Windows mağzasından uygulama alacağım????

Ahmet Serdar
01-08-2013, 22:01   |  #1  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

 

arkadaşlar Windows mağzasından uygulama alacağım ama kredi kartı bilgileri istiyor vereyimmi bilgileri bi tehlikesi yoktur herhalde.

Son Düzenleme: Ahmet Serdar ~ 01 Ağustos 2013 22:04
quiescence
01-08-2013, 22:08   |  #2  
quiescence avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 51
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2011

yok... Microsoft'a güvenebilirsin...

Ahmet Serdar
01-08-2013, 22:09   |  #3  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Yani bir sorun çıkmaz herhalde ben daha önce internetten alışveriş yapmadım da şimdi içimde bir korku var :)

Son Düzenleme: Ahmet Serdar ~ 01 Ağustos 2013 22:09
okankurubas
01-08-2013, 22:32   |  #4  
okankurubas avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 118
1,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

Dostum mantıklı düşünürsek Microsoft gibi büyük bir şirket dolandırıcılık yapsa bu zamana kader gelemez itibar kaybederdi yani korkma bir sıkıntı çıkmaz.

gcb1903
02-08-2013, 00:32   |  #5  
gcb1903 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 91
1,688 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

microsoft yapmaz ama senin bilgiyarında trojan falan vardır bilgilerini alır birileri önce bilgisayırının güvenliğini sağlamalısın.

ultimate_ms
02-08-2013, 03:07   |  #6  
ultimate_ms avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 21
357 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

MS Problem çıkarmaz ama bilgisayarında virüs var mı cracklimi (crack lerin içinde genelde virüs oluyor kimse tavsiye etmiyor)

padisah
02-08-2013, 03:20   |  #7  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: ultimate_ms  
MS Problem çıkarmaz ama bilgisayarında virüs var mı cracklimi (crack lerin içinde genelde virüs oluyor kimse tavsiye etmiyor)
 Genelde değil crackların kendisi zararlı(virüs, trojan, malware, vb.) dır. Kimse karşılıksız sana böyle bir iyilik(!) yapıp paralı bir programı ücretsiz kullanmanın sağlamaz.

Alacağı karşılık kişisel bilgilerin ve bilgisayarının bir bot net ağına dahil edilmesidir.

Ahmet Serdar
02-08-2013, 10:58   |  #8  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Yani önce bir virüs taraması yapayım (genel detaylı) ? Ve ben bunu bilgisayarcıya götürdüm format attı temizledi falan sonra ben windows 8.1 yaptım sorun çıkmaz herhalde.

Son Düzenleme: Ahmet Serdar ~ 02 Ağustos 2013 11:00
LvvNt
02-08-2013, 14:23   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 22
387 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2012

Bir windows 8.1 daha çıkmadı yani yaptığın sürüm eğer 8.1 ise sakın bilgilerini paylaşma çünkü keylogger tarzı programlar vardır onun içinde

murat5038
02-08-2013, 17:09   |  #10  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: LvvNt  
Bir windows 8.1 daha çıkmadı yani yaptığın sürüm eğer 8.1 ise sakın bilgilerini paylaşma çünkü keylogger tarzı programlar vardır onun iç
 

Stabil kararlı sürüm çıkmadı de istersen Win8.1 önizleme çıkdı. Ayrıca 8.1 önizlemede keylooger olacak diye bişey de yok. Dosyaları le oynanmış ise normaldir.

murat5038
02-08-2013, 17:11   |  #11  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

Konu sahibi; Eğer alcağın ürün Microsoft üreticisinden çıkmadı ise şüphelerin oluşmaya başlasın. Çünkü microsoft sadece marketine ekler güvenlik testlerinden geçirilir eğer marketten ayrıp bir siteye bağlanmanı isterse ve Microsoft sitesi değilse girme bilgilerini.

Microsoftdan gerekirse destek al güvenilir mi diye.

Ahmet Serdar
02-08-2013, 17:20   |  #12  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Yo alacağım oyun microsoft un kendi sitesinden Oyun Xbox ve Microsoft studios ortaklaşa yapmış herhalde ve ya Xbox oyunu bilmiyorum ama başka siteye yönlendirmiyor.

Ahmet Serdar
02-08-2013, 17:26   |  #13  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Ben oyun ismini de vereyim: crash go course 2.49 tl pahalı değil zaten ama işte korkudan böyle bir konu açtım. Daha önce internetten alışveriş yapmadığım için.

murat5038
02-08-2013, 18:14   |  #14  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

Tamamdır güvenlidir Sorun yok.

Ahmet Serdar
02-08-2013, 20:23   |  #15  
Ahmet Serdar avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Saol :)

Connected
06-08-2013, 13:34   |  #16  
Connected avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

Magazadan cok sey aldim guvenebilirsin. Ama sonrakilere birsey sormadan cekiyor

Connected
06-08-2013, 13:35   |  #17  
Connected avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

Magazadan cok sey aldim guvenebilirsin. Ama sonrakilere birsey sormadan cekiyor