Yüz Tanıyarak Windows Açma Programı-VİSTA

Crew
02-12-2008, 13:46   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
209 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Evet arkadaşalr Vista Verisiyonuda Çıktı Sizlele Paylaşmak İstedim !!

Bu program sayesinde bilgisayarınızı açarken şifre girmek yerine sadece kamereya bakmanız yeterli, nasıl baktığınız üzerinizde ne olduğu önemli değil, ne açıdan durursanız durun program gözünüze odaklanıyor. şahsen denedim, bir dakika kadar kamera önünde durmadım kameraya baktığım anda windows kendiliğinden açıldı. Herkese tavsiye ederim.

Çalıştır. İlk ekranda ingilizceyi seç ve sol taraftaki butona bas.
i accept the agreement i seç, next, install
Yeni açılan mavili ekran da next > next
gelen ekranda windows giriş şifrenizi yazın.
yüzüne tanıt entera bas.
bilgisayarı yeniden başlat.

Sakın Program Bozuk Çalışmıyor Demeyin Gayet Güzel Çalışıyor Hiç Bi Sorunda Yok!!


DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/1684 ... a_vista_mcsamir.rar

Son Düzenleme: Crew ~ 02 Aralık 2008 15:04
vieX
02-12-2008, 15:01   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
288 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

Vay be harika, windows' a zarar vermez demi ?

Crew
02-12-2008, 15:03   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
209 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Hyr asLa..Hiç bi zararı yok..!!!

07BENER07
02-12-2008, 16:43   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,699 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Evet arkadaşalr Vista Verisiyonuda Çıktı Sizlele Paylaşmak İstedim !!

--------------------------------------------------

xp versiyonunu nereden indirebiliriz ?????

Crew
02-12-2008, 17:41   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
209 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
07BENER07
Evet arkadaşalr Vista Verisiyonuda Çıktı Sizlele Paylaşmak İstedim !!

--------------------------------------------------

xp versiyonunu nereden indirebiliriz ?????

BuRADAN

nirvana26
03-12-2008, 09:57   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
228 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

çok sağol crew arkadaşım rap nerden veriliyo :)

ondur
03-12-2008, 13:10   |  #7  
ondur avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
361 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

harbiden guzel paylasım +rep

samsamsa
04-12-2008, 13:29   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

bende bu hatayı veriyor ne yapmalıyım daha yeni yükledim herhangi birşey yapmadım kameram sağlam çalışıyor ..sorun nedir ?


ondur
04-12-2008, 13:33   |  #9  
ondur avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
361 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
samet713
bende bu hatayı veriyor ne yapmalıyım daha yeni yükledim herhangi birşey yapmadım kameram sağlam çalışıyor ..sorun nedir ?
dostum oraya windowsun sifreliyse o sifreyi gireceksin eger windows da sifre yoksa direk next de sana sifre belirle diyecek sifreni belirle gene o ekrana donecek oraya belirledigin sifreyi gir sonra fotografını cekiyor zaten ama kameranın netlik ayarını iyi yap ve hic dokunma daha sonra yoksa algılamayabilir...

AYKANUS
04-12-2008, 15:00   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
329 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Selam bu programı veriyorsun ama kimin programıdır güvenlimidir

ondur
04-12-2008, 15:27   |  #11  
ondur avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
361 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

lenovanın programı oldukca guvenlidir guvenle kullanabilirsin

STEELHEAD
04-12-2008, 16:33   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
168 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

ben  kurdum ve sorunsuz bir şekilde çalıştırıyorum.
herkeze tavsiye ederim. bize ulaştıran arkadaşada teşekkürler.

waybe
04-12-2008, 17:16   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,377 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

arkadaşlar bu programın xp için olanını denedim süper calışıyor

hiko91
04-12-2008, 18:18   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,900 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

arkadaslar daha sonra bunu kaldırmak ıstedıgımızda bı sorun cıkartmaz dımı

umut101010
04-12-2008, 18:56   |  #15  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
hiko91
arkadaslar daha sonra bunu kaldırmak ıstedıgımızda bı sorun cıkartmaz dımı
harbiden bi sorun çıkmasın kalırdığımızda

hiko91
04-12-2008, 19:35   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,900 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

arkadaslar bırınız kaldırmaya calıssın bakalım bı sorun cıkacakmı

lazsangel
04-12-2008, 19:42   |  #17  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşım eline koluna sağlık indirdim kurdum teşekkürler

Crew
04-12-2008, 19:55   |  #18  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
209 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

ARKADAŞLAR HİÇ Bİ SORUN CIKMAZ MERAK ETMEYİN !!

sorunu olan olursa benden yardım isteyebilir ;)

Toxic
04-12-2008, 20:06   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,600 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

teşekkürler güzel paylaşım

eolos
04-12-2008, 20:29   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,036 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

arkadaşlar başlarda size mistik bişe gibi gelebilir fakat bir süre sonra sisteminiz yavaşlamaya acılış süresi uzmanaya başlayınca kaldırmak isteyeceksiniz !!!1

lazsangel
04-12-2008, 21:10   |  #21  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşım  ben vista ultimate kullanıyorum programı kurdum ama program çalışmıyor galiba.bilgisayarı yeniden başlatınca şifre kısımında kameraya baktığım halde bilgisayar açılmıyor.acaba bir yerde yanlışlık mı yapıyorum.yardımcı olursan sevinirim.şimdiden teşekkürler.

samsamsa
05-12-2008, 12:03   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
ondur
dostum oraya windowsun sifreliyse o sifreyi gireceksin eger windows da sifre yoksa direk next de sana sifre belirle diyecek sifreni belirle gene o ekrana donecek oraya belirledigin sifreyi gir sonra fotografını cekiyor zaten ama kameranın netlik ayarını iyi yap ve hic dokunma daha sonra yoksa algılamayabilir...
malesef yine aynısı ..bu soruna çözüm yok mu ?

GazI_9o9
08-12-2008, 22:59   |  #23  
GazI_9o9 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,127 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

şifreyi yazmak daha kolay.beni tanısın diye gözümü kameraya sokacam nerdeyse.Neyse fantazi yapmak isteyenler için eğlenceli olabilir.düşünsenize 2000 model desktopu gözleriniz açıyor.artistik bir şey doğrusu.
niye rapidde ki bu program.lenovo bunu kendi sitesinden niye vermiyor?

ıcouldnt
09-12-2008, 21:39   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

oldu  xp pro da.. ama gereksiz bişiy..

OnnuuR
10-12-2008, 16:50   |  #25  
OnnuuR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,672 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Eyvallah kardeş, güzel paylaşım...

Turhost