yeni laptopum takılıyor

cumhuryeni
19-05-2011, 16:20   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

 

dell n5110 yeni kurdum, özellikler şöyle:
i5 2410 işlemci
gt525m ekran kartı
4gb 1333 mhz ddr3 ram
windows 7 64 bit pro işletim sistemi

Bilgisayarı daha yeni kurdum, beklediğim kadar hızlı değil ama normalde bir takılma filan pek yok. Yalnız cities in motion oyununu kurdum, inanılmaz derecede takılıyor, oynanacak gibi değil. Bu durumun normal olmadığından eminim çünkü her özelliği daha düşük  bi bilgisayarda rahatça oynayabiliyorum.
1-Acaba direct-x filan mı yüklemem lazım, oyunu yüklerken sormadı öyle bir şey ama?
2-ekran kartı ve hd graphics driverlarını yükledim ama acaba bişeyler daha mı yüklemeliyim, ya da ekran kartı ayarlarını mı değiştirmeliyim? Oyun özellikleri default geldi fakat aynı özelliklerle, dediğim gibi diğer bilgisayarda oynanabiliyor. Nolur acil yardım, sorunum sırf bu oyunla ilgili değil yani, genel bişey, bilgisayarı yeni kurduğum için çok önemli
edit: Şimdi baktım directx 11 yüklü gözüküyo

Son Düzenleme: cumhuryeni ~ 19 Mayıs 2011 16:24
Alparslananadolu
19-05-2011, 22:44   |  #2  
Alparslananadolu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
642 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Win 7'de zaten DirectX 11 yüklü geliyor. Oynadığınız oyun yüksek grafik içerikli, ama bilgisayarınız bunu kaldırabilecek donanım özelliğine sahip. Sadece bahsettiğiniz oyunda kasılmalarla karşılaşıyor iseniz oyun grafik ayarlarını düşürüp deneyebilirsiniz.
Ayrıca, oyun oynarken arka planda başkı bir uygulama ya da uygulamaların açık olmamasına da dikkat etmelisinz.

Tekno_Loji
19-05-2011, 22:48   |  #3  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

oynadığın oyunun 64 bit desteği olmadığından olabilir. uyumluluk modundan ayarları değiştirmeyi dene