windows7 performans yardım edinn

kloster
24-05-2010, 13:59   |  #1  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

 

arkadaşlar şuan bilgisayarım xp ama windows7 yapıcam 1buçuk gb ram olcak ayda 1gb olucak  ancak xp deki düzgün çalışan oyunlar windows7 de sorun yaşatırsa sorun derken donma takılma gibi şeyler  bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

Banned
24-05-2010, 15:06   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 21
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Diğer doanımlarınızı bilmiyorum ama muhtemelen onlarda ram gibi pek yeterli değildir. Dolayısı ile sizin için xp  windows 7 ye göre daha performanslı olacaktır.

IceManF1
24-05-2010, 17:01   |  #3  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Windows 7 Upgrade Advisor yükseltma danışmanı ile sistemini Windows 7 için test edin.

Pc_-_FiXeR
24-05-2010, 21:37   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
553 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

yapmayın şu an düşük sistemler de dahi windows 7 starter xp den daha fazla performans veriyor.

sen şimdilik windows 7 starter veya basic yükle , ara ara kasmalar yaşarsın idare edersin bi zaman .

eqer diqer sistem bileşenlerinde ram in qibi düşükse windows 7 senın için ideal sayılmaz.

kloster
26-05-2010, 14:40   |  #5  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

yükseltme danışmanından yapınca her şey olumlu hiç ahtalı bişey yok yani sonuç olarak geçiyimmi windows7 ye yoksa xp kallım mı amawindows7 nini daha performanslı olduğunu sölüyorlar

mancukya
26-05-2010, 14:46   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Format atmayi biliyorsan bilmekten ziyada bu isi drivers yüklemeye kadar sonradan konu acmiycak kadar iyisen kur dene olmadi dönersin sanki parayla yaptiracaksiniz bu iside soruyorsunuz.
Burda iyi kötü demek bos makineni kur en az 3 4gün kullan karar ver.

kloster
26-05-2010, 16:59   |  #7  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

evt format atmayı biliyorum ozaman format attıktan sonramı windows7e geççim diosun kuzenleriminde aynı bilgisayr var tüm özellikleri filan aynı windows7 yüklemişler çatır çatır çalışıyor  bende çalışır diye düşünüyorum aam genede senin dediğin gibi yapçam formatla