Vista SP2 Türkçe Ne Zaman: Yanıtı..

Trance
24-06-2009, 09:15   |  #126  
Trance avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,053 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

 

hemde ne yalan, resmen unutulduk, yoksa Türkçe versiyonunu yapmaktan vaz mı geçtiler. :)

OğuzxPc
24-06-2009, 09:39   |  #127  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
661 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

demedim mi İbrahim bu sp2 çıkmaz diye

CouseN
24-06-2009, 10:02   |  #128  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
206 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

unutmamışlardır da pek sallamıyolar sanırım bizi aslında tepki göstermek lazım buna.

alprkrkmz
24-06-2009, 10:11   |  #129  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

sallamamak değil de adamlar cok onceden planladıkları programa uyuyorlar... ılk cıkan wave0 5 dıl o da 26 mayısta cıktı yanlıs hatırlamıyorsam wave1 ıse yanı tum dıllerı kapsayacak olan ıse 6 hafta sonra demıslerdı...yanı daha 1 ay olmadı bıle... gercı sp1 de 1 ay olmadan cıkarmıslardı ama ınsaallah dedıklerı gıbı 6 hafta olmaz...

alprkrkmz
24-06-2009, 10:19   |  #130  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

ve bir de sallamıyorlar demeyin sadece turkce cıkmayacak 36 dılde cıkacak.. bu yuzden 36 dılı konusan ınsanlarda beklıyor... Yanı sallıyorlarsa aslında o dıllerı konusanları toptan sallıyorlar

Son Düzenleme: alprkrkmz ~ 24 Haziran 2009 10:21
My Emo
24-06-2009, 11:19   |  #131  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Hâlâ yok ya, inanamıyorum! Microsoft'u aradığımda telefona çok tatlı sesli bir bayan çıkıyor diye ağzımı bozamıyorum. Benim anlayamadığım, neden yanlış bilgi veriyorlar.

OğuzxPc
24-06-2009, 11:22   |  #132  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
661 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

demedin mi hala çıkmadı diye emo

emre__
24-06-2009, 11:27   |  #133  
emre__ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,519 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
My Emo
Hâlâ yok ya, inanamıyorum! Microsoft'u aradığımda telefona çok tatlı sesli bir bayan çıkıyor diye ağzımı bozamıyorum. Benim anlayamadığım, neden yanlış bilgi veriyorlar.
onlar nerden bilsin koyuyolar birini telekomun yetkilisi kigi oda kendini yırtıyo orada :D onlar Türk nasıl olsa :D

umut101010
24-06-2009, 11:28   |  #134  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

evet aradaşlar önümüzdeki salı aynı heyecanla burdayız

OğuzxPc
24-06-2009, 11:29   |  #135  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
661 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

önümüzdeki salı değil de win7 çıkacağı gün

Son Düzenleme: OğuzxPc ~ 24 Haziran 2009 11:29
My Emo
24-06-2009, 11:30   |  #136  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
baran101010
evet aradaşlar önümüzdeki salı aynı heyecanla burdayı
Ne salısı ya? Sanki her hafta derbi maçı heyecanla bekler gibi. Eğer en geç yarın sabah demişler ise tahminimce bugün yayınlanır. Hmph

Son Düzenleme: My Emo ~ 24 Haziran 2009 11:30
My Emo
24-06-2009, 11:31   |  #137  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
FIRTINA886
önümüzdeki salı değil de win7 çıkacağı gü
Windows 7'nin final sürümü değil değil mi? 2010'un hangi ayında çıkar tahminince?

Son Düzenleme: My Emo ~ 24 Haziran 2009 11:32
Mustafa@PC
24-06-2009, 11:35   |  #138  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Eltahir müşteri hizmetlerini aramıştı 23 haziran olarak söylemişlerdi çıkış tarihini. Bende dün aradım(23 Haziran)öğleden sonra, bugün yayınlanacak dediler(dün için), yayınlanmadı. Az önce Online destekte MS görevlisi ile konuştum henüz yayınlanmadığını, İlgili departmanın çalışmalara devam ettiğini söyledi. Açıkçası fazlada bilgisi yoktu.

Ben biraz eleştirdim tabi :" 23 haziran dediler siz çalışmaların devam ettiğini söylüyorsunuz " gibi fakat "net" bir bilgisi yoktu. MS'ten aldığımız 23 Haziran haberlerinden sonra SP2'nin çıkmayışı üstelik diğer dillerde 1 ay önce çıkmış olması akla tek bir problemin olmuş olabileceğini getiriyor o da "yerelleştirme çalışmaları".

Yinede "heran" çıkabilir bence SP2...

Son Düzenleme: Mustafa@PC ~ 24 Haziran 2009 11:39
OğuzxPc
24-06-2009, 11:36   |  #139  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
661 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
My Emo
Windows 7'nin final sürümü değil değil mi? 2010'un hangi ayında çıkar tahminince?
Ekim 2009 Windows 7 Çıkıyo ;)

umut101010
24-06-2009, 11:39   |  #140  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

arkadaşlar bence bu hafta daha yayınlanmaz zaten ms güncellemeleri salı günleri veriyor çıksa download center a koyulmuş olurdu ordada yok birdahaki salı günü çıkması için dua edelim

My Emo
24-06-2009, 11:39   |  #141  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
FIRTINA886
Ekim 2009 Windows 7 Çıkıyo ;)
Microsoft Türkiye yetkilileri söylemişse inanma.Ağzı kulaklarına varıyor

ifteri
24-06-2009, 11:42   |  #142  
ifteri avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
498 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

ben 8+7=15/8 lik formatta besteledim.vista sp2 çıkacak...belki yarın..belki?(hiç)

umut101010
24-06-2009, 11:45   |  #143  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

çıkması muhtemeler tarihiler 30 haziran 7 temmuz 14 temmuz bu 3 hafta içinde verilebilir

by_erkut
24-06-2009, 11:45   |  #144  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
90 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Ya arkadaşlar şuranın telofon numarasını  verinde  bi bende  arayım..

umut101010
24-06-2009, 11:46   |  #145  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
by_erkut
Ya arkadaşlar şuranın telofon numarasını  verinde  bi bende  arayım..
444-67-87

My Emo
24-06-2009, 11:47   |  #146  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

(212)
444 MS TR yani >>> (444 6787)

by_erkut
24-06-2009, 11:49   |  #147  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
90 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Teşekkürler...

OğuzxPc
24-06-2009, 11:55   |  #148  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
661 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Arkadaşlar yetkiliyle konuştum buyrun bakın ne diyor:

Son Düzenleme: OğuzxPc ~ 24 Haziran 2009 11:55
My Emo
24-06-2009, 11:56   |  #149  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Şimdi de internet üzerinden bilgi almaya çalıştım. Bu sefer farklı bir cevapla karşılaştım. Aynen aktarıyorum:
Ilknur: Merhaba ben İlknur, size nasıl yardımcı olabilirim?

Can: Merhaba.
Türkçe Vista SP2'nin ne zaman yayınlanacağı hakkında bilgi verir misiniz? 23 Haziran demişlerdi, fakat 24 oldu; hâlâ ses seda yok.

Ilknur: Henüz Vista sp2 türkçe yayınlanmadı, ilgili birim tarafından çalışmalar devam etmektedir. Çıkış tarihi ile ilgili henüz kesin bir bilgi verilmedi

Ilknur: www.microsoft.com.tr sitemizden ve haber gruplarımızdan takip edebilirsiniz

Can: Peki çıkış tarihi ile ilgili tahmininiz var mı? Çünkü her kafadan bir ses çıkması saçma sapan bilgiler içerisinde yüzdürüyor bizi.

Ilknur: Bize de çıkış tarihi ile ilgili henüz kesin bir bilgi verilmedi ancak bir duyuru olursa memnuniyetle yardımcı olmak isteriz

Can: Yardımlarınız için teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar. Hoşça kalın!

My Emo
24-06-2009, 11:57   |  #150  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
62 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
FIRTINA886
Arkadaşlar yetkiliyle konuştum buyrun bakın ne diyor:
Aynı kişi ile görüşmüşüz. Ağzı kulaklarına varıyor
Buraya bunu koyma fikrinin aynı anda aklımıza gelmesi de çok tuhaf.

Son Düzenleme: My Emo ~ 24 Haziran 2009 11:59
Turhost