Windows 7 sp1 paketi +7225 bilgiler..

kerimcem
01-06-2009, 21:52   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

 

7225 RTM YE GİDEN YOLDA İLERYEN Bİ SÜRÜM VE SP1 PAKETİ İÇERMEKTE...


sürümlerin yapılım adımları..
6.1.7137.0.winmain.090521-1745 - build leaked to web
6.1.7138.0.winmain.090522-xxxx
6.1.7139.0.winmain.090526-xxxx
6.1.7140.0.winmain.090527-xxxx
6.1.7141.0.winmain.090528-xxxx
6.1.7225.0.winmain.090529-#1093;#1093;#1093;#1093; - actual build in winmain branch, other build is FAKE!

Service Pack winmain_sp branch:
6.1.7141.0.winmain_sp.090528-xxxx
6.1.7225.0.winmain_sp.090529-#1093;#1093;#1093;#1093; - actual build in winmain_sp branch

Service Pack winmain_win7ids_sp branch:
6.1.7138.0.winmain_win7ids_sp.090523-2200
6.1.7139.0.winmain_win7ids_sp.090526-xxxx
6.1.7140.0.winmain_win7ids_sp.090527-xxxx
6.1.7141.0.winmain_win7ids_sp-090528-xxxx
6.1.7200.0.winmain_win7ids_sp.090529-xxxx - actual build


EVET WİNDOWS 7 SP1 PAKETİ ORTAYA ÇIKTI BU SAYEDE 7100 KULLANICILARI 7200 E SP1 PAKETİYLE TERFİ EDİCEKLER....

Son Düzenleme: kerimcem ~ 01 Haziran 2009 22:04
uGuR.uK
01-06-2009, 22:19   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

arap saçı oldu be her taraftan sürüm fışkırıyor...

Mustafa@PC
01-06-2009, 22:20   |  #3  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
elazigli
arap saçı oldu be her taraftan sürüm fışkırıyor...
Aynen öyle ama fışkıranların %70'ı fake...

kerimcem
01-06-2009, 22:26   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Mustafa@PC
Aynen öyle ama fışkıranların %70'ı fake...
benim paylaştıklarımdan 1 tane fake çıkanı yoktur bekleyip gorun haber %100 gerçek + fotolar her haliyle gerçek

Murat_Sahin
01-06-2009, 22:28   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
223 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

umarım artık sonu gelir bu sürüm olaylarını finali çıksa yani

Mustafa@PC
01-06-2009, 22:29   |  #6  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Ben genel itibariyle konuştum ;).

Hem sende ne kadar fake sürüm veya bağlantı olduğunu enaz benim kadar biliyorsundur.

kerimcem
01-06-2009, 22:32   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Mustafa@PC
Ben genel itibariyle konuştum ;).

Hem sende ne kadar fake sürüm veya bağlantı olduğunu enaz benim kadar biliyorsundur.

biliyorum fake olanlar 7140 7154 7156 7177 öff dolu safsata....

Mustafa@PC
01-06-2009, 22:37   |  #8  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
kerimcem
biliyorum fake olanlar 7140 7154 7156 7177 öff dolu safsata....
Konuna bakınca yanlış anlamadıysam SP1 li 7225 demişsin ?

Nerden öğrendin bunu yada kaynağı ne ?

kerimcem
01-06-2009, 22:57   |  #9  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

kaynak herhalde microsoft olamaz zaten en son herşey microsoft tan oğrenilir bu microsoftun içinde çalışan elemanlardan sızan bilgilier seçili testırlar oem paartnerler gibi.....

Ciim
01-06-2009, 23:03   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
454 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
Mustafa@PC
Konuna bakınca yanlış anlamadıysam SP1 li 7225 demişsin ?

Nerden öğrendin bunu yada kaynağı ne ?

ilk resmin kaynağına bakarsak

sevenforums adlı bir site :)

muratgs52
01-06-2009, 23:49   |  #11  
muratgs52 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Bu ne ya sistem daha iskelet halinde üstüne spmi basıyolar anlamadım gitti sistem çıkmadan spsi çıkıo hiçç inandırıcı gelmiyor bana saçma xD

vieX
02-06-2009, 00:32   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
288 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Sanki windows 7 full sürümü çıkmış gibi SP' ler, yükseltici yamalar çıkıyor ne bu ya... Microsoft çok uzattı bu sürümleri

h@y@let
02-06-2009, 00:41   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
887 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Microsoft resmi olarak windows 7 ye ait iki tane sürüm yayınladı. build 7000 ve rc 7100...

Bunların dışındaki bütün sürümler sızdırılmıştır arkadaşlar. Onun için microsoft sürekli yeni sürüm çıkartıyor diye tepki göstermeniz biraz yersiz olur çünkü bu sızan sürümler bizlerin kullanması için yayınlanmış değiller. Belirli tester lara gönderilip test edilen sürümler.

Bakın 7000 sürümü betaydı microsoft tarafından yayınlandı resmi olarak. Şimdide 7100 rc olarak yayınlandı. Arada 100 adet ara sürüm var ve bunları microsoft kullanıcılar kullansın diye yayınlamadı.

Servis pack konusuna gelince de, microsoft servis paketi ile gelecek olan düzeltmeleri ve yenilikleri direk işletim sistemine ekleyebilirdi de sp ye gerek kalmadan ama servis pack olarak sisteme dahil ediyorsada bence bir sorun yok. Sizce de olmamalı çünkü önemli olan isimler entegreler değil önemli olan görsellik ve işlevselliktir.

Kısacası performansı iyi olsun sorunsuz çalışsın yeter önemli olan bu.

akicom
02-06-2009, 00:56   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
362 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Ya indirmeyin bence torrentten felan 7600 olsun indirmeyin :D:D sorunlu olma rıski büyük


DUYURU:İnternette cekoaf virüsü dolasıyomuş dkkat edinn

CEKOAF!!!!

kerimcem
02-06-2009, 01:33   |  #15  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
256 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
akicom
Ya indirmeyin bence torrentten felan 7600 olsun indirmeyin :D:D sorunlu olma rıski büyük


DUYURU:İnternette cekoaf virüsü dolasıyomuş dkkat edinn

CEKOAF!!!!

kendini bilen kullanıcı hiç bi şekilde virus yemez bu kadar korkmaznızada gerek yok hadi md5 ve sha olayını bilmiyosanız her zaman ilk düşen onaylanan iso sağlamdır...

uGuR.uK
02-06-2009, 02:14   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

valla ben normalde rc kullanıyordum ama 7137'yi daha akıcı bir performansı var diye övüyordu herkes, dayanamadım indirdim, hakkatende öyleymiş. bişeyde çıkmadı, indirmeden önce ordaki kullanıcı yorumlarını okuyun ve öyle dandik tek tük kişide olan şeylerden ziyade yüzlerce kullanıcı tarafından paylaşılan dosyalara ve yorumu bol olanlara yönelin...

mancukya
02-06-2009, 13:53   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

icinden cikacak olan virusu Kasper, Nod32 vs vs zaten bulamiyor adamlar aciklama yaptilar bunun icin ha tek yolu vardir trafigi kontrol etmek.
Herhangi bir botnet agina baglamis olabilirler oda demek degildirki sürekli veri alisverisi yapiyor ona bile her zaman emin olamazsiniz.
Bunlar virus falan yerlestirmiyr Rootkit yerlestiriyorlar bildigim kadariylaki bunlari zaten ne tanimasi ne temizlemesi hicde basit degil zaten Antilerin hepsi es geciyor onlari.
Bunlari taramak icin rootkit yazilimlari var ama okadar karisik ve zorki anlamasi zaten tarama sonunda es geciyorsun mecbur.
Paketler parali Technet üyelerine yollanan temiz sürümde olabilir ama hic bir zaman acaba sorusu ortadan kalkmaz ayrica yeni cikmis sisteme zararli yazilimi ekliyebilen kisilerin yazilimi öyle antiy, malware, spy programlari zaten göremez.
Son olarakta Microsoft aciklama yaparken hep uyariyor bu konuda ama kendi hatalarida kendi serverlerine fazla yük vermemek icin Torrentlere bazi cikaracaklari paketleri kendileri sunabilir.
Ayrica orda md5 vs vs olaylarida trastir o sadece dosya paylasimi sirasinda baska bir zararli yazilim varmi yokmu dosya ile oynama yapiliyormu paylasim sirasinda onu gösterir ve kontrol eder ama paylasimdan önce oynanmis bir pakette hic bir sorun ve korumasi olmaz.

sereseresere
02-06-2009, 13:55   |  #18  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
muratgs52
Bu ne ya sistem daha iskelet halinde üstüne spmi basıyolar anlamadım gitti sistem çıkmadan spsi çıkıo hiçç inandırıcı gelmiyor bana saçma
aynen

PESSIMIST
02-06-2009, 20:27   |  #19  
PESSIMIST avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
258 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
elazigli
valla ben normalde rc kullanıyordum ama 7137'yi daha akıcı bir performansı var diye övüyordu herkes, dayanamadım indirdim, hakkatende öyleymiş. bişeyde çıkmadı, indirmeden önce ordaki kullanıcı yorumlarını okuyun ve öyle dandik tek tük kişide olan şeylerden ziyade yüzlerce kullanıcı tarafından paylaşılan dosyalara ve yorumu bol olanlara yönelin...
ne gereği var? rc kullanıp kendini sağlama almak varken ne gereği var ki bunların? Mesak için bende indirdim virüslü olduğunu düşünmüyorum ama rc sürümünü kullanıyorum. tek tük değişiklik için uğraşmaya değmez. Hem bir çok programın artık windows 7 rc ile uyumlu sürümleri çıktı. 7137de çalışacağı ne malum?

Son Düzenleme: PESSIMIST ~ 02 Haziran 2009 20:28
uGuR.uK
02-06-2009, 21:51   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
PESSIMIST
ne gereği var? rc kullanıp kendini sağlama almak varken ne gereği var ki bunların? Mesak için bende indirdim virüslü olduğunu düşünmüyorum ama rc sürümünü kullanıyorum. tek tük değişiklik için uğraşmaya değmez. Hem bir çok programın artık windows 7 rc ile uyumlu sürümleri çıktı. 7137de çalışacağı ne malum?
çalışıyor hepsi, sorun yok o açıdan. ayrıca bende aynı fikirdeydim senle önceden, ancak nette bu sürümün gözle görülür bi performans ve stabilite artışı yaptığını okudum heryerde. sürekli haberleri takip ettikçe karşıma çıkmaya başladı, boş bi anda koydum indi şimdi çatır çatır çalışıyor... ha bu demek değilki artık her sürümü indircem, bu gider bana artık.

mancukya
03-06-2009, 01:18   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

7137 cektim sadece meraktan ama hiz bakimindan hic bir fark yok bence bir kac ufak sey eklenmis ama konusuldugu gibi eskiyi kaldirip yeni kurmaya degecek bir seyini görmedim

uGuR.uK
03-06-2009, 01:43   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
mancukya
7137 cektim sadece meraktan ama hiz bakimindan hic bir fark yok bence bir kac ufak sey eklenmis ama konusuldugu gibi eskiyi kaldirip yeni kurmaya degecek bir seyini gö
eskiyi kaldırmana gerek olduğunu kim söyledi ki? yeni indirilen build'leri hiç dvdye bile yazmaya gerek yok, arşivdeki dosyaları bilgisayarda herhangi bir yere çıkartıp ordan kurulumu çalıştır ve yükleme seçeneklerinden "yükseltme"yi seçip ilerle...

osmanhasimcan
08-06-2009, 20:07   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
131 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

7201 rc2 yi test edicem bakalım nasıl 7201 buildde sp1 sanırım yok değilmi?
sp1 7225 ilemi geliyor acaba?

Mustafa Akın
08-06-2009, 20:34   |  #24  
Mustafa Akın avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,239 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

Daha beta aşamasındaki sisteme Service Pack yapılmaz ki yani!
Service Pack= Uzun bir süre boyunca birikmiş güncellemeleri içerir. O kadar!

osmanhasimcan
08-06-2009, 21:40   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
131 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

bunun betası falan kalmadı artık bu sürümler final sürümü sayılır çünkü bi kaç küçük detaydan başka değişiklikler yaşanmayacak vista sanırım bu kulvarın epey dışında kalacağa benzer microsoft gerçekten çok akıllı bi iş yaptı vistadan alamadığı müşteri memnuniyetini win7 ile almak istiyor yeni işletim sistemleri yeni bilgisayarlarda satışa sunulması ayrıca windows için +kazanç olacak