Win7 32bit'i 64bit'e yükseltme ???

Zaym1n
22-06-2011, 17:18   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
496 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

 

selam arkadaşlar


ben yaklaşık 7-8 ay önce yeni pc aldım toplama ve 2gb ram almıştım 2-3 ay önce 2gb ram daha aldım 4gb ram oldu ama doğal olarak sadece 3.25gb kullanılabilir yazıyo işte 2-3 aydır böyle kullandım şimdi bazı oyunlar 64-bit işletim sistemi olmadan very high grafiklerde çalıştırmıyo oyunu yakında crysis 2 de böyle olacak dx11 desteği gelince bende 64bit win7 ultimate dvd si var yanlız şöyle bi derdim var benim format atıp 0 dan 64bit kurmak istemiyorum c:\ deki tüm dosyalar gidecek oyun saveleri dahil bunları d:\ ye atıp format atsam ya da bi flash disk e atsam format sonrası tekrar dosyaları yerine yüklesem problemsiz bi şekilde çalışırlarmı ayrıca c:\ üzerine kurulu sürüyle program var bunları tekrar tek tek yüklemek istemiyorum basit bi yöntemi yokmu ya da yükseltme gibi bişey yapılamazmı yani format atmadan sadece kurulumla yükseltemezmiyiz 64bit'e ?

Recebow
22-06-2011, 17:30   |  #2  
Recebow avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
550 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Maalesef temiz format atmak zorundasınız .Başka çözümü yok.

Son Düzenleme: Recebow ~ 22 Haziran 2011 17:39
melen
22-06-2011, 18:18   |  #3  
melen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,647 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Evet olur. Çünkü ben, IDM, Crysis2 ve Aurora (Firefox) tarayıcısını o şekilde yaptım, onları D:/> ye kurdum, Win 7989 formatı attım ve şu anda hepsi tıkır tıkır çalışıyor.

Zaym1n
22-06-2011, 19:46   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
496 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007
Alıntı: HP-Tubos Melen  
Evet olur. Çünkü ben, IDM, Crysis2 ve Aurora (Firefox) tarayıcısını o şekilde yaptım, onları D:/> ye kurdum, Win 7989 formatı attım ve şu anda hepsi tıkır tıkır çalışıyor.
hmm bana biraz yardımcı olurmusunuz neler yapmalıyım birde sürücüleri komple yenidenmi yükliycem ? bide crysis 2 gibi bende 3-5 tane orjinal oyun var bunların saveleri gibi bazı dosyaları c:\ de bunları d ye atıp tekrar eski yerine koysam bile kayıt defterinde eskisi gibi kayıt olmıycak update yaparken oyunlarda problem çıkartır bunu nasıl çözücem ?

melen
22-06-2011, 19:56   |  #5  
melen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,647 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Alıntı: Zaym1n  

hmm bana biraz yardımcı olurmusunuz neler yapmalıyım birde sürücüleri komple yenidenmi yükliycem ? bide crysis 2 gibi bende 3-5 tane orjinal oyun var bunların saveleri gibi bazı dosyaları c:\ de bunları d ye atıp tekrar eski yerine koysam bile kayıt defterinde eskisi gibi kayıt olmıycak update yaparken oyunlarda problem çıkartır bunu nasıl çözücem ?
Onun saveleri genelde "C:\Users\'Kullanıcı Adınız'\Kaydedilen Oyunlar" içinde olur. Onların içindeki dosyaları D'ye attınız mı tamamdır saveler ama, yanlış yönlendirme olmasın; bu iş ciddî çünkü; bir kaç arkadaşın yorumunu daha bekleyin isterseniz çünkü yalnız bende oldu bu.Cool

Son Düzenleme: melen ~ 22 Haziran 2011 19:58
Zaym1n
22-06-2011, 20:09   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
496 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

peki zaten şu oyunlar 64 bit istemese 3.25 iyi gidiyodum ben pFF

melen
22-06-2011, 20:14   |  #7  
melen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,647 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Alıntı: Zaym1n  

peki zaten şu oyunlar 64 bit istemese 3.25 iyi gidiyodum ben
Eğer biri size x86'da 4GB RAM'le kullanabilirsiniz diyorsa, ezin geçin onu. Vereceği program Windows'un kernelini değiştirecektir ve attığınız her adım sorun olacaktır.[*<]

Son Düzenleme: melen ~ 22 Haziran 2011 20:14