Windows 10 PC Kapanmıyor :(

gavur89
16-09-2015, 00:10   |  #1  
gavur89 avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2015

 

Öncelikle Merhabalar .. Windows 7 professional dan windows 10 a geçiş yaptım fakat win.10 olduktan sonra bilgisayarı kapat diyorum yada kısayol tusuna basıyorum pc kapanmıyor. Kapanıyor gibi gözüküyor ama yeniden acılıyor  power tusuna basılı tutuyorum o sekilde kapatıyorum daha önce böyle birşey basıma gelmedi ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim lütfen.

theironman
16-09-2015, 06:43   |  #2  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

64 bitse 32 bit'e geç, temiz bir kurulum yap...

theironman bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
raziel34
16-09-2015, 06:44   |  #3  
raziel34 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 25
205 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2015

Denetim Masası > Donanım ve Ses > Güç seçenekleri sayfasına geliyoruz. Sonra soldan Güç Düğmelerinin Yapacaklarını Seçin'e tıklıyoruz. Üstte Şu Anda Kullanılmayan Ayarları Değiştir'e tıklıyoruz ve altta Kapatma Ayarları başlığı altında Hızlı Başlatmayı Aç tikini boş bırakıyoruz. Değişiklikleri Kaydet dedikten sonra sorunumuz halloluyor ;)

raziel34 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 3 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
samet61
16-09-2015, 06:45   |  #4  
samet61 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 25
243 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2015

aynı dertten muzdariptim ben de... yaklaşık 1 haftadır bilgisayarın normal yollardan kapanmama sorunuyla ilgili çok kafa patlattım. Bios'tan ekran kartlarına kadar her türlü güncelleme ve ayarı denedim olmadı. En sonunda laptopu bilgisayarcıya götürdüm. O da birçok ayarlamalar yaptı fakat çözülmedi. Sonunda bana dediği özellikle hp marka laptoplarda kurulu olan ve arka planda çalışan hp firmasına özel hp support center, hp message service vb programları windows 10 kapatamıyor bu sebeple bilgisayar da kapanmıyor. Diğer marka laptoplarda da onlara özel bu tarz uygulamalar olabilir. Biz henüz çözüm bulamadık ve belli ki bu uygulamalar için markaların windows 10 uyumlu güncelleme yayınlamaları gerekiyor.

samet61 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
bademgoz
16-09-2015, 12:11   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
353 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

windows 10 da güvenlik ve güncelleme bölümünden baştan kur kardeşim sorun bence düzelir çokta beklemezsin

bademgoz bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
theironman
16-09-2015, 13:29   |  #6  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

ee nedir sonuç? tavsiyeler işine yarar umarım= sonucu paylaş bizle...

theironman bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
gavur89
16-09-2015, 21:28   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2015

ilgilenen yardımcı olan herkeze çok teşekkür ederim raziel'in dediğini uyguladım sorun çözüldü gerçekten çok teşekkür ederim

Batuhan Balta
23-02-2016, 01:19   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2016

Sorunun kesin çözümü;

Batuhan Balta / @lordivbb / iyonbatuhan / batuhan@balta.pw

Sevgili arkadaşlar çözüm çok basit!
Sorunun kaynağı Intelin bir driverıdır.

İngilizce kaynaktan aldığım yazı;

Re: Sleep and Shutdown issues after upgrading to Windows 10

Download version 9 or 10 of the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver.
Navigate HP's Software and Driver Downloads site (() to find the latest approved driver for your model. Filter by version, selecting Microsoft Windows 8.1 on the dropdown menu. Look for the download in the "Driver-Chipset" category. If an MEI driver with a version number starting in 9 or 10 is listed, download it. [Version 9.5.24.1790 1.5M (() will work for most models.]
If an MEI driver with a version number starting in 9 or 10 is NOT listed, download the appropriate driver directly from Intel ((). [Version 9.5.24.1790 1.5M (() will work for most models.]
Download the Windows 10 "Show or Hide Updates" Troubleshooter Package (().
Change the Windows Update Services setting from Automatic (Delayed Start) to Manual.
In the Control Panel, select Administrative Tools and open Services.
Scroll down to Windows Update and double-click it to bring up its properties.
Click Stop to stop the service from running.
Change the Startup Type to Manual and click OK.
Install version 9 or 10 of the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver. If you receive a dialog warning about replacing a newer version of the software, accept it.
NOTE: You do NOT need to uninstall version 11 before installing version 9 or 10. The presence of some version of the driver is required in order to "upgrade" (or in this case downgrade) it.
Run the Windows 10 "Show or Hide Updates" Troubleshooter Package and hide updates to the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver. (Doing so will block your system from automatically reinstalling or showing updates for version 11 of the driver.)
Change the Windows Update Services setting from Manual back to Automatic (Delayed Start).
Restart your computer.
Rejoice! You can finally sleep and shut down again. [?IMG]

Arkadaşlar ilk olarak https://downloadcenter.intel.com ... river-for-Intel-NUC indirip kuruyoruz.

Daha sonra Aygıt yöneticisini girip sistem aygıtlarını tıklayıp Intel Management Engine Interface i buluyoruz ve özellikler diyip sürücü numarasının 9.xxx neyse 9 la başladığına emin oluyoruz. Sorunumuz çözülmüştür!
Bilgisayarı yeniden başlatın.

Eğer sorununuz çözülmez ise Biostan kaynaklanıyordur. En son bios sürümünü kurmayı deneyin.

3 ay bu sorunu yaşadıktan sonra çözümü yabancı bir sitede buldum. =) Umarım herkesin sorununu çözer.

Batuhan Balta bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
oonuruysal
19-07-2016, 23:50   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2013

Allah razı olsun üstad :)

bora879
29-07-2016, 20:51   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Batuhan Balta, dediğin gibi Denetim Masası > Sistem Aygıtları>Intel Management Engine Interface 'nin versiyonu 7.... olduğunu farkettim.Linkini verdiğim güncellemeden sonra sürücüsürümü : 9.5.24.1790 yükseldi.Fakat bilgisayar kapanmasında sözkonusu problem devam ediyor.Biosun en güncel versiyonu zaten yüklü.Bilgisayarı kapatmak için Bilgisayarı yeniden başlat komutunu kullanmak zorunda kalıyorum.Başka bir çözümün var mı?

Son Düzenleme: bora879 ~ 29 Temmuz 2016 20:57
Peykan Tv
03-08-2016, 21:50   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

KARDEŞİM BU VİDEO İŞİNE YARAR UMARIM.

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=ccsOdhnjK70

Son Düzenleme: Peykan Tv ~ 03 Ağustos 2016 22:02
Peykan Tv
06-08-2016, 14:02   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

BU VİDEO SANIRIM YARDIMCI OLUR..
https://youtu.be/yXA5YFgfvdc

Son Düzenleme: Peykan Tv ~ 06 Ağustos 2016 14:02
yurdakylavcii
26-12-2017, 07:19   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

Aynı sorunu ben 1 yıl.kafar yaşadım yeniden başlatıyordum tam pc kapanıp.yeniden başlıycakken fişini çekiyordum. Artık gına geldi ve nasıl.düzelticem diye araştırdım ve hiçbirşey bulamadım, takinşimdiye kadar. Çocukken ablamı trollemek için virüs şalası yapıyordum,

okanakca
19-01-2018, 17:49   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Arkadaşlar sorunun net çözümünü veriyorum. Öncelikle  Intel Management Engine Interface sürücüsünün 9.xxx sürümlerinden birini yüklemeliyiz. Örneğin linkte verdiğim sürücüyü yükleyip bilgisayarınızı yeniden başlatın.

https://downloadcenter.intel.com ... river-for-Intel-NUC


Ardından aşağıda linkte verdiğim Microsoft aracını çalıştırın ve bilgisayarınızı taramasını bekleyin. Sonra tüm hataları tikleyip düzeltin.

http://download.microsoft.com/do ... /wushowhide.diagcab

Sorununuz büyük ihtimalle çözüldü.

Murat Birol
12-04-2019, 17:47   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2019

HP laptopta uzun zamandır bu sorunu yaşıyordum, kimler neler neler önerdi ama çözüm olmadı. bu yöntem ile sorundan kurtuldum, teşekkürler.

Turhost