Windows 7 CPU Aşırı Kullanımı

mynammejeff
28-04-2019, 05:29   |  #1  
mynammejeff avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2019

 

Beyler Bayanlar geçenler de bilgisayarımı oyun oynamak vs. için açtım ve oyunuma girdim oyunum aşırı derecede kasıyordu görev yöneticisini açıp baktığım da explorer.exe cpuyu %50 civarında kullanıyordu pcyi kapatıp açtığım da düzeldi 1 hafta böyle idare ettim ardından sorunu çözmeye çalıştım bir forumda explorer.exe yi görev yöneticisinden benzeşmeyi ayarlaya tıklayıp 1 CPU yu seç dedi yaptığım da explorer.exe %90 civarında kullanmaya başladı ve benzeşmeyi ayarla artık çıkmıyor ve explorer.exe yi kapattığım zaman bu sefer başka bir (Herhangi) uygulama %90 civarında kullanmaya başlıyor bunun çözümü var ise yardımcı olursanız çok sevinirim.

zombi
28-04-2019, 13:39   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 72
611 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

güncelleme varsa böyle yapabilir. bbi de virüs falan vardır. tüm işlemlşeri tıklayın. sonra da cpu yu yoran yormayan tüm uygulamalarda isim cisim de tanımadığınız uygulama varsa özellişkle karmaşık harf dizili onlar virüstür. onları tespit edip silin düzelir.

mynammejeff
28-04-2019, 16:49   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2019

Öncelikle CPU Kullanımı şöyle %90 civarında explorer.exe kullanıyor explorer.exe yi kapattıktan sonra bi kendine geliyo ardından taskhost.exe %90 civarında onu kapatıyorum taskmgr.exe (görev yönetici) kullanmaya başlıyo onu kapatığım zaman taskhost.exe tekrar açılıyo ve yine kullanmaya başlıyor

zombi
28-04-2019, 18:59   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 72
611 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

bilgisayarınızı güncelleyin. komple güncelleme bitmesini bekleyin. tüm güncellemeler yüklenince düzelebilir.