlar ben xp kullanıyorum.yeni pc imde vista home premium kullanmayı düşünüyorum.Vistanın bu modelini kullanan arkadaşlar artılarını ve eksilerini maddeler halinde :) yazarlarsa sevinirim.şimdiden teşekkürler;)
man on the moon
16-10-2008, 07:27   |  #9  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

bilgisayarımı yenilediğimden beri vista kullanıyorum. hemde 64bit. evet ilk aylarda sorun oldu. çünkü sürücü bulunmuyordu. ama şimdi öyle bir sorun yok. herşey gayet rahat. hatta sp3 çıkmasıyla birde xp kurdum. gerçekten performans kaybı yaşadımmı diye? hayır kesinlikle yok öyle birşey? öncelikle vista da herşey daha hızlı yapılıyor. Eğer xp ile ilgili çıkan yazılılara bakarsanız hep biraz daha vista ya yaklaştırma üzerinde duruluyor.

titi_boss_14
16-10-2008, 11:34   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

YAW VİSTA HP ŞEKER GİBİ BENCE AMA 2 GB RAM AŞAĞISI KURTARMAZ AERO ÖZELLİKLERİ 3B GEÇİŞ FELAN BİDE SP1 OLMAZSA OLMAZ

pricetoperformance
16-10-2008, 14:06   |  #11  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

cinar844 arkadaşım senin sisteminin özellikleri nasıl ? hani 2 gb ram falan değilse ondan olabilir belki.tamda vistaya kanım ısınmıştı :) 4 gb ram 256 bit lik ekran kartı amd 6000+ 3.1 GHz ile kullanmayı düşünüyorum çnk.sp1 paketiyle ki ben alasayakadar sp2 çıkar.anasayfada sp2 hazırlığı diye bi makale okudum çünkü.umarım sorun yaşamam arkadaşlar.bir kullanayım.bende kendi deneyimlerimi yazıcam buraya ;)

cinar844
16-10-2008, 14:31   |  #12  
cinar844 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
625 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

1gb ram 32bit ve 2.20 işlemci hızı kullanıyorum senin dediklerine göre benimkiler baya ufak kalır dostum senin verdiğin değerlerde olmasını isterdim ama ben pc yi alalı bir seneyi geçti istersen bir dene bakalım ben sorun yaşıyorum inşallah sen yaşamazsı hayırlı olsun dostum .

pricetoperformance
cinar844 arkadaşım senin sisteminin özellikleri nasıl ? hani 2 gb ram falan değilse ondan olabilir belki.tamda vistaya kanım ısınmıştı :) 4 gb ram 256 bit lik ekran kartı amd 6000+ 3.1 GHz ile kullanmayı düşünüyorum çnk.sp1 paketiyle ki ben alasayakadar sp2 çıkar.anasayfada sp2 hazırlığı diye bi makale okudum çünkü.umarım sorun yaşamam arkadaşlar.bir kullanayım.bende kendi deneyimlerimi yazıcam buraya ;)
black_flood
16-10-2008, 17:09   |  #13  
black_flood avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 152
5,190 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

doğrusunu söylemek gherekirse vista gayet iyi çalışır aslında sadece 64 bit yazılım kullanıyor olsan vista 64 daha sağlıklı ve stabil olacaktır.birtek antivirüs dışında 32 bit yazılım yok ve 2gb ram ile sistem buzda gider gibi açıyor vistayı ama 2gb ram zorluyor makinayın 3gb olsa anca yetiyor.

purikss
16-10-2008, 17:35   |  #14  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
48 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

pricetoperformance bende yaklasık 1 senedir vista kullanıorum hatta 32 bit kullanıcısıyım ben ama xp de calıstıramadıgım bir kac oyunu vistada calıstırman cok daha kolay ve snin yukarda yazdıgın oyun performansı bilgisayarında calısmayacak oyun zannetmiorum yanlız ekran kartını o performansa göre bence biraz zayıf kalıyor bu da benim bi düşüncem simdiden vistaya hosgeldin...

pricetoperformance
16-10-2008, 17:39   |  #15  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.evet ekran kartım biraz zayıf kalıyor sanırım ama bütçem şimdilik buna yetiyor :( . neyse vista 64 bit hakkında sizlerinde onayını aldığıma göre,yeni pc imde onu kullanıcam ;)ayrıca cinar844 samimi yorumların için sana ayrıca tşk ler ;)

cinar844
17-10-2008, 08:29   |  #16  
cinar844 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
625 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

ricaederim pricetoperformance dostum inşallah sen mutlu olursun sanada hayırlı olsun tekrar.

man on the moon
17-10-2008, 08:56   |  #17  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

PtP senin kadar sağlam bilgisayar alanı görmedim inanki. yani herbir parça için o kadar çok fikir aldın ki. inşallah bir sorun yaşamazsın bu kadar uğraştıktan sonra...
bak beni nasıl aldım. gece saat 3ü geçiyordu. bilgisayara canım sıkıldı. İnternetim yok zaten. açtım Chip dergilerini. 2 saat kadar inceledim yazdım. konya dan kalktım ankaraya gigatek e(kredi kartım yok) gittim. öğlen 12 arabasına geri yetiştim. aldım geldim ürünleri. olay bu kadar.

pricetoperformance
17-10-2008, 08:59   |  #18  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

e-eyup :) çok saol ben 2 aydır chip dergisi alıyorum.ya dedim dergi güzelmiş bunun forumu nasıldır.üye olayım dedim.iyiki de olmuşum.sizin kadar duyarlı arkadaşlarım oldu.ama şimdi kızacaksın bana ama daha alacağım pc ye tam karar veremedim.verdim gerçi de tek kasa,psu.klavye mouse,tv kartı ve kart okuyucu kaldı.bunlara da karar verebilirsem Allah'ın izniyle hepsini yazıp sizin onayınızı almayı beklicem.bana yardım eden etmeyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum ;)

man on the moon
17-10-2008, 18:33   |  #19  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

iyi de o zaman Moore kanunun bitmesine kadar bilgisayar almamak gerekir. düşünsene bilgisayarı iki ay kadar önce aldığını. ne kadar paran cepte kalırdı? neyse nasip kısmet şimdi içine sine sine bilgisayar kullanırsın.

pricetoperformance
17-10-2008, 18:40   |  #20  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

moore kanunu ? anlayamadım.neyse dolar böyle iken kimsenin alacağını zaten zannetmiyorum.beklicez :) 1.2 ye düşer mi bilmiyorum ama nolur düşsüünnnn :(:(:(

man on the moon
17-10-2008, 18:42   |  #21  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

ben kendimden bir örnek vereyim. HP 22" pivot ayaklı monitoru acayip hoşuma gidiyor. ama gel gör ki 600 lira civarı. gittim ikinci el 17" philips crt monitor aldım(60 lira). eğer onu yerine başka bir lcd alsaydım şimdi o modeli almam imkansız olurdu.
illa 2 gb ram olması şart şimdi. eğer ileriki aylarda o belleğin aynısını bulabileceğini düşünüyorsan alma kalsın. bir ay xp kullan. bilgisayarın sana daha erken kavuşur.(ama bellek fiyatlarının düşmesi ile bu pek bir şey ifade etmiyor)

pricetoperformance
17-10-2008, 18:52   |  #22  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

haklısın sanırım e-eyup benim bu sistemi toplamam için zaten önce elimdekini satmam sonra da doların düşmesini beklemem gerekiyor.birde alakasız olacak ama ben seni ve benim sorunlarımla yakından ilgilenen bir kaç arkadaşımı arkadaş listesine eklemek istiyorum.ama beceremedim.nasıl yapabilirim?

man on the moon
17-10-2008, 18:56   |  #23  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

şimdi mesaj kutuna git

hired007
17-10-2008, 21:46   |  #24  
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
55 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

süper süper valla ben xp dönmüstüm geri döndüm vista home premiuma..kesn dön son driverleri indir sp1 kur...

Hiper£l£v£nKids
17-10-2008, 21:54   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,311 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Arkadaşım iyi bir pc ve orta bir bilgisayar bilgisiyle Vista'da pek bir sorun yaşamazsın

Turhost