windows 7 enterprise

reyes22
06-09-2009, 10:37   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

 

windows 7 enterprise 90 günlük deneme sürümü yükledim ultimate ile aynı olduğu yazıyordu forumda fakat ilk dikkatimi çeken şey windows gömülü olan oyunlar bu sürümünde yok.. güncellemelerle türkçe dil paketi yüklenmiyorda tr dil paketi hiç mi yok yoksa bende mi açılmıyor..

OSMAN BAĞÇEVAN
06-09-2009, 12:32   |  #2  
Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,610 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

https://www.chip.com.tr/konu/wind ... -deneyin_14991.html
Not: İndireceğiniz ISO görüntü dosyası beş farklı dilde (İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Japonca) sunuluyor; fakat Windows 7 Enterprise, dil paketi desteği sunduğu için sistemin tamamını istediğiniz zaman Windows Update üzerinden Türkçeye çevirebilirsiniz.

Recep Baltaş
06-09-2009, 12:46   |  #3  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 7
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Ultimate ile aynı olsaydı ismi de aynı olurdu. Ayrıca bence Enterprise indirp kurmak  çok saçma. Rearm trick ile zaten RTM sürümünü de 90 gün kullanabiliyorsunuz ki. Üstelik yasal olarak.

ertuğhan
06-09-2009, 14:44   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
21 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

slm arkadaşlar bende dün indirdim kurdum fakat update hala di,l paketini yook
daha ne yapmalıyım ki