Wireless Bağlantım Sürekli Kopup Tekrar Bağlanıyor

pEacEheLL
17-03-2014, 15:51   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

 

merhaba, evde masaüstü pc ler, laptoplar ve cep telefonları biraz fazla miktarda.. 6 kişilik bir öğrenci grubuyuz ve 4 masaüstü, 4 laptop ile bağlantı kuruyoruz.. ayrıca her kişide cep telefonu var wifi destekleyen..kablolu bağlantı problemimiz yok.. fakat wireless sürekli kopuyor.. kimlik denetim hatası oluştu diyor.. tekrar bağlanmaya çalışıyor ve tekrar aynı hata, sonra bir bakıyorsun bi kaç tekrardan sonra bağlanmış.. tam kullanırken 10 - 15 dakika içinde tekrar kopmuş.. bir kısır döngü oluştu ve bu şekilde sürekli rolantide devam ediyor.. 

zyxel p-600 series modemimiz var.. modemin 1 portuna 2 tb 'lık WD ortak alan HDD 'i bağlı.. arşiv dosyalarımızı paylaşmak için.. diğer 2 porta masaüstü pc ler bağlı.. kalan son porta da bir 8 li zyxel switch bağladık ki diğer 2 masaüstü de internet alabilsin diye.. zaten laptoplar ve telefonlar wireless kullanıyor.. 


şimdi sizlerin yardımlarını ve çözüm tavsiyelerini bekliyorum.. ilgilenen arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler..

NOT: lütfen " o modemi çöpe at yenisini al düzelir " gibisinden çözüm önermeyiniz.. takdir edersiniz ki öğrenciyiz.. haliyle acız :D he açlık mı internet mi ? tabiki internet :D  ve hatta modeme verecek parayla 2 bira 1 duzlu fıstk alıp takılmak tabiki paha biçilemez :D ama siz yinede yardım elinizi uzatırsanız desteğinizle çözüme ulaşabiliriz diye düşünüyorum.. :)

saygılar..

Son Düzenleme: pEacEheLL ~ 17 Mart 2014 15:53
0nurKavak
17-03-2014, 20:08   |  #2  
0nurKavak avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
164 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

Modeminizi resetleyin, ttnetliyseniz müşteri hizmetlerini arayarak ayarlamaları yapın.

RidvanKoral
17-03-2014, 23:31   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2014

"cmd" komut satırını yönetici olarak çalıştırıp oraya aşşağıdaki kodaları sırası ile yazıp enterlayalım teker teker ve ardından bir kez yeniden başlatıp deneyelim

Netsh winsock reset
Netsh advfirewall reset
Netsh int ip reset a.txt
Netsh winhttp reset proxy
ipconfig /flushdns

pEacEheLL
19-03-2014, 10:37   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

0nurKavak ttneti aradım fakat ayarlarda bir problem olmadığını söyledi :) 
RidvanKoral komutları denedim dostum fakat bi fark göremedim :)

0nurKavak
19-03-2014, 15:13   |  #5  
0nurKavak avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
164 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

Modeminizi fabrika ayarlarına döndürüp, modem ayarlarını ttnet müşteri hizmetlerinden yardım alarak mı yaptın, Yoksa direk ttnet'i mi aradın ?

LENO7
19-03-2014, 15:29   |  #6  
LENO7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 91
2,019 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Wifi kanalını 1 yap yada bu programa bak en az kullanılan wifi kanalı hangisiyse o kanalı ayarla. wifi şifresini değiştir, Türkçe karakterler olmasın. Birde dns ve ıp ayarlarını elle girmeyi dene. Şimdilik aklıma gelen bunlar.

Unique111
04-07-2015, 14:24   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2015

192.168.1.1 'e giriş yapıp modem arayüzünden sırasıyla ; BAKIM > HATA BULMA > DSL HATTI > DSL HAT DURUMU 'na tıklıyoruz, çıkan ekranda SNR MARGİN ( NOİSE MARGİN ) değeri 15 dB ve altında ise servis sağlayıcın ile iletişime geçerek hat değerlerinin düşük olduğunu bildir ve arıza kaydı bırak. Eğer bu değerler 15 dB ve üzeri ise modemin yazılımını aşağıda paylaştığım link 'den modemin modelini seçerek indirip güncellemeni öneririm. ftp://ftp.zyxel.com.tr/ZyXEL_URUNLERI/MODEMLER/ADSL_MODEMLER/

Son Düzenleme: Unique111 ~ 04 Temmuz 2015 23:35