Windows 7'yi DVD'ye Yazma ?

HPQ-User
26-01-2009, 18:21   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 28
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

ANIL sormuş:
Merhaba Arkadaşlar Ben Microsoft'un  Sitesinden Windows 7'yi İndiriyorum. Windows 7 Pc'me İndiğinde Bunu Direk Kalıp Olarak Nero'da Yada Başka Bir Program ile Dvd'ye Yazıcakmıyım. Yoksa Yazmadan önce Kalıp İsmi Felan Değiştiricekmiyim ? Yada Başka Bir Şey Yapıcakmıyım ? Yardımlarını Bekliyorum. :)

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Diğer
Sistem Özellikleri:
?

İnternet Tarayıcı: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/1.0.154.43 Safari/525.19

Banned
26-01-2009, 18:25   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 21
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Sistemde nero kurulu ise inen isoyu direk tıklayıp yazdırın ekstra işleme gerek yok.

waybe
26-01-2009, 19:01   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,376 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

sisteminde nero veya benzeri iso yazdırma programı varsa iso kalıbıda tıkla ve dvd yi tak yazdır sonrada win7 yi kura bilirsin

soulmy
26-01-2009, 19:07   |  #4  
soulmy avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,939 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Neroyu aç. Orada "kalıbı diske" yazdır de. iso dosyasını göster. Sonrası basit zaten.

_cypher_
26-01-2009, 19:38   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,389 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

yazdırırken en düşük hızı sec ki dvd nin omru uzun olsun okuma hatası felan weripte sistemi acılmaz halde bırakmasın Gülümseme

artur80
11-02-2010, 14:33   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Merhaba
Bilgisayarımı 2 Gün Önce Aldım Hardiskki 640 Gb Olduğundan Bunu 3 Parça Olarak Yükleme İşlemmini Yeniden Yapmak İstiyorum. Ama Pc Alırken Wİn7 Lisans DVDsi Kolisinden Çıkmadı Bunla İlgili Olarak Kurtarma DVD Yani Win7 DVD Nasıl Oluşturabilirim FAbraka Ayarlarına Nasıl Getirebilirim Acil Yardım.
 
 
TJ75 CORE I5 430M 2.26 GHZ-6144MB-640GB-DVDRW-15,6''-1024MB HD5650-BT-CAM-W7PRE
Özellikler 
İşlemci Teknolojisi Intel Core İ5
İşlemci Hızı 2.26 GHz
İşlemci Numarası 430M
İşlemci Ön Bellek 3 MB
Hafıza (RAM) Kapasitesi 6 GB
Sabit Disk Kapasitesi 640 GB
İşlemci Markası INTEL
Ekran Kartı Hafızası 1024 Mb
VGA Chipset Markası ATI
VGA Chipset Modeli HD5650
Ekran Boyu(inch) 15.6"
Monitör Tipi WXGA
Maksimum Çözünürlük 1366 x 768
Optik Sürücü DVD±RW Dual
Mobil Özellikler BlueTooth, Kart Okuyucu, Wireless, Kamera
İşletim Sistemi Win 7 Home Premium Tr
Ağırlık 2.8 KG
Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza
 
 

Sefa Adak
11-02-2010, 16:37   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,824 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Download ettiginiz zaten Image dosyasıdır.Onu Nero gibi bi programla DVD'ye kalıp şeklinde yazdırmalısınız.Sonra PC'yi CD'den Boot ederseniz kuruluma baslayacaktır.