Vodafone çakallık yaparak her ay milyonlarca TL ha

MonsterMMORPG
23-03-2016, 19:22   |  #1  
MonsterMMORPG avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

Resmi forumada konu açtım ama çözüm bulmadılar işte konusu : http://forum.vodafone.com.tr/t5/Faturas%C4...-TL/td-p/511694

Sürekli SMS geliyor ve diyorki Efsane Altın tarifeniz xx.yy.cccc tarihinde yeterli bakiyeniz olması durumunda otomatik olarak yenilenecektir

Bizde saf gibi buna inanarak madem otomatik yenileniyor diyerek 30 TL bakiye yüklüyoruz

Normalde tarife 25 TL

Tarifemiz var ve otomatik yenilecek diye biz 3G açık telefonu kullanmaya devam ediyoruz

Fakat sistem her saniye kontrol ederek tarifemizin bitmesini bekliyor peki neden?

Çünkü bitince anında bakiyemizi sömürmeye başlayacak tarifeyi yenilemek yerine işte tam da bu yüzden

Benim tarife bitiyor ve otomatik yenilemiyor bu yüzden 1.4 MB gibi 1990 senesinden kalma bir internet miktarı için tam 22 TL bakiyemi heba ediyor

Bu ilk defada olmuyor. Sistemi bu şekilde çakallık üzerine kuran vodafone belkide 10 milyonlarca TL haksız kazanç elde ediyor her ay!

Kullanım bilgisi ve tamamen yalan dolan olan otomatik yenilenme sms aşağıda

Son Düzenleme: MonsterMMORPG ~ 23 Mart 2016 19:22 Neden:
cleverman
24-03-2016, 05:46   |  #2  
cleverman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 30
2,510 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Evet, Vodafone'da ne yazık ki bir başı bozukluk var. Ayrıca çok fazla "Wanton Aggression" sözkonusu!

Kotayı 1.5 MB aştığım için benden de 12.5 TL kestiler. Ben de durumu Vodafone'a bildirdim ama hala bir cevap yok.

Aşımın tamamen engellenmesi için yakında Vodafone'u arayacağım. Böylece kota dolduğu anda 3G hattı otomatik olarak kapanacaktır diye düşünüyorum.

Diğer taraftan Vodafone'un internet sitesinden hızlı ödeme ile para yüklemek neredeyse imkansız.

Hızlı Ödeme Sistemi çalışmıyor.

Diğer taraftan para yükleme miktarları da sorunlu. Bazen çok cüzi bir rakam yüklemem gerekiyor ama listedekilerden birini seçmek zorunda kalıyorum. İstediğim miktarı hesabıma yatırabilmeliyim.

Diğer taraftan bir telsiz ücreti kesilmesi durumu var. Hesapta para var, tarife yenilenecek, son anda tık telsiz ücreti kesiliyor, bakiye yetersiz kalıyor ve yeniden para yüklemek zorunda kalıyorum. Hemen para yüklemezseniz, içerideki paranız tarifedışı ücretlendirmelerden dolayı hemen yok oluyor.

Ayrıca 6 TL kadar içeri girebiliyorsunuz. Yani bakiyeniz -6 TL'ye düşebiliyor. Kota aşımının da, bu uygulamanın da Call Center'dan iptal edilebilmesi gerekiyor. Hatta iki uygulamanın Online Self Servis ve Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan iptal edilebilmesi daha iyi olur.

Doğru düzgün bir mobil siteleri bile yok. Hybrid masaüstü siteleri bile doğru düzgün değil.

Vodafone Yanımda uygulaması ise, epeyce sorunlu bir uygulama. Düzeltilmesi durumunda ise, çok faydalı olacak bir uygulama. Bu uygulamaya gereken önem verilmelidir.

Ayrıca bu uygulamanın yüklenmesi durumunda söz verdikleri 2GB'ı da vermiyorlar.

Call Center'da çalışan bayan yetkililer ise, ne yazık ki yeterli eğitime sahip değiller. Bayanları daha farklı bir eğitimden geçirmeleri gerekiyor.

Diğer taraftan Call Center Aramaları da ücretsiz olmalıdır.

Bunların hepsini geribildirim olarak Vodafone'a gönderdim.

Ama en cazip kampanyalar Vodafone'dan çıktığı gerçeğini de kabul etmek gerekiyor.

Vodafone gibi bir dünya şirketinde bu tür problemlerin olmasını aklım almıyor.

Hayretler içinde kaldığım bir durum sözkonusu!

Bu yazıyı da bir geribildirim olarak kendilerine gönderiyorum.

Müşteri memnuniyeti açısından tüm sorunların çözülmesi dileğiyle...

Cleverman

Son Düzenleme: cleverman ~ 24 Mart 2016 06:20
cleverman bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
MonsterMMORPG
25-03-2016, 19:23   |  #3  
MonsterMMORPG avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011
Alıntı: cleverman  
Evet, Vodafone'da ne yazık ki bir başı bozukluk var. Ayrıca çok fazla "Wanton Aggression" sözkonusu!

Kotayı 1.5 MB aştığım için benden de 12.5 TL kestiler. Ben de durumu Vodafone'a bildirdim ama hala bir cevap yok.

Aşımın tamamen engellenmesi için yakında Vodafone'u arayacağım. Böylece kota dolduğu anda 3G hattı otomatik olarak kapanacaktır diye düşünüyorum.

Diğer taraftan Vodafone'un internet sitesinden hızlı ödeme ile para yüklemek neredeyse imkansız.

Hızlı Ödeme Sistemi çalışmıyor.

Diğer taraftan para yükleme miktarları da sorunlu. Bazen çok cüzi bir rakam yüklemem gerekiyor ama listedekilerden birini seçmek zorunda kalıyorum. İstediğim miktarı hesabıma yatırabilmeliyim.

Diğer taraftan bir telsiz ücreti kesilmesi durumu var. Hesapta para var, tarife yenilenecek, son anda tık telsiz ücreti kesiliyor, bakiye yetersiz kalıyor ve yeniden para yüklemek zorunda kalıyorum. Hemen para yüklemezseniz, içerideki paranız tarifedışı ücretlendirmelerden dolayı hemen yok oluyor.

Ayrıca 6 TL kadar içeri girebiliyorsunuz. Yani bakiyeniz -6 TL'ye düşebiliyor. Kota aşımının da, bu uygulamanın da Call Center'dan iptal edilebilmesi gerekiyor. Hatta iki uygulamanın Online Self Servis ve Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan iptal edilebilmesi daha iyi olur.

Doğru düzgün bir mobil siteleri bile yok. Hybrid masaüstü siteleri bile doğru düzgün değil.

Vodafone Yanımda uygulaması ise, epeyce sorunlu bir uygulama. Düzeltilmesi durumunda ise, çok faydalı olacak bir uygulama. Bu uygulamaya gereken önem verilmelidir.

Ayrıca bu uygulamanın yüklenmesi durumunda söz verdikleri 2GB'ı da vermiyorlar.

Call Center'da çalışan bayan yetkililer ise, ne yazık ki yeterli eğitime sahip değiller. Bayanları daha farklı bir eğitimden geçirmeleri gerekiyor.

Diğer taraftan Call Center Aramaları da ücretsiz olmalıdır.

Bunların hepsini geribildirim olarak Vodafone'a gönderdim.

Ama en cazip kampanyalar Vodafone'dan çıktığı gerçeğini de kabul etmek gerekiyor.

Vodafone gibi bir dünya şirketinde bu tür problemlerin olmasını aklım almıyor.

Hayretler içinde kaldığım bir durum sözkonusu!

Bu yazıyı da bir geribildirim olarak kendilerine gönderiyorum.

Müşteri memnuniyeti açısından tüm sorunların çözülmesi dileğiyle...

Cleverman

O kadar güzel anlatmışsınız ki

Ben bilgisayar mühendisiyim ve size net olarak söylüyorum bunların hepsi kasıtlı dolandırıcılık. Yani bunlar sistem hatası değil. Sistemler kasıtlı olarak bu şekilde kodlanmış.

bunlardan elde ettikleri haksız kazançlar ile demek ki bu şekilde tarifeler yapıyorlar!

OverClocK1ng
26-03-2016, 04:35   |  #4  
OverClocK1ng avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
52 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Valla kusura bakmayın ama, şimdi bana "Avea çekmiyor, şöyle böyle" diyeceksiniz ama yine de çok az yerde çekmiyor.
Üstelik ben İstanbul'da değilim ve Kuşadası çevresinde de performansı gayet iyi.
25 liraya ne alıyorsunuz? 500 Dakika , 1000 Mesaj ve 2 GB İnternet.
Nedir bu kontörlü ısrarı ki?

Avea'da (Türk Telekom) artık hangisini derseniz, Yeni Yıl Tarifesi diye bir şey var.
Ben şu anda 1000 Dakika, 1000 Mesaj ve 8 GB İnternet'li olanı kullanıyorum. Ayda 32 lira.

Bunun 1000 Dakika, 1000 Mesaj + 6 GB İnternet'li olanı ise ayda 24.5 lira.

Siz 500 dakika ve 2 GB İnternet için 25 lira ödeyeceğim diye bir sürü para kaptırıyor ve aylığı 35-40 liraya getiriyorsunuz.

Gidin Türk Telekom'a, geçin Yeni Yıl 6 GB a. 4.5G geldikten sonra İnternet çekim güçleri artacak.
Ayrıca Avea, Türk Telekom ile birleştiği için baz istasyonları da artık daha da artacak.

Son Düzenleme: OverClocK1ng ~ 26 Mart 2016 04:37
MonsterMMORPG
26-03-2016, 14:28   |  #5  
MonsterMMORPG avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011
Alıntı: cleverman  
Evet, Vodafone'da ne yazık ki bir başı bozukluk var. Ayrıca çok fazla "Wanton Aggression" sözkonusu!

Kotayı 1.5 MB aştığım için benden de 12.5 TL kestiler. Ben de durumu Vodafone'a bildirdim ama hala bir cevap yok.

Aşımın tamamen engellenmesi için yakında Vodafone'u arayacağım. Böylece kota dolduğu anda 3G hattı otomatik olarak kapanacaktır diye düşünüyorum.

Diğer taraftan Vodafone'un internet sitesinden hızlı ödeme ile para yüklemek neredeyse imkansız.

Hızlı Ödeme Sistemi çalışmıyor.

Diğer taraftan para yükleme miktarları da sorunlu. Bazen çok cüzi bir rakam yüklemem gerekiyor ama listedekilerden birini seçmek zorunda kalıyorum. İstediğim miktarı hesabıma yatırabilmeliyim.

Diğer taraftan bir telsiz ücreti kesilmesi durumu var. Hesapta para var, tarife yenilenecek, son anda tık telsiz ücreti kesiliyor, bakiye yetersiz kalıyor ve yeniden para yüklemek zorunda kalıyorum. Hemen para yüklemezseniz, içerideki paranız tarifedışı ücretlendirmelerden dolayı hemen yok oluyor.

Ayrıca 6 TL kadar içeri girebiliyorsunuz. Yani bakiyeniz -6 TL'ye düşebiliyor. Kota aşımının da, bu uygulamanın da Call Center'dan iptal edilebilmesi gerekiyor. Hatta iki uygulamanın Online Self Servis ve Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan iptal edilebilmesi daha iyi olur.

Doğru düzgün bir mobil siteleri bile yok. Hybrid masaüstü siteleri bile doğru düzgün değil.

Vodafone Yanımda uygulaması ise, epeyce sorunlu bir uygulama. Düzeltilmesi durumunda ise, çok faydalı olacak bir uygulama. Bu uygulamaya gereken önem verilmelidir.

Ayrıca bu uygulamanın yüklenmesi durumunda söz verdikleri 2GB'ı da vermiyorlar.

Call Center'da çalışan bayan yetkililer ise, ne yazık ki yeterli eğitime sahip değiller. Bayanları daha farklı bir eğitimden geçirmeleri gerekiyor.

Diğer taraftan Call Center Aramaları da ücretsiz olmalıdır.

Bunların hepsini geribildirim olarak Vodafone'a gönderdim.

Ama en cazip kampanyalar Vodafone'dan çıktığı gerçeğini de kabul etmek gerekiyor.

Vodafone gibi bir dünya şirketinde bu tür problemlerin olmasını aklım almıyor.

Hayretler içinde kaldığım bir durum sözkonusu!

Bu yazıyı da bir geribildirim olarak kendilerine gönderiyorum.

Müşteri memnuniyeti açısından tüm sorunların çözülmesi dileğiyle...

Cleverman

Alıntı: OverClocK1ng  
Valla kusura bakmayın ama, şimdi bana "Avea çekmiyor, şöyle böyle" diyeceksiniz ama yine de çok az yerde çekmiyor.
Üstelik ben İstanbul'da değilim ve Kuşadası çevresinde de performansı gayet iyi.
25 liraya ne alıyorsunuz? 500 Dakika , 1000 Mesaj ve 2 GB İnternet.
Nedir bu kontörlü ısrarı ki?

Avea'da (Türk Telekom) artık hangisini derseniz, Yeni Yıl Tarifesi diye bir şey var.
Ben şu anda 1000 Dakika, 1000 Mesaj ve 8 GB İnternet'li olanı kullanıyorum. Ayda 32 lira.

Bunun 1000 Dakika, 1000 Mesaj + 6 GB İnternet'li olanı ise ayda 24.5 lira.

Siz 500 dakika ve 2 GB İnternet için 25 lira ödeyeceğim diye bir sürü para kaptırıyor ve aylığı 35-40 liraya getiriyorsunuz.

Gidin Türk Telekom'a, geçin Yeni Yıl 6 GB a. 4.5G geldikten sonra İnternet çekim güçleri artacak.
Ayrıca Avea, Türk Telekom ile birleştiği için baz istasyonları da artık daha da artacak.

ben avea dan geçtim vodafone a

vodafone kesinlikle daha iyi çekiyordu anadolu da (internet bakımından)

örneğin malatya doğanşehir

RobLil
30-11-2020, 15:28   |  #6  
RobLil avatarı
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
0 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2020

Çocuklar, neden çevrimiçi para kazanmaya başlamıyorsunuz? Bu fairspin sitesinde dikkatinizi çekmeye çalışmanızı öneririm, çünkü şimdi sürekli olarak iyi bir kar elde ettiğiniz iyi bir çevrimiçi Casino bulmayı başardım, deneyin ve eminim ki benim gibi kullanmaktan mutluluk duyacaksınız. blockchain teknolojisi ile korunmaktadır, bu yüzden endişelenecek bir şey yok.

seto__
30-11-2020, 17:39   |  #7  
seto__ avatarı
Yönetici
Teşekkür Sayısı: 41
866 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Ben Turkcell kullanıyorum, orada da benzzer şekilde örnek olarak iinternet paketi bitince 24 liraya 1 GB internet yükülyor sormadan otomatik olarak. Bu işlemi ise iptal edemiyorsunuz. Aylık belirli bir ücret ödeyerek aşım sonrası internet yüklenmesini engelleyebiliyorsunuz. O da internetin yarısı kadar falan :D Yani her ticari firmada olduğu gibi telekomünikasyon firmarları da para peşinde. Abonelik sözleşmenizi dikkatlice inceleyerek konuyla ilgili detayı inceleyebilirisniz, çünkü böyle bir şeyi baştan kabul etmiş olma ihtimaliniz var ki bu durumda firmaya bulunduğunuz şikayetler de pek anlam ifade etmeyecektir.