WD Green hdd rpm sorunu

Anethema
29-06-2011, 23:32   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

 

beyler priform speccy programıyla baktım hdd 5400 rpm görünüyor bi program daha vardı onunlada baktım 7200 görünüyordu.web sitesinde de açıklama yok rpm ile ilgili. satan adam da 7200 demişti. hdd wd green wd500AADS.eğer 7200 değilse geri götürücem.vatan bilgisayardan aldım.bakalım ne olacak

ekran kartı
29-06-2011, 23:39   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

AIDA64 programıyla da bakar mısınız?

Anethema
09-07-2011, 19:24   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

dönüş hızı ve önbelleği ne diye geçer aıda64 te?

Kapalı Hesap (91855)
23-07-2011, 13:50   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 27
2,006 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

green serisinde intellipower denen bi teknoloji kullanılıyo
bu demek oluyor ki harddiskin durumuna göre deviri değişiyo ama aralığını tam bilmiyorum eminim ki wd 'de bu aralığı bilmiyordur
bazı kullanıcılar bunun 5400 ~ 5900 olduğunu söylüyo ama bu bilginin garantisini veremem