Windows 7 ye Geçmelimiyim ?

baturhakan
19-08-2010, 16:39   |  #1  
baturhakan avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Şuanki işletim sistemim Windows XP,
Sistem özellikleri:
Pentium 4 3.0 Ghz.
2 gb 533 mhz ram
Nvidia GTS 250-512 mb-256 bit.
160 gb HDD.
Windows 7 yüklersem Xp den daha çok verim alabilirmiyim?Yoksa XP ile devammı etmeliyim?
Win 7 yüklersem oyunlarda filan ne gibi sorunlarım olur donma,kasma,vs..
Yardımcı olursanız sevinirim..Şimdiden teşekkürler..

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 19 Ağustos 2010 16:51
ADEM-KAYA
19-08-2010, 16:41   |  #2  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Geç bile kalmışsın.Windows 7 kur tabi ki.
Çok hızlı olacak sistemin.

SüRmenaJ KaOSs
19-08-2010, 16:52   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,907 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

windows 7 home basic kurmalısın yada pro.

SüRmenaJ KaOSs
19-08-2010, 16:55   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,907 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: ADEM-KAYA  
Geç bile kalmışsın.Windows 7 kur tabi ki.
Çok hızlı olacak sistemin.
yaa yaa Beğendim

layra41
19-08-2010, 17:01   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
725 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

kur

LooneLyTunes
19-08-2010, 17:14   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
343 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Windows 7 Vaktin Gelmişte Geçiyor Senin Hemen Kur Sorun Yaşamazsın (:

Soru Altında Soru Açma Görüntü Kirliliği Oluyor Lütfen.

özkan_oktay
19-08-2010, 17:14   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,356 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Birde soruyosun geçiyim mi geçmiyim mi diye (:

Son Düzenleme: özkan_oktay ~ 19 Ağustos 2010 17:15
-R8-
19-08-2010, 17:42   |  #8  
-R8- avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
446 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Ultimate yükle ;)

şafak89
19-08-2010, 18:08   |  #9  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,523 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

sana öneri home preium yükle ;)

MertBJK1903
19-08-2010, 18:10   |  #10  
MertBJK1903 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,020 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

ultimate 32 bit

Kapalı Hesap (128169)
19-08-2010, 18:17   |  #11  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 40
2,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

benim sistemim senden daha iyiydi ve bu sıkıntıyı çektim.ama geçtim.müthiş bir performas yakalayabilirsin.bence geç.renkler daha uyumlu ve net.oyunlardada bunu görebilirsin.windows 7 nin performansı hiçbişeye benzemez

Atilla Sarıtaş
19-08-2010, 22:44   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Windows 7 Home Premium x86 kullanıyorum. Sistem neredeyse seninkiyle aynı. Ram 1.5 GB ve ekran kartı seninkinden çok daha vasat. (Profilimde görebilirsin :) )

baturhakan
20-08-2010, 00:00   |  #13  
baturhakan avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Öneriler için teşekkür ederim.En kısa zamanda Win 7 ye geçeceğim.

Kapalı Hesap (128169)
20-08-2010, 00:04   |  #14  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 40
2,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

geç tabi.bende geç kaldım.sende benden daha geç kaldın.bende home premium kullanıyorum(x86) çok rahatım.bide hd temalara falan var süper yani ;) kaçırma yükle hemen bi home premium

Cem1995
20-08-2010, 13:14   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
299 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

ultimate yükle home premium yükle pro yükle diyosunuz ne farkları var pardon da 3-5 ekten program veriyorlar al yeni sürüm sana , kendiniz ne isterseniz yükleyin görselliğe önem veriyorsanız Home Premium yeter de artar.

Atilla Sarıtaş
20-08-2010, 15:07   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Performanslı ama görsellikten uzak bi sistem için Home Basic.
Performans ve görselliği bi arada isteyenlere Home Premium.
Performans, görsellik ve ekstralar için Professional.
Sistemim iyi hepsinden karışık olsun abi dersen Ultimate.

Tabi yazdıklarım sisteme göre değişir. Tutup Celeron'a yükleyip performans aramayın.

SüRmenaJ KaOSs
30-08-2010, 05:37   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,907 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

celeronada yükelnirki ne olacak daha açılmadan geri kapanır birde onu yüklemesi 1gün sürer heralde benmknde 1saat civarı sürmüştü :D