Xp Yükleme Sorunu

glueee
20-11-2008, 11:07   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

 

Vistadan hiç memnun olmamamdan dolayı Xp ye geçiş yapmak istiyorum ama normal xp cdsi ve sata destekli cd ile denememe rağmen bunu başaramadım..bilgisayar yüklemenin herhangi bit yerinde kendiliğinden kapanıyor..Sabit bi yerde değil hep farklı yerlerde oluyor.. Xp yi sorunusz yüklemem için ne yapmam gerekiyo ?

glueee
20-11-2008, 11:39   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bu arada acer aspire 5106 kullanıcısıym ilm msjım olduğu için belirtmeyi unutmuşum...

Son Düzenleme: glueee ~ 20 Kasım 2008 11:40
SAİNT
20-11-2008, 12:56   |  #3  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

acaba yüklerken b hatamı yapıyorsunuz xp için driverları bulduktan sonra normal yükleme hata çıkmaz şayet bu benim görüşüme göre kullandığınız cd'den kaynaklanıyor olabilir veya donanım hasarı olabilir bize hata hakkında daha açık bi bili verirsen daha geniş bir bilgi verebiliriz formdaki arkadaşlarla elimizden geldiği kadar yardım ederiz.

Reborn91
20-11-2008, 18:16   |  #4  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Sorun donanımsal gibi görünüyor. Ancak önce elimizdeki cdnin sorunsuz ve çiziksiz olduğundan emin olalım. Daha sonra öncelikle ramleri kontrol edelim ( bir arkadaşımızdan ödünç ram alabiliriz ) sorun psu da da olabilir. Aşırı ısınma diyeceğim ama xp yüklerken pc ne kadar ısınabilir ki? Eğer pcden pek fazla anlamıyorsan sağlam bir teknik servis derim.

glueee
20-11-2008, 18:53   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

başka cd ilede denemiştim olmadı..laptop kullanıyorum bu arada...banada ısınmadan kaynaklanıyo gibi geldi.acaba vistayı kullanmayınca fan çalışmıyo olabilir mi ??

porterta
21-11-2008, 00:36   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

fan dan kaynaklanıyor olabilir

glueee
21-11-2008, 01:26   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

diyelimki fandan kaynaklanıyo...herhangi bir çözümü var mı ?

hellflames
21-11-2008, 02:08   |  #8  
hellflames avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 2
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

sabit diskin hep farklı yerlerde olmasının sebebi şu;
Vista işletim sisteminin kurulu olduğu yerel diski c olarak gösteriyor, kalanlarıda normal, yani harf sırasına göre diziyor. Bu durumda örneğin vista d sürücüsünde kurulu ise orayı c olarak göstermiş olacaktır. Sanırım sorununuz da bu. Bunu halletmek için diğer diske kurun diskleri karıştırmamanız içinde tavsiyem disk boyutundan yola çıkmanız kolay gelsin...