Windows 8den windows 7 ye geçiş hatası

sabriemirbircan
01-06-2014, 21:25   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

 

Windows 8 den windows 7 ye dönmek istiyorum bunun için  uefı yi pasif hale getirmek gerekiyomus  ama ne bios ta nede bilgisyarın genel ayarlarında UEFI yok napıcam bilmiyorum ve windows 7 yüklemeye kalktıgımda şöyle bi hata alıyorum

http://img495.yukle.tc/image.php ... 5635945485021_n.jpg

padisah
01-06-2014, 21:27   |  #2  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

http://7.enpedi.com/2012/12/wind ... -temiz-kurulum.html

sabriemirbircan
01-06-2014, 21:29   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

Benim bilgisayarım amd UEFI nerden bulucam peki ?

mehmet_93
01-06-2014, 21:37   |  #4  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Kardeş format a windows un açıkken başladığından böyle bir hata almışssın gibi geldi bana.Sanırım direk bilgisayarımdan setup u açıp kurmaya çalışmıssın. windowsu dvd veya flash a atıp boot ekranında ilk olarak attıgın birimden boot seç. Sonrasında bu hatayı görmemen lazım. (veya arkadaşın anlattıgı benim bile anlamadıgım karısık şeyleri okuyabilirsin :)

padisah
01-06-2014, 21:38   |  #5  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Üstte ki bağlantıda yazanları okuyun.

sabriemirbircan
01-06-2014, 21:53   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

Flasbellekten atıyorum formatı okudum kardeşim ama anlamadım bişey

padisah
01-06-2014, 21:56   |  #7  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Orada yazanları uygulamalısın.
Tabi bios un konuda yazdığın gibi uefi ise.
Kullandığın Windows yükleme dosyasında sorun olabilir.

mehmet_93
01-06-2014, 22:00   |  #8  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Kardeş aklıma takıldı flasın içine girip setup u mu açtın ? Yoksa boot menüsünden flası seçip mi gldin o ekrana ?

sabriemirbircan
01-06-2014, 22:09   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

okadar cahiil değilim tabikide kapatıp F8 den atıyorum :D

mehmet_93
01-06-2014, 22:14   |  #10  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

O zaman arkadaşın dediklerini oku Dil çıkarıyor  setupdan başlamış olsan basit bi hata olacaktı çözüverecektik Kahkaha

sabriemirbircan
01-06-2014, 22:20   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

Yeni bi win7 indiriyorum çünki bilgisayarın UEFI ile bi alakası yok :D

mustafa2116
01-06-2014, 23:42   |  #12  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Anladığım kadarıyla hata kodu HDD özel olarak yüklenmek zorunda çünkü HDD niz kilitli.
Özel yükleme işleminde TÜM DİSKİ SİLMEK ZORUNDASINIZ (RECOVERY ALANI DAHİL) Bu disk kilidini kaldıracak ve yeni disk oluşturmanızı sağlayacaktır.