windows 7 özel tema yapımı ?

OSMAN BAĞÇEVAN
14-11-2009, 03:11   |  #26  
OP Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,610 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

 

kendi yaptığınız temayı, denetim masası/kişiselleştir den
seçip, sağ tıklayın ve paylaşmak üzere kaydet der iseniz ve o üsteki themes klasörüne kaydederseniz o da olur :)

Kal-El
14-11-2009, 03:24   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
816 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Kaydet diyince kaydetme yolu seçtirtmiyor, sadece isim verdirtiyor. O şekilde daha önceden kaydettiğim bir temayı silemiyorum da o yüzden sordum, eğer klasörünü bilirsek ordan silerim diye :)

OSMAN BAĞÇEVAN
14-11-2009, 03:51   |  #28  
OP Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,610 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

kaydettiğin tema yı o anda kullanıyorsan, geçerli temansa tabi silemezsin :)

Kal-El
14-11-2009, 03:58   |  #29  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
816 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Hayır mesela ben kendim 3 tema kaydettim. Kullanmadığım diğer 2 temayı silmek istiyorum. Ama Kişiselleştirme menüsünde öyle bir seçenek yok işte. Onu demek istedim.

OSMAN BAĞÇEVAN
14-11-2009, 06:04   |  #30  
OP Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,610 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

arkadaşım sen yine benle dalga geçiyorsun :D :D
bir resim koyabilir misin , iyice anlayım şu durumu ?

Kal-El
14-11-2009, 10:20   |  #31  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
816 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Off tamam ya tamam buldum. :) Üzerine sağ tıklayınca "Sil" çıkıyormuş. Hey Allahım, dün gece kafa basmamış bende :D

S.W.A.T
24-11-2009, 22:51   |  #32  
S.W.A.T avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,872 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Paylaşım İçin Teşekkürler Kardeşim

Kal-El
13-12-2009, 19:46   |  #33  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
816 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

http://warulez.deviantart.com/ar ... Windows-7-116626393

Arkadaşlar bu temadaki saydam görünümü nasıl elde ederim? Hangi renkte olur ki bu böyle?

Kapalı Hesap (135391)
17-01-2010, 14:46   |  #34  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
2,758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Saol Osman Abi

OSMAN BAĞÇEVAN
20-01-2010, 22:19   |  #35  
OP Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,610 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: Kal-El  
http://warulez.deviantart.com/ar ... Windows-7-116626393

Arkadaşlar bu temadaki saydam görünümü nasıl elde ederim? Hangi renkte olur ki bu böyle?

bildiğim kadarıyla ingilizce biliyorsun(az/çok :))..Linki de görüyorsun, o zaman ne soruyorsun :)

Orada download a basarsan indirirsin temayı..Aşağıda da simgeleri,explorer, duvar kağıdı var..İndir , indir dene yani , anlatılmış tek şey indirmek..<

ersinbakar
21-03-2010, 02:45   |  #36  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,253 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

paylaşım için teşekkürler

lordtaxi
17-06-2010, 14:53   |  #37  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Arkadaşlar win7 kullanıorum fakat her oyunu çalıştırmaması beni üzüyor. Temalarıda inernetten bol bol indirom =)

lordtaxi
17-06-2010, 14:55   |  #38  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: Kal-El  
http://warulez.deviantart.com/ar ... Windows-7-116626393

Arkadaşlar bu temadaki saydam görünümü nasıl elde ederim? Hangi renkte olur ki bu böyle?

Bu temadaki renge göre değişir siyahsa siyah yap altındada renk yoğunluğu var onuda minimuma indir
yardımcı olabildiysem sevinirim :)

black_king
23-06-2010, 22:48   |  #39  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Süper bilgi Teşekkür ederim kendiminkini yapıp paylaşabilirim belki :D

CanTR
23-07-2010, 18:59   |  #40  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Teşekkürler Dostum, güzel paylaşım.

armonik
17-08-2010, 23:52   |  #41  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

benim windows 7 ama home basic bende de yok sanırım?:S

CanTR
27-08-2010, 22:57   |  #42  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

O özellik sadece Starter'de olmaz, home basic'de olur...

Onuralp Yılmaz
29-08-2010, 12:04   |  #43  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
922 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Güzel paylaşım. Teşekkürler

Pesimist66
17-09-2011, 22:16   |  #44  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

windows startere oluyormu ? çünkühiçbir şey yapılmıyor bilgisayarda !!!

Turhost