Vista Windows Parolası

opeliaa
29-01-2009, 14:12   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

 

Merhaba arkadaşlar . size bir sorum olacaktı .
Bilgisayarımda iki tane kullanıcı hesabım var. bir tanesi bilgisayarı yöneten administrator adından farklı bir hesap.Diğeri de ev arkadaşım için açtığım guest hesabı .Geçenlerde kendi hesabımın şifresinin değiştiğini farkettim ve artık kendi hesabıma giremiyorum.Çeşitli parola sıfırlama yöntemleri kullandım fakat hiç biri olmadı. Administrator hesabına herhangi birşekilde giriş yapamıyorum.Bu işi formatsız halledebilirmiyim ? ya da kendi hesabım içindeki önemli dosyaları kurtarabilir miyim ?
yardımlarınızı bekliyorm ..
iyi günler dilerim ..

Banned
29-01-2009, 14:25   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Administrator hesabından farklı bir hesap açtığını belirtmişsin. Bu hesap yönetici hesabı ise onunla girip Administrator hesabının şifresini değiştirebilirsin. Ama değilse ERD Commander tarzı CD den boot edilebilen programlarla şifreni sıfırlayabilirsin. Kendi hesabındaki hiçbir dosya onu C: sürücüsünden silmedikçe kaybolmaz. Endişelenmeye gerek yok.

Son Düzenleme: AMIGA500 ~ 29 Ocak 2009 14:26
opeliaa
29-01-2009, 14:41   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Administratordan farklı açtığım yönetici hesabının şifresi kayıp işte.CD den boot edilebilen bir program kullandım .programı çalıştırdığımda sıfırlanabilecek hesaplar geldi ekrana(buna eski hesaplar da dahil) fakat bir şifresi kayıp olan hesap görünmedi . Aslında administrator hesabının şifresini de sıfırladım fakat ona ctrl+alt+del le ya da herhangi bir şekilde ulaşamadım . bu dedğimiz C sürücüsüne hesap dışından ulaşma ihtimalimiz var mıdır acaba ?
Teşekürederim

Banned
29-01-2009, 14:48   |  #4  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Şunu tam bi anlamam lazım. Sen bilgisayarı şu anda hangi hesap ile kullanıyorsun ve bu hesabın türü nedir veya hiç mi kullanamıyorsun?

opeliaa
29-01-2009, 14:54   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bilgisayarı şuan Guest oturumundan kullanıyorum .Bu oturumda yöneticiden izinsiz herhangi bir dosya kurulamıyor .Sadece basit işlemlerin yapılabildiği bir hesaptayım şuan.

Banned
29-01-2009, 14:59   |  #6  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Dostum bilgisayarı safe mode da başlat oradan administrator account una giriş yapabiliyo olman lazım sen safe mode da aç oradada göremezsen tekrar yaz bana.

opeliaa
29-01-2009, 15:01   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bilgisayarı güvenli moddan açtım fakat yine zaten var olan 2 hesabı gösteriyor. Administratoru hiç bir şekilde göremiyorum.Sanırım xp de görünüyor fakat vista da görünmüyor.

Banned
29-01-2009, 15:11   |  #8  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Dostum o iki kullanıcıdan "guest olmayandan" girebiliyorsan gir. Komut satırını (cmd) aç oraya aynen: Net user administrator /active:yes   yaz ve enter'a bas buna izin verdiyse administrator hesabını açtı demektir. artık log on olabilirsin.

opeliaa
29-01-2009, 15:13   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Hocam işte guest olmayana giremiyorum . ona girsem zaten olay bitecek ama giremiyorum:)

Banned
29-01-2009, 15:21   |  #10  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Tamam da safe modda iki hesap gözüküyor yazmışsın o gözüken iki hesaptan birine parolasını sıfırlayarak da olsa giremiyormusun onu soruyorum.

Son Düzenleme: AMIGA500 ~ 29 Ocak 2009 15:22
xf55
29-01-2009, 15:25   |  #11  
xf55 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
678 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

benim bildiğime göre guest hesabından internette bağlanılmıyordu

opeliaa
29-01-2009, 16:11   |  #12  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

safemoddan parolasını bildiğim diğer hesaba girebiliyorum.yani guest hesabına girebiliyorum.yönetici olan kendi hesabıma ise giremiyorum.
Ve şuan guest oturumumdan internete bağlanıyorum.

Banned
29-01-2009, 16:16   |  #13  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

tamam hocam o zaman safe moda gir oradan bilgisayarım'a sağ tıkla yönet'i seç çıkan konsolda yerel kullanıcı ve gruplara gir oradaki kullanıcılarda değişiklik yapabiliyorsan tamamdır.

opeliaa
29-01-2009, 19:43   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

dediğinizi denedim fakat olmadı . yine yönetici şifresi istiyor .bilmiyorum walla çözemedim kaç gündür .içinde önemli bi kaç belge var onlar olmasa format çekcem ama işte lazım olan birşeyler var..

Banned
30-01-2009, 15:00   |  #15  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

herhangi bir program üzerine sağ tıkladığında run as administrator seçeneği çıkıyormu peki?