yeni bir ekran kartı aldım çalıştırma problemi

ptah
11-12-2008, 17:03   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

 

Merhaba arkadaşlar
yurtdışından 9800 gtn 512 mb ddr3 256 bit bir e.kartı aldım.
yanlız sistemime(sistem bilgisi aşağıda) taktıgımda herşey çalışıyor fakat monitöre sinyal alamıyorum. sanıyorum kartta extra bir güç kaynağı girişi var yanlız bunu bağlamaya korktum.floopye giden güç kablosunda paralel bir çıkış var onu bağlayabilirmiyim.
kartın tanıtım web sitesi linkini altta yazıyorum bakabilirsiniz.
[url][/url]http://www.macy.com.cn/Products/n/9800GTU-512D3CY.html
sistemim
AMD athlon 64 processor 3000+
Epox 9NPAJ Nforce4
512 x 2dual ram (2gb extra aldım takıcam)
Nvidia geforce 6600gt 128 mb
power asus 350 w

şimdiden teşekkürler !

Raxx36
11-12-2008, 17:08   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

PSU dan çıkan uçlar zaten power kabloları , ekran kartına uygun olan kablo takılabilir farketmez fakat psu nuz 9800 gt için biraz düşük ...

SAİNT
11-12-2008, 18:22   |  #3  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

6 iğneli bir güç bağlantısı var uç kısımda bunu powersuply bağlamalısın bu tip aşırı ekran kartları anakart slotundan gelen enerji doyurmadığı için ayrıca bi elektirik gücüne ihtiyaç duyar ayrıca power kaliteli sanırım kaldırır ama tabii real bir güç çıkışı sağlıyorsa yani anlatılmak istenen gerçekten 350 watt destekliyorsa olur bi sorun çıkmaz.

Reborn91
11-12-2008, 19:23   |  #4  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

PSU yu geçtim. AMD +3000 işlemcin senin ekran kartının performansını baltalayacaktır. Bazı arkadaşların deyimiyle "şahine ferrari motoru" takmışsın. Hazır ekran kartın iyiyken, ben sana full sistem upgrade öneriyorum. Çünkü işlemcin bayağı eski ve yeni nesil oyunları kaldıramayacak düzeyde.

Saygılar.

Ancak ben illada takarım diyorsan yeni bir psu almalısın. 350W psu ya güvenmem ben hele markası yoksa.

ptah
11-12-2008, 20:58   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

bilgiler için çok teşekkürler arkadaşlar kart şu an takılı ve normal çalışıyor Assassinscreed yükledim full ayarlarda hatasız yanlız dediğiniz gibi işlemcim eski bu anakartta işlemcimi ne kadar yükseltebilirim epox 9npaj 939 pin bir tavsiyeniz olurmu ?